nekem eleve jó volt a menet, csak itt "divat", hogy minden középcsésze-behajtás előtt áthúzzák a menetvágót a középrészen, "frissítés" céljából
az más
én az elbarmolt, újravágott kombóra értettem
nekem eleve jó volt a menet, csak itt "divat", hogy minden középcsésze-behajtás előtt áthúzzák a menetvágót a középrészen, "frissítés" céljából
az más
én az elbarmolt, újravágott kombóra értettem
azért az újravágott nem feltétlen lesz tökéletes.
nekem eleve jó volt a menet, csak itt "divat", hogy minden középcsésze-behajtás előtt áthúzzák a menetvágót a középrészen, "frissítés" céljából
itt még az olaszt is újrametszik kb. 2 perc. Bár már jártam rosszul az olasszal: kieső hajtásoldali csésze, ha nem menetrögzítőzöd
azért az újravágott nem feltétlen lesz tökéletes.
Ez BSA, és igen bicóboltokban újra tudják metszeni a menetet.
itt még az olaszt is újrametszik kb. 2 perc. Bár már jártam rosszul az olasszal: kieső hajtásoldali csésze, ha nem menetrögzítőzöd
Azt hittem ez a BB30, de akkor én tudtam rosszul. Lényeg hogy menet van a vázban ami ferde és az a kérdés javítani lehet-e? Ha igen hol?
Ez BSA, és igen bicóboltokban újra tudják metszeni a menetet.
Azt mondja a hivatalos Shimano írás, hogy az új 2x11-es hajtáshoz való átdobó 10 fogas tányérpárhoz való, máshoz nem lesz jó. Aztán olvasom a mai GT tesztben, hogy az általam annyira szeretett 38/24-es tányérokkal jön gyárilag a bringa.
Hasonlóképp, valahol az elején azt írták, hogy a 11-es XT/XTR sor/váltó nem lesz keresztbe csereberélhető. Nos, valamelyik - asszem Canyon - bringán gyárilag volt XTR váltó, XT sor.
Na. Hun az igazság?
BB30-as váznál nincs menet a vázban, nem egészen értem amit írsz....
Azt hittem ez a BB30, de akkor én tudtam rosszul. Lényeg hogy menet van a vázban ami ferde és az a kérdés javítani lehet-e? Ha igen hol?
Hello,
Tudja valaki hogy hol lehetne megjavíttatni a váz közép csapágy menetét?
Kicsit ferde jobb oldalon a menet, emiatt a közpcsapágy szorul, BB30 és átmenő tengelyes is.
Neten láttam hogy vannak menetjavító készletek ,de többe kerül mint egy váz, ezért gondolom van aki ezzel foglalkozik.
BB30-as váznál nincs menet a vázban, nem egészen értem amit írsz....
Hello,
Tudja valaki hogy hol lehetne megjavíttatni a váz közép csapágy menetét?
Kicsit ferde jobb oldalon a menet, emiatt a közpcsapágy szorul, BB30 és átmenő tengelyes is.
Neten láttam hogy vannak menetjavító készletek ,de többe kerül mint egy váz, ezért gondolom van aki ezzel foglalkozik.
Edited by Atombike, 2015. October 14. - 19:32.
Valami biomérnök nincs itt, aki sár-dzsuva-fémforgácszabáló GM baktériumok előállításán szorgoskodna? Az megoldaná a lánctisztítást, az olajat meg fennhagynák a drágák.
Nanotechnológia a jövő. Ráöntesz egy dekát, CTRL+F1 (csoportosítás ) és parancs "láncvédelem/tisztítás". A szükséges energiát a környezetből veszik (pl. rádiohullámok, hőmérsékletkülönbség, súrlódási energia ha kell) és folyamatosan mozognak, körbeveszik, kisajtolják lefelé a koszt. A nagyságuk miatt tűrésállók, nem nagyon kell pótolni, ha egy "sejt" elveszti a kapcsolatot leáll és szétbomlik környezetbarát részecskékre. PKI-val kódolva van hogy ne lehessen bezavarni/ellopni, ha másra kell nálad a kulcs és átugrik ahová kell
Igen, igazad van, de arányaiban azért más, mintha a földbe, lefolyóba kerülne.
A levegőböl ugyanúgy belekerül a földbe, lefolyóba csapadékon keresztül. Az hogy átdobod más keritésén nem megoldás, mert az meg a saját szemetét fogja átdobni a tieden és ugyanott vagy, csak még van egy plusz konfliktus is a szomszéddal. A másik szempont meg hogy ha elégeted amellett hogy elősegited a melegház hatást még problémásabb vegyületeket is létrehozhatsz amik rákokozóak stb.
Jah, és Sram-ék előírják a minden bontás utáni új patentszemet, igaz én csalok egy kicsit, mert legalább 3x felhasználom. Szóval, ha összeadom a karbantartás összegét, mondjuk egy termékeny 13ekm-es évben, akkor nem biztos, h ez a gazdaságos.
Próbálj benzinnel takarítani, 2 liter egy évre simán elég. Flakonban szépen leülepedik a szemét. Sram 9s patentszemben nálam lehet vagy 5-6ekm.
Igen, igazad van, de arányaiban azért más, mintha a földbe, lefolyóba kerülne.
A legegyszerűbb ha összegyűjtöd a maradék koszos löttyöt és leviszed MOL kúthoz.
A napraforgó olaj maradékot is átveszik.
Attól hogy megy a légkörbe még nem környezetbarát
Igen, igazad van, de arányaiban azért más, mintha a földbe, lefolyóba kerülne.
Ridley Noah Fast
Valami biomérnök nincs itt, aki sár-dzsuva-fémforgácszabáló GM baktériumok előállításán szorgoskodna? Az megoldaná a lánctisztítást, az olajat meg fennhagynák a drágák.
...Nagyon 1xű az ok. Aránylag olcsón kapom (500Ft/ nagy flakon) hatékony, és "környezetbarát", mert ami lecsöpögött azt meggyújtom és nem marad csak a nyoma.
Attól hogy megy a légkörbe még nem környezetbarát
Simon: miért a féktisztító? Benzines, gázolajos (legalább arra használd, ha már másutt megbukott ) vagy hígítós mosás ugyanúgy kivisz mindent. Utána lehet applikálni száradás után a kenőanyagot.
...Nagyon 1xű az ok. Aránylag olcsón kapom (500Ft/ nagy flakon) hatékony, és "környezetbarát", mert ami lecsöpögött azt meggyújtom és nem marad csak a nyoma.
Ridley Noah Fast
Simon: miért a féktisztító? Benzines, gázolajos (legalább arra használd, ha már másutt megbukott ) vagy hígítós mosás ugyanúgy kivisz mindent. Utána lehet applikálni száradás után a kenőanyagot.
szerk: mail jött dropboxról, beléptem, és ilyet is találtam:
https://www.dropbox....i_test.pdf?dl=0
https://www.dropbox....nenten_Test.pdf
itt a "bewertung tretlager" táblázatban a chorus-centaur lánctányérok keménységét érdemes összevetni. Ahogy említettem, a teszt előtt 1 évvel még a centaur is chorus tányérokkal futott, aztán persze "olcsósított" a campag, az ár meg maradt..
https://www.dropbox....ue (1).pdf?dl=0
ez a 2007.es centaur-rekord cikkje. NB: a centaur tányér kissé tartós anyagúra sikerült, muszáj volt olcsósítani.
Edited by Vejne, 2015. October 12. - 06:09.