nekem eleve jó volt a menet, csak itt "divat", hogy minden középcsésze-behajtás előtt áthúzzák a menetvágót a középrészen, "frissítés" céljából
az más
én az elbarmolt, újravágott kombóra értettem
nekem eleve jó volt a menet, csak itt "divat", hogy minden középcsésze-behajtás előtt áthúzzák a menetvágót a középrészen, "frissítés" céljából
az más
én az elbarmolt, újravágott kombóra értettem
azért az újravágott nem feltétlen lesz tökéletes.
nekem eleve jó volt a menet, csak itt "divat", hogy minden középcsésze-behajtás előtt áthúzzák a menetvágót a középrészen, "frissítés" céljából
itt még az olaszt is újrametszik kb. 2 perc. Bár már jártam rosszul az olasszal: kieső hajtásoldali csésze, ha nem menetrögzítőzöd
azért az újravágott nem feltétlen lesz tökéletes.
Ez BSA, és igen bicóboltokban újra tudják metszeni a menetet.
itt még az olaszt is újrametszik kb. 2 perc. Bár már jártam rosszul az olasszal: kieső hajtásoldali csésze, ha nem menetrögzítőzöd
Azt hittem ez a BB30, de akkor én tudtam rosszul. Lényeg hogy menet van a vázban ami ferde és az a kérdés javítani lehet-e? Ha igen hol?
Ez BSA, és igen bicóboltokban újra tudják metszeni a menetet.
Azt mondja a hivatalos Shimano írás, hogy az új 2x11-es hajtáshoz való átdobó 10 fogas tányérpárhoz való, máshoz nem lesz jó. Aztán olvasom a mai GT tesztben, hogy az általam annyira szeretett 38/24-es tányérokkal jön gyárilag a bringa.
Hasonlóképp, valahol az elején azt írták, hogy a 11-es XT/XTR sor/váltó nem lesz keresztbe csereberélhető. Nos, valamelyik - asszem Canyon - bringán gyárilag volt XTR váltó, XT sor.
Na. Hun az igazság?
BB30-as váznál nincs menet a vázban, nem egészen értem amit írsz....
Azt hittem ez a BB30, de akkor én tudtam rosszul. Lényeg hogy menet van a vázban ami ferde és az a kérdés javítani lehet-e? Ha igen hol?
Hello,
Tudja valaki hogy hol lehetne megjavíttatni a váz közép csapágy menetét?
Kicsit ferde jobb oldalon a menet, emiatt a közpcsapágy szorul, BB30 és átmenő tengelyes is.
Neten láttam hogy vannak menetjavító készletek ,de többe kerül mint egy váz, ezért gondolom van aki ezzel foglalkozik.
BB30-as váznál nincs menet a vázban, nem egészen értem amit írsz....
Hello,
Tudja valaki hogy hol lehetne megjavíttatni a váz közép csapágy menetét?
Kicsit ferde jobb oldalon a menet, emiatt a közpcsapágy szorul, BB30 és átmenő tengelyes is.
Neten láttam hogy vannak menetjavító készletek ,de többe kerül mint egy váz, ezért gondolom van aki ezzel foglalkozik.
Atombike módosította - 2015. október 14. - 19:32
Valami biomérnök nincs itt, aki sár-dzsuva-fémforgácszabáló GM baktériumok előállításán szorgoskodna? Az megoldaná a lánctisztítást, az olajat meg fennhagynák a drágák.
Nanotechnológia a jövő. Ráöntesz egy dekát, CTRL+F1 (csoportosítás ) és parancs "láncvédelem/tisztítás". A szükséges energiát a környezetből veszik (pl. rádiohullámok, hőmérsékletkülönbség, súrlódási energia ha kell) és folyamatosan mozognak, körbeveszik, kisajtolják lefelé a koszt. A nagyságuk miatt tűrésállók, nem nagyon kell pótolni, ha egy "sejt" elveszti a kapcsolatot leáll és szétbomlik környezetbarát részecskékre. PKI-val kódolva van hogy ne lehessen bezavarni/ellopni, ha másra kell nálad a kulcs és átugrik ahová kell
Igen, igazad van, de arányaiban azért más, mintha a földbe, lefolyóba kerülne.
A levegőböl ugyanúgy belekerül a földbe, lefolyóba csapadékon keresztül. Az hogy átdobod más keritésén nem megoldás, mert az meg a saját szemetét fogja átdobni a tieden és ugyanott vagy, csak még van egy plusz konfliktus is a szomszéddal. A másik szempont meg hogy ha elégeted amellett hogy elősegited a melegház hatást még problémásabb vegyületeket is létrehozhatsz amik rákokozóak stb.
Jah, és Sram-ék előírják a minden bontás utáni új patentszemet, igaz én csalok egy kicsit, mert legalább 3x felhasználom. Szóval, ha összeadom a karbantartás összegét, mondjuk egy termékeny 13ekm-es évben, akkor nem biztos, h ez a gazdaságos.
Próbálj benzinnel takarítani, 2 liter egy évre simán elég. Flakonban szépen leülepedik a szemét. Sram 9s patentszemben nálam lehet vagy 5-6ekm.
Igen, igazad van, de arányaiban azért más, mintha a földbe, lefolyóba kerülne.
A legegyszerűbb ha összegyűjtöd a maradék koszos löttyöt és leviszed MOL kúthoz.
A napraforgó olaj maradékot is átveszik.
Attól hogy megy a légkörbe még nem környezetbarát
Igen, igazad van, de arányaiban azért más, mintha a földbe, lefolyóba kerülne.
Ridley Noah Fast
Valami biomérnök nincs itt, aki sár-dzsuva-fémforgácszabáló GM baktériumok előállításán szorgoskodna? Az megoldaná a lánctisztítást, az olajat meg fennhagynák a drágák.
...Nagyon 1xű az ok. Aránylag olcsón kapom (500Ft/ nagy flakon) hatékony, és "környezetbarát", mert ami lecsöpögött azt meggyújtom és nem marad csak a nyoma.
Attól hogy megy a légkörbe még nem környezetbarát
Simon: miért a féktisztító? Benzines, gázolajos (legalább arra használd, ha már másutt megbukott ) vagy hígítós mosás ugyanúgy kivisz mindent. Utána lehet applikálni száradás után a kenőanyagot.
...Nagyon 1xű az ok. Aránylag olcsón kapom (500Ft/ nagy flakon) hatékony, és "környezetbarát", mert ami lecsöpögött azt meggyújtom és nem marad csak a nyoma.
Ridley Noah Fast
Simon: miért a féktisztító? Benzines, gázolajos (legalább arra használd, ha már másutt megbukott ) vagy hígítós mosás ugyanúgy kivisz mindent. Utána lehet applikálni száradás után a kenőanyagot.
szerk: mail jött dropboxról, beléptem, és ilyet is találtam:
https://www.dropbox....i_test.pdf?dl=0
https://www.dropbox....nenten_Test.pdf
itt a "bewertung tretlager" táblázatban a chorus-centaur lánctányérok keménységét érdemes összevetni. Ahogy említettem, a teszt előtt 1 évvel még a centaur is chorus tányérokkal futott, aztán persze "olcsósított" a campag, az ár meg maradt..
https://www.dropbox....ue (1).pdf?dl=0
ez a 2007.es centaur-rekord cikkje. NB: a centaur tányér kissé tartós anyagúra sikerült, muszáj volt olcsósítani.
Vejne módosította - 2015. október 12. - 06:09