hogy álltában ne fáradjon a rugó....
Ultim8 fail Vallás és fanatizmus doxazmákkal.
Egyébként ez baba:
http://www.wheeldoct...roducts_id/1470
nekem volt, és hozzávaló kazettatestem is. Haver könyörgött, hogy adjam neki a zárót, mert egész Mo-on nem talált, de én becsületes ember módjára a kazettatesthez adtam volna szívem szerint. Aztán mázlim volt: vitte külön a kazettatestet egy brit arc, akinek volt rá záróanyája, a sajátot meg oda tudtam adni havernak. Borzalom, hogy sokan képesek eladni a régi nem-túlméretes tengelyes campy 9-10-11-es kerékszettjeiket záróanya nélkül. Ökölszabály: nem vásárolsz olyat!
Mert abból lesznek a "keresek 26-os zárót" hirdetések.
http://www.wheeldoct...roducts_id/1468
Ennek értelmét nem látom. Kb. 15 grammal könnyebb a gyári acélnál, de miért? A 8s campy agyak brutálisan dögök (vö.: 230 grammos a 10sebis record-chorus, a 8sebis meg 450 körül van...) fölösleges a zárón spórolni. (Még a 105-tiagra szinten levő régi centaurok is 280 alattiak. http://www.totalcycl...er/m-21652.aspx Úgy tudom, 1999-ben adták ki ezt a túlméretes tengelyes centaur hátsót még "daytona" néven, s kb. változatlan formában futott 4-5 éven át)
http://www.wheeldoct...roducts_id/1467
2 gramm? Please. A campy gyári szintén 17-18, DE ha 50-55 Nm nyomatékkal húzod meg, akkor sem lesz gond belőle. NB: pont ezért tudom biztonságosan használni az exa-drive 8s soromat a 11s rotoron. Ha jól fogja a záróanya a sort, akkor évekig elközlekedsz a rendszerrel, anélkül, hogy tönkretennéd a bordákat .)
https://www.lfgss.co...sations/270292/
Az a "Halbert" nevu srác feltunoen ismerős ... xD
BTW: bárkinek elfekvő jó állapotú 9s külön lánckerekekből álló campag sora van, ne fogja vissza magát. 13-23 vagy 12-26, a kritikus pont a 15-16-17 triplett klaszter. Lánckeréksor-zárógyűrű nem kell, és az sem gond, ha a lánckerék-távtartók hiányoznak.
Edited by Vejne, 2015. November 09. - 07:32.