Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!Jelentkezz be Regisztrálj
Meghajtás (lánc, fogaskoszorú, hajtómű, monoblokk)
Indította
Cybe
, 2003. július 27. 12:04
#16961
Írta 2006. június 26. - 17:35
Amikor kicsi voltam én is így húztam.
"...hogy tudsz-e kegyelmezni, Úgy ahogy neked soha soha senki
S ha igen, hát jó leszel annak, Aki hagyja magát, mások is hagynak
Majd mindig, s Te ott állsz szelíden Hajnalban az utcán, és jól esik minden"
#16962
Írta 2006. június 26. - 14:52
Én is nyomatékkulcscsal húzom meg. Ott elég, mikor már majd' kiszakad a karom. Így mindig ugyanúgy húzom meg. loool
#16963
Írta 2006. június 26. - 14:29
nem lehet, hogy ha gyakrabban szetkapod es ossze
/ugynevezett karbantartas/
akkor nem tunik fel, hogy le akar majd lazulni?
amugy azert verciki, hogy lelazul.
jovo evi xtr ismet kupos tengelyvegu ugye?
vki tud fotot az fsa race face rogzitesi modajarol?
/ugynevezett karbantartas/
akkor nem tunik fel, hogy le akar majd lazulni?
amugy azert verciki, hogy lelazul.
jovo evi xtr ismet kupos tengelyvegu ugye?
vki tud fotot az fsa race face rogzitesi modajarol?
NE ÍGY! NE ÍGY!
lor-inc g-boxx designer. . .sár. . .nem haldoklom, így élek. . .k.rva 3mm...
#16964
Írta 2006. június 26. - 11:47
Lehet hogy a nyomatékkulcs a probléma? A gyári megadott értékek lehet kevesek a kar helyben tartásához. Én érzésre szoktam meghúzni és úgy tökéletes volt eddig.
#16965
Írta 2006. június 26. - 11:39
Csak annyit mondtam hogy naponta találkozok lelazult felsõkategóriás simanó hajtókarokkal, annak ellenére hogy anno szépen nyomatékkulccsal be lettek lõve, nem kell magadra venni.
Arra viszont kíváncsi lennék, hogy kell úgy bringázni, hogy "ne gyilkoljad szét" a hajtókart... Ha leírnád, elmondhatnám a versenyzõinknek, hadd tanuljon valamit a sok oktondi;)
Arra viszont kíváncsi lennék, hogy kell úgy bringázni, hogy "ne gyilkoljad szét" a hajtókart... Ha leírnád, elmondhatnám a versenyzõinknek, hadd tanuljon valamit a sok oktondi;)
Olyan nincs, hogy valami nem sörnyitó.
#16966
Írta 2006. június 26. - 11:28
Akkor ezek szerint mázlista vagyok, hogy sikerült kifognom 1 jót, ami nem lazul le? Egyébként barátnõm hajtómûve (XTR) is a helyén van, nem lazul (én szereltem/szerelem). Akkor esetleg tudhatok olyat amit mások nem, és nem is tudok róla? Vagy tudok biciklizni úgy hogy nem gyilkolom szét és bírja a cucc? Bár a versenyhasználat nem épp kímélõ üzemmód részemrõl. Nem mindig az alkatrészben van a hiba, hanem sokszor a felhasználóban.
#16967
Írta 2006. június 26. - 11:01
heti 1-2 xtr-es bicó jön be szervízre, szinte mindegyiknél utána kell húzni, pedig "rendesen" raktuk fel. Durészbõl több van, ott is ugyanez....nem mintha az eddigi is lelazult volna, ha rendesen fölrakják...
Olyan nincs, hogy valami nem sörnyitó.
#16968
Írta 2006. június 26. - 09:34
Érdekes hogy az XTR hajtómû rögzítése is ugyanaz a rendzer mint az XT/LX, és nekem 3 év használat alatt egyszer sem lazult le. XT-ben kicsit rövid a rögzítõ csavar és ezért nem lehet/szabad nagyon megtépni. Ki kell cserélni hosszabbra, és utána megtépni rendesen, és nem lesz vele probléma. Akinek meg tele a hócipóje a lelazult Shimano hajtókarjával, az gyûjtögessen jövõévi XTR-re, mert az már nem tud lelazulni (nem mintha az eddigi is lelazult volna, ha rendesen fölrakják), mert teljesen más lesz a rögzítése, ami állítólag megoldás a lelazulás ellen.
#16969
Írta 2006. június 26. - 06:10
mûanyagot nem érdemes menetrögzítõzni:)
kell bele fémet venni, és utána lehet.
Az XT-nél sem fém?
Érdekes, hogy 2éve a fos BMXemen a 3részes hajtókar sem csúszott lentebb, pedig legalapabb 3részes, 6szög tengelyvég, a kart csak 1 csavar szorította és a végzáró csavart is elhagytam a 2. nap.
#16970
Írta 2006. június 26. - 00:12
Szerintem nem az szokott lelazulni, hanem a 2 hajtókarcsavar...a mûanyag csavarnak nincs is szerepe, miután a helyére kerül a hajtókar.Bal oldalt azt a csavart ami a tengelybe megy nem menetrögzítõzitek?
Vagy igen, és úgy is lemászik?
Olyan nincs, hogy valami nem sörnyitó.
#16971
Írta 2006. június 25. - 23:41
mûanyagot nem érdemes menetrögzítõzni:)
kell bele fémet venni, és utána lehet.
kell bele fémet venni, és utána lehet.
#16972
Írta 2006. június 25. - 23:37
Bal oldalt azt a csavart ami a tengelybe megy nem menetrögzítõzitek?
Vagy igen, és úgy is lemászik?
Vagy igen, és úgy is lemászik?
#16973
Írta 2006. június 25. - 23:18
hi!
nekem egyenlõre semmi bajom az xt vel április eleje óta használom és nem lazult le.igaz,hogy mikor takarítom a bicót mindig meghúzom az összes csavart rajta.vanhogy a hajtókar csavarokon is tudok húzni minimálist,de attól maga a kar ugyanott van.mondjuk lehet,hogy ha sosem húznék utána akkor már elhagytam volna:)szerintem odafigyelés kérdése...
gyígyígyí
nekem egyenlõre semmi bajom az xt vel április eleje óta használom és nem lazult le.igaz,hogy mikor takarítom a bicót mindig meghúzom az összes csavart rajta.vanhogy a hajtókar csavarokon is tudok húzni minimálist,de attól maga a kar ugyanott van.mondjuk lehet,hogy ha sosem húznék utána akkor már elhagytam volna:)szerintem odafigyelés kérdése...
gyígyígyí
#16974
Írta 2006. június 25. - 22:04
2hét alatt 3mm... nálam legalábbis ez volt
kb 300-400 km CC használat.
kb 300-400 km CC használat.
Kerékpáros hírek - bikemag.hu
Blog - blog.bringasandras.hu
#16975
Írta 2006. június 25. - 21:59
azért nem kell sokra gondolni, egy hónap vagy több alatt jött lejjebb egy fél mm-t a tengelyen
(vagy még annyit se)
(vagy még annyit se)
Autist Team:)
#16976
Írta 2006. június 25. - 21:52
magellanboynak, conornak és nekem eddig lelazulgatott szépen lassan. többieket nem tudom.
Kerékpáros hírek - bikemag.hu
Blog - blog.bringasandras.hu
#16977
Írta 2006. június 25. - 21:29
#16978
Írta 2006. június 25. - 20:37
Vagy Raceface-t vagy FSA-t csak azok már húzósabb árban vannak...nekem az FSA-tól lesz majd ha elkopik az XT-n
#16979
Írta 2006. június 25. - 20:17
igen
(aztán ha elkopnak a lánctányérok, tudsz rá venni Gebhardt-ot és azzal még elmegy 8-10 ezer km-t.)
(aztán ha elkopnak a lánctányérok, tudsz rá venni Gebhardt-ot és azzal még elmegy 8-10 ezer km-t.)
Kerékpáros hírek - bikemag.hu
Blog - blog.bringasandras.hu
#16980
Írta 2006. június 25. - 20:16
jo lesz az lx
ha van kis folos penzed megveheted az xt-t de nem jarsz vele sokkal jobban.
ha van kis folos penzed megveheted az xt-t de nem jarsz vele sokkal jobban.
NE ÍGY! NE ÍGY!
lor-inc g-boxx designer. . .sár. . .nem haldoklom, így élek. . .k.rva 3mm...