Jelentkezz be Regisztrálj
Meghajtás (lánc, fogaskoszorú, hajtómű, monoblokk)
#16741
Írta 2006. augusztus 15. - 21:51
de neked 73 a kozepresz szellessege.
az a regi fajta patant szem, nagyon gyenge
pc 1 inkabb trekking bicokhoz valo
ha izomkodni is akarsz akkor inkabb pc10 a min
NE ÍGY! NE ÍGY!
lor-inc g-boxx designer. . .sár. . .nem haldoklom, így élek. . .k.rva 3mm...
#16742
Írta 2006. augusztus 15. - 21:47
Mit összegörcsöltök ezzel a k***a Howitzerrel. Kellett volna venni vmi tisztességes integrált hajtómûvet.:chin:
naja. és árban is ott van,meg merem kockáztatni még az LX is erõsebb bármely ilyen howitzeres hamisítványnál:)
és tényleg.
#16743
Írta 2006. augusztus 15. - 21:41
#16744
Írta 2006. augusztus 15. - 21:40
szal ruházz be rá nyugodtan, atomjó kar!
#16745
Írta 2006. augusztus 15. - 21:33
Köszi szépen tulajdonképpen már sztem rájöttem mi lesz a megoldás: a hardyknak a középcsapágy szélessége 73 mm namost a saintnak meg 68mm de mivel berakom a láncvezetõt meg lesz oldva minden ugyanis a truvativ láncvezetõ két részbõl áll egy amin a görgõ van egy amin az a "fekete kis doboz" ez a két rész egyenként 2,5mm vastag ugyan akkora mint egy alátét amit a howitzerhez adtak innentõl pedig megvan oldva a dolog ugyanis 2,5 * 2 az ugyebár 5, 68 + 5 az 73 tehát elméletileg az új hajtómû + láncvezetõ = 73 mm csapágyházszélesség vagyis nyerõ vagyok!Holnapra ez ki fog derülni és írok is majd hogy mit sikerült kihozni a dologból!Mindenkinek köszönöm a segítségét majd holnap mesélek mit alkottam!Jah és veszettül szurkoljatok !!!!
HI!
#16746
Írta 2006. augusztus 15. - 21:29
hanem az egyik oldalban van a 2 "pöcök", a másik oldalon meg 2 lyuk, és ezt kell összepattintani. Szétesni ez sem tud.
nekem most van itthon egy 24-es gyerekbicom, el fogom ajándékozni egy kedves gyerekismerõsömnek. de a lánca már eléggé kopottas volt, és égre földre kerestem olyan láncot, ami jó 3*5 sebességhez.. találtam is egyet, meg nem mondom milyen márkájú (nem emléxem), nem ilyen hüdeextrás lánc, de egy kisebb gyereknek pont megfelel. na ahhoz is ilyen hülye patentszem volt, csakhogy a 2 lyuk távolsága sokkal kisebb volt, mint a 2 pöcöké. feszegettem, próbáltam fogóval, hátha sikerül vhogy, fél órát küzdöttem vele, aztán hagytam a francba. jött az öcsém kis repülõgépmodellekhez haznált reszelõje, befogtam a szemet a kissatuba, és 10 perc alatt bereszeltem, hogy összemenjen..de ez valóban egy elég hülye konstrukció.
#16747
Írta 2006. augusztus 15. - 21:17
#16748
Írta 2006. augusztus 15. - 21:13
Nekem már szakadt el láncom úgy, hogy volt egy sérült szem, ami korábban,e gy kõbecsípõdés során megsérült. Nyilván elpattant, tök egyenes láncvonalnál, tök sima terhelésnél. És ez egy jó héttel késõbb történt. Csak megsúgom, hogy a patentszem erõsebb, mint a normál szem. (de pl nehezebb)
Itt a terhelés nem éppen tök sima volt, 42×17-ben másztam egy relatíve meredek földúton, és csak a patentszem szakadt, máshol nem. Sérülés nem volt rajta, vasárnap volt átnézve. Mióta a másik bicómon a PC-69-en találtam egy repedt szemet, azóta gyakrabban nézem át a láncot. Itt a patentszem volt a leggyengébb láncszem. Itt nem ugyanolyan a szem 2 oldala mint a váltós Sram patentszemeknél, hanem az egyik oldalban van a 2 "pöcök", a másik oldalon meg 2 lyuk, és ezt kell összepattintani. Szétesni ez sem tud.
#16749
Írta 2006. augusztus 15. - 21:03
GIANT ANTHEM-X hivatalos leírás
#16750
Írta 2006. augusztus 15. - 20:58
Tudtommal a lánc minden eleme acél....
a réz túl gyenge lenne, a színe az más tészta....
Én is így gondolom, de egyenes láncvonalnál eltépni egy nem agyonhasznált 1sebességes láncot... Ennyire nem vagyok erõs, az a patentszem tuti szar anyagból van, nem hiszem h. ebbõl is hibásat fogtam ki. Kissé furcsa h. minden 2. alkatrészem gyári hibás lenne.
#16751
Írta 2006. augusztus 15. - 20:49
Nah áhoj!Sziasztok!
Óriási nagy gondal küszködök és szeretném a segítségeteket kérni!Van egy UMF Hardy 1-es vázam ebbe raktam egy 42-es Hussefeltet Howitzer monoblokkal.Felkerült egy Boxguide is.Namost a láncvonalam kegyetlen szar, 9 es rancsnim van és a következõképpen néz ki: 9-8 as fokozatba a lánc egyenes, 7-6 ban már ferdül,5 ös fölé pedig már nemmerek kapcsolni mert nagyon gáz nemakarom se a láncot se a váltót se semmit szétkurni (próbáltam természetesen a lánctányért belülre tenni mert ugyen pakolgatható de sajnos alapba belül volt szal ennek az ötletnek lõttek).Jelenleg nemtudok bringázni és úgy döntötem megoldom a dolgot és veszek bele egy kissebb monoblokkot de ekkor bejelnetette a haverom hogy megvenné tõlem az egész hajtómûvet én meg vennék egy SAINT-ot.Ebbe szeretném kérni a segítségeteket.Ahogy néztem a Saintokat elméletileg a vétel elött lekell mérni a villasaru távolságot az adja ki hogy melyik kell majd nekem ugye 135 mm tehát Az FC-M800 ast kell majd megvennem, de persze ez sem ilyen egyszerû.Nézgelõdtem neten és arra jutottam hogy elméletileg ez a típus kétféle méretben van (a Shimano honlapján írják hogy az FC-M800 középcsapágy-ház mérete 68/50mm).Kérem szépen hogy akinek ez a típus van , természetesen egytányéros 42 es kivitelben, vagy tudja mi lesz a megoldás, az kérem írjon nekem emilt (ritkán tudom nézni a fórumot de majd igyekszem) hogy melyiket vegyem hogy a láncvonal normális legyen végre mert megdöglök hogy nemtom használni a felsõbb fokozatokat.Tehát 9 es rancsnim van és szeretném feltenni a Sainthez a Truva. láncfeszítõt is.Elõre is köszönöm a segítséget nagyon jó lenne ha valaki tudna mondani valami okosat! (emil: inferniala@gmail.com , MSN: emperor_lord@hotmail.com + igyekszek minnél sûrübben figyelni a fórumot )
Nekem truva howitzer monoblokkom van truvativ hussefelt howitzer karral,boxguide terelõvel.Elöl 36-os tányér,hátul 9-es doere fogsor,deore lánccal.
Nekem a legfelsõ lánckeréknél már elég érdekesen áll a váltó-csavarodik a váltó és a lánc is,de én nem használom,csak beállitottam a végpontot felül.Szerintem egy lánctányérral nem kehet pontosan belöni,hogy jo legyen-én az alsób fogaskerekeket használom,ehhez van jobban beállitva.A monoblokknál bal oldalon nincs alátét,jobboldalon a terelõ meg egy alátét,ami gyárilag volt rajta.Eleinte kotyogott egy icsit,de már jo.Remélem segítettem valamennyit.
#16752
Írta 2006. augusztus 15. - 18:22
a réz túl gyenge lenne, a színe az más tészta....
#16753
Írta 2006. augusztus 15. - 16:34
#16754
Írta 2006. augusztus 14. - 23:50
[highlight] The bike way of life [/highlight]
#16755
Írta 2006. augusztus 12. - 13:34
Azt XT karnál ugye fal kell használni az összes hézagolót?
A váz ugye 2005-ös Pyxis Team....a középcsapágy-ház szélessége 68mm....
Haver azt mondta nem kell a jobb oldalra 2 csak 1....
tom hülye a kérdés de az van....
Kell az összes alátét, ha 68 mm a csapágyház. Mindegyik alátét 2,5 mm-es, egy a balon + egy a jobbon így jönne ki 73 mm-ig, ha Neked hagyományos (nyeregvázcsõre rögzíthetõ) elsõváltód van akkor kell a jobb oldalra a harmadik is. Ha lemezes (középcsapágyra rögzíthetõ) az elsõváltód, akkor azzal váltod ki a 3. alátétet.
#16756
Írta 2006. augusztus 12. - 13:18
#16757
Írta 2006. augusztus 12. - 13:11
A váz ugye 2005-ös Pyxis Team....a középcsapágy-ház szélessége 68mm....
Haver azt mondta nem kell a jobb oldalra 2 csak 1....
tom hülye a kérdés de az van....
#16758
Írta 2006. augusztus 12. - 13:08
igen, az.Jah a másik kérdésem pedig (csak biztosra akarok menni bár sztem egyértelmû) hogy a hátsó villasarú távolság az az ahol a hátsó kerék van, tehát ahova beteszem a kereket annak a távolsága (nah ezt marha jól megmondtam remélem értitek )?
sima mtb 135 mm széles.
"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
#16759
Írta 2006. augusztus 12. - 13:03
azonos szabvany
ha korforgasban vannak akkor legyen minden uj /lehetoleg/ amikor elkezded
lehet valamelyik cucc hamarabb fogja elerni a kopashatart.
a 68-as saint jo a 73mm-hez is de olyankor mar valszeg necces lesz a lancvezeto
/ha kozepcsapira kell szerelni/
NE ÍGY! NE ÍGY!
lor-inc g-boxx designer. . .sár. . .nem haldoklom, így élek. . .k.rva 3mm...