
Jelentkezz be Regisztrálj

Meghajtás (lánc, fogaskoszorú, hajtómű, monoblokk)
#16721
Írta 2006. augusztus 16. - 13:49


#16722
Írta 2006. augusztus 16. - 13:42

#16723
Írta 2006. augusztus 16. - 09:21

[ATTACH]216[/ATTACH]
#16724
Írta 2006. augusztus 16. - 09:07

Köszike Facs de azért nem aktuális a dolog mert ma adom el a hussefeltet meg a howitzert és megy a bringába a saint, de azért köszönöm a segítséget!Estefele majd re vagy nagyon széles vigyorral vagy vörös, gõzölgõ fejjel



#16725
Írta 2006. augusztus 16. - 06:09

PC1 sztm felejtõs... nekem egy bringázás egy láncfeszítés... nyúlik mint a gyumi, s nem egy ismerõsömnek nyílt szét. Inkább "váltós" láncot használok ss-re is...
Mivel normál montivázat használok 1sebességesként, és egy TY-22-es hátsóváltó feszeget hátul, nem tûnt fel h. "nyúlna" a lánc. A PC-1-est az ára miatt vettem, ócsón-jót, aztán mégsem jó annyira.
#16726
Írta 2006. augusztus 15. - 23:37


#16727
Írta 2006. augusztus 15. - 23:34

#16728
Írta 2006. augusztus 15. - 23:15

Nekem kb 2-3 mm a távolság a hajtokar és a terelõ között(hajtokarnál,ahová a kislánctányért kell feltenni,terelönél meg ahol a görgös és a fekete rész egybekapcsolodik)Még a howitzer láncvonalhoz fûznék hozzá vmit-úgylátom már késõn.
Szal lehet kapni hosszabb hajtómûcsavarokat rockringhez. Namost belülre rakod a tányért és a hosszabb csavarokat belülrõl alátétezed, kb 3mm-t lehet így nyerni vele. Vagy ha esztergályosnál csináltatsz (örülni fog a kis szaros csavaroknak) akkor akármennyivel. Sztem a merevség lényegében nem változik és ha 5mm-t tudsz belülre alátétezni annak bõven elégnek kell lenni.
#16729
Írta 2006. augusztus 15. - 23:07

Szal lehet kapni hosszabb hajtómûcsavarokat rockringhez. Namost belülre rakod a tányért és a hosszabb csavarokat belülrõl alátétezed, kb 3mm-t lehet így nyerni vele. Vagy ha esztergályosnál csináltatsz (örülni fog a kis szaros csavaroknak

#16730
Írta 2006. augusztus 15. - 23:05

#16731
Írta 2006. augusztus 15. - 23:02

ÁhojMew!
Köszi szépen tulajdonképpen már sztem rájöttem mi lesz a megoldás: a hardyknak a középcsapágy szélessége 73 mm namost a saintnak meg 68mm de mivel berakom a láncvezetõt meg lesz oldva minden ugyanis a truvativ láncvezetõ két részbõl áll egy amin a görgõ van egy amin az a "fekete kis doboz" ez a két rész egyenként 2,5mm vastag ugyan akkora mint egy alátét amit a howitzerhez adtak innentõl pedig megvan oldva a dolog ugyanis 2,5 * 2 az ugyebár 5, 68 + 5 az 73 tehát elméletileg az új hajtómû + láncvezetõ = 73 mm csapágyházszélesség vagyis nyerõ vagyok!Holnapra ez ki fog derülni és írok is majd hogy mit sikerült kihozni a dologból!Mindenkinek köszönöm a segítségét majd holnap mesélek mit alkottam!Jah és veszettül szurkoljatok![]()
![]()
!!!!
HI!
Ennyire ne rohanj elöre...mert amin a görgö van,azt fogja be a monblokk,amin a fekete terelö van az már a görgös karján rögzül...Probáltuk alátét nélkül felrakni ,de a kar hozzáért a terelöhöz,ezért muszáj volt tenni még alá+meg a terelö csavarjai alol kivennei az alátétet...Szal gondold végig mégegyszer...
#16732
Írta 2006. augusztus 15. - 22:56

#16733
Írta 2006. augusztus 15. - 22:44

#16734
Írta 2006. augusztus 15. - 22:40




#16735
Írta 2006. augusztus 15. - 22:36

Lor, igazad van.
#16736
Írta 2006. augusztus 15. - 22:34

#16737
Írta 2006. augusztus 15. - 22:28

ne feledjuk
elbirja valszeg, de legyunk pontosak
NE ÍGY! NE ÍGY!
lor-inc g-boxx designer. . .sár. . .nem haldoklom, így élek. . .k.rva 3mm...
#16738
Írta 2006. augusztus 15. - 22:13

73+1 gyûrû ami nekem van bent! tehát 75.5 mm.... tehát egy 73asba röhögve jó lesz;)
#16739
Írta 2006. augusztus 15. - 22:11

Végigolvastam a dolgot!A Howitzeres görcsölésnek véget vetek ma futott utoljára a kicsike hála égnek


#16740
Írta 2006. augusztus 15. - 21:57

diss ez okes, hogy 68+5 az 73
de neked 73 a kozepresz szellessege.
Diss: nekem a 73-as monoblokkház MELLETT van még bent 1 gyûrû... tehát be fog menni a kar, ez alapvetõ. még 73mm+lánceterelõs bringával is értelemszerüen kompatibilis a hajtókar,tehát jó lesz. a láncvonal tök más kérdés, a tányér helyével tudsz majd rajta játszani.