Egyértelmûen a gyári. Könnyebb és a legtartósabb, ha szánsz rá annyi zsét. A nagy tizenezer pengõ...
És mégis, mire alapozva adsz ilyen tanácsot? Amikor a gyári Shimano tányérok, beleértve az XT-t, sõt,
különösképpen az XT-t, igen hamar tönkremennek. Alattam pl másfél hónap alatt eltûnnek a fogak.
Másrészt nem könnyebb. Nem jobb. Csak drágább.
Bocs a leoltó hangnemért, de ekkora égbekiáltóan hiteltelen tanácsot már régen hallottam. Nem megyek
annyira sokat, de már mondjuk 3 XT-rendszert rommá koptattam (meg elõtte vagy 10 másikat), s az összes tányérrendszert kipróbáltam.
Hogy konstruktívan is hozzászóljak:
-ha letojod a váltásteljesítményt, s a tartósságra és merevségre vágysz, akkor Raceface (lényegesen rosszabbul vált, mint a Shim...), de iszonyat erõs/tartós...
-ha árra mész, akkor Gebhardt, nagyon jó ár/érték aránya van
-ha meg a kettõ közé akarsz lõni, akkor FSA
Én személy szerint versenygépre Raceface-t, edzõgépre Gebhardt-ot vennék. Ez is van.
Az igazam demonstárálásra meg a 0-ra koptatott XT tányérok (van egypár) megtekinthetõk nálam.