Mivel még elég szerényen nyomom, csak egy prowheel hajtómû van a gépemben.
Majd megerõsödsz, rögtön cserélni akarod vmi jobbra.
Mivel még elég szerényen nyomom, csak egy prowheel hajtómû van a gépemben.
Mivel még elég szerényen nyomom, csak egy prowheel hajtómû van a gépemben. Viszont ezzel sincs semmi problémám. Ez betudható annak, h könnyû vagyok, és nem érdekelnek a grammok?
NE ÍGY! NE ÍGY!
de az xt-tõl elég messze elmarad, árban viszont elég közel van......Én sram x-gen elsõváltót használok és az lx-et szerintem egy kicsivel veri.
A 2 csapágyat csak úgy bele akarod rakni a vázba minden nélkül, mert az felejtõs.
Hm lehet, de a szervízbe azt mondták, hogy sram karral nem igazán mûködnek, más váltók, mivel direktnem kompatibilisre csinálják ezeket (5.0 sram Kar - Truadív Blaze hajtókar, B+ iSiS extreme monoblokk, ha ez jelent valamit)
Azt elfelejtettem leírni, hogy fogaskoszorúból 7 soros kell ráadásúl csavaros, közép felsõ kategóriában, ha tuttok ilyet plz írjátok le.
A sebesség mindent megold.
Azt elfelejtettem leírni, hogy fogaskoszorúból 7 soros kell ráadásúl csavaros, közép felsõ kategóriában, ha tuttok ilyet plz írjátok le.
ajánlanám az xt átdobót...a sram átdobó elég vérszegény.....Kéne egy elsõ váltó Sram márkában (mivel a váltókarom is az), valami megbízható masszív darabot keresek, plz mondjatok egyet.
Továbbá kéne egy 7 soros hátsó láncsor (ha minden igaz fogaskoszorú a szabványos neve), színtén jó masszív egyedet, amin jól mûködik a Sram XS-5 -ös.
Lehetõleg gyorsan, mert elég sûrgõs lenne, elõre is thx.
Szerintem van 44-esünk, ...
Sram 3.0-ás hátsó váltót lehet hagyományos (mármint nem marok) váltóval használni??
Hajtómû nem lesz?Szerintem van 44-esünk, csak nem váltássegítõs, de az is megoldható.
"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]