A Sram láncnak az a baja hogy képtelenek sima felületûre polírozni a gyûrût, az egyik oldala mindig kráteres és oda gyûjti a csiszolóanyagot. Nekem a Connex vált, be. Minõségi és patentszemes.A legnagyobb bajom a sram lánccal az, hogy eszi a sort nem az, hogy szakad (mert számomra az természetes, hogy minden lánc szakad) ezért próbálok ki egy puhább láncot és keményebb sort, shimanot.
Jelentkezz be Regisztrálj
Meghajtás (lánc, fogaskoszorú, hajtómű, monoblokk)
#15961
Posted 2007. January 27. - 18:47
"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]
#15962
Posted 2007. January 27. - 17:18
A sebesség mindent megold.
#15963
Posted 2007. January 27. - 17:03
namost kaptál rögtön kb 10 embertõl (köztük tõlem is) rögtön totálisan ellentétes véleményt...
Hidd el nem a lánc a hibás...
Az óriási lábaidra pedig azt tudom mondani, hogy az a 350kg nagyon jól hangzik gizduláshoz, csak éppen az a gép ilyen súlyokra van kitalálva, én kb 5 évig fociztam, és amikor próbáltam azt a gépet, hasonló súlyt kinyomtam én is, az még nem jelent túl sokat... :-/
mert számomra az természetes, hogy minden lánc szakad
erre meg én is azt tudom mondani, hogy meg kellene tanulni biciklizni, meg bánni az alkatrészekkel...
#15964
Posted 2007. January 27. - 17:00
A legnagyobb bajom a sram lánccal az, hogy eszi a sort nem az, hogy szakad (mert számomra az természetes, hogy minden lánc szakad) ezért próbálok ki egy puhább láncot és keményebb sort, shimanot.
A sebesség mindent megold.
#15965
Posted 2007. January 27. - 16:40
"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]
#15966
Posted 2007. January 27. - 16:31
Egyik cc versenyzõnél sem vagyok gyorsabb, mert nekem jóval nagyobb súlyt kell cipelnem és annyival nem vagyok erõsebb.
A sebesség mindent megold.
#15967
Posted 2007. January 27. - 15:16
Középtányérról jobban keresztbe áll a lánc. De garantálom, hogy bármelyik magyar mx, ox versenyzõnél nagyobb ellenállást tudok hajtani, de sokkal rövidebb ideig, most 104kg nyáron 100kg alatt vagyok.
Hmmm... Valahogy kétlem. Sokszor téptem én is láncot, de sosem azért, mert "hûdeerõs vagyok". (pedig... ) Vagy melléváltottam, vagy rosszul feküdt fel egy fogra, vagy felkapott egy követ, vagy pedig egy eleve sérült szem (pl repedt) volt az, ami elpattant. Az, hogy 350 kilót nyomsz ki, kiábrándító leszek, semmi - egy lánc szempontjából - ezalatt max a lánctányér foga hajlik meg (ez okozhat szakadást), szóval nem biztos, hogy a láncban vana hiba. Az erõsebb láncok 1200 kilót simán visznek, de a gyengébbek is kábé 800-at. Ennek még durva keresztbeváltás esetén is a felét simán bírniuk kell. Nézd szerintem át a hajtásrendszert - pl lánctányér rámpájából kiáll valami "basz" ami megakasztja a szemet stb. Azt is nézd meg, hogy hol szakad le a lánc. A csapról ugrik le? (és a csaplyuk pereme törik el?) Mert ha így van, akkor szinte biztos, hogy a hajtásrendszer nem rád van méretezve. (de nem a lánc a hiba) Ha viszont a láncszem közepe nyúlik meg és pattan el, ráadásul mindkét oldalon, akkor elismerem, Te vagy a terminátor. És ha mondjuk felemeled 30%-al a csapásszámot, akkor ugye elég 70% erõvel nyomnod...szóval a pedálozási technikádon is van mit fejleszteni, ezek szerint.
GIANT ANTHEM-X hivatalos leírás
#15968
Posted 2007. January 27. - 15:11
amúgy meg:
http://www.parktool....owto.asp?id=103
#15969
Posted 2007. January 27. - 15:03
önlehúzó csavart mégis merre kéne ki tekernem?
a baloldalit ha hátrafele tekerem, akkor megindul de fél fordulat után megszorul.
.......+++Eladó "kacatok"+++...........:openarms: Lokálpatrióta Házigazda
#15970
Posted 2007. January 27. - 13:21
Azért vettem csak késõbb észre mert egy olyan szakaszon szakadt el vhogy ahol nem kellett tekernem csak döngettem lefelé!Mikor tekernem kellett volna akkor vettem észre h "szalajt" a gép!A lánc a hátsóváltóba volt beakadva és úgy vonszoltam magam után! Még jó hogy csak lefelé kellett mennem,mert így lánc a zsebben és uzsgyi le!Bár baromi fura érzés volt!(be kéne szerválnom egy láncbontót az ilyen esetekre!)Azért csak észreveszed, ha nincs lánc a bringán!
#15971
Posted 2007. January 27. - 13:02
#15972
Posted 2007. January 27. - 12:43
De garantálom, hogy bármelyik magyar mx, ox versenyzõnél nagyobb ellenállást tudok hajtani, de sokkal rövidebb ideig, most 104kg nyáron 100kg alatt vagyok.
Itt az új magyar montis tehetség, hol kódorogtál eddig? Ha ez tényleg így van akkor cél a dobogó teteje, a Bajnoki cím, és az olimpia?
Ne szállj már el annyira magadtól...
#15973
Posted 2007. January 27. - 12:19
Mármint a hajtokarom.
Eskü nagyon szeretik ha mutogatom, föleg hogy a bringa mellette nem akármi, nagyon jol vannak az alkatrészeim összeválogatva.
No egy kis komolyságot...nem tudom mire jo az hogy a forumon egymásnak bizonygatjátok hogy kinek nagyobb a mayer faktora meg milyen vastag a *****
#15974
Posted 2007. January 27. - 12:09
A sebesség mindent megold.
#15975
Posted 2007. January 27. - 11:54
Az hány kW? Méresd be magad ergométeren! Vagy fékpadon!De garantálom, hogy bármelyik magyar mx, ox versenyzõnél nagyobb ellenállást tudok hajtani, de sokkal rövidebb ideig, most 104kg nyáron 100kg alatt vagyok.
"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]
#15976
Posted 2007. January 27. - 11:32
A sebesség mindent megold.
#15977
Posted 2007. January 27. - 11:23
Tudom, hogyan kell váltani, nagyon ritkán váltok nagyobb terhelés alatt, régen nem is lehetett és ezt megszoktam. Általában 22-18ban tépem el a láncokat, nyáron 6 helyen szakadt el a pc69 láncom, 1 helyen szakadt el teljesen a többin meg szétnyílt az egyik oldal. Nem a láncot szidom én vagyok túl erõs (jégkorongozom és 350kg nyomok ki lábtolón).
22-18? Az nem túl egészséges áttétel szerintem, hasonló áttételi arányt középtányéron is el lehet érni, úgy több fogon oszlik el a terhelés. PC-69es lánccal nyomom 2éve, semmi baja, pedig nem veszem vissza a terhelést váltás közben.
Ez a "én vagyok túl erõs" szöveg meg... nemtom hány kg vagy, de hidd el h. vannak nálad is erõsebb emberek és nem feltétlen szaggatják a láncokat.
#15978
Posted 2007. January 27. - 11:12
A sebesség mindent megold.
#15979
Posted 2007. January 27. - 10:34
Azért szakadnak a láncaim, mert túl nehéz és erõs vagyok és ha erõbõl megyek alacsony a lábfordulatom. Ha nem jön be a shimano visszatérek sramra.
Inkább meg kéne tanulni rendesen biciklizni, és a váltókat megfelelõen használni. Kb 8 éve csak Sram láncot használok, és soha nem szakadt még el egy sem, és nem a vitrinben áll a bicó (évi 13-15 verseny+ napi edzés).
Gondolj bele mitõl is szakad egy lánc. Na nem attól, hogy nyomod mint állat, hanem attól hogy amikor váltassz, akkor is maxon nyomod! Mert a lánc oldalirányban gyengébb, és váltásnál eléggé csavarodik. Még jó hogy szakad!
#15980
Posted 2007. January 27. - 02:24
A sebesség mindent megold.