Jelentkezz be Regisztrálj

Meghajtás (lánc, fogaskoszorú, hajtómű, monoblokk)
#15541
Írta 2007. március 22. - 07:08

Mostanában veszem, és Hone-ra nem lesz pénzem, pedig azt terveztem.
Úgyhogy marad a Hussefelt+Howitzer team kombó, mert ruktion-t sehol nem találok, Xr monoblokk meg akkor nem kell. A hussefelt meg remélem nem fogy el, mert most akciós.
#15542
Írta 2007. március 22. - 01:14


Nekem XR középem van és látszólag jó de valójában piszokgyenge a tengelye. Egyszer nekivágtam a lánckerekeket egy peremnek (nem sikerült felhúzni a bájkot egy csúsztatásból) , de nem durván, csak úgy ami mondjuk egy 2000 ftos négyszögtengelyesnek meg sem kottyan. Erre elferdült a tengely...egy ponton lötyög. Amúgy ezt többen mondták hogy az XR tengelye elferdült. De akkor miért ajánlotta truva dhra meg frírájdra?? áhh. Ha veszel ilyen howitzert akkor csak team, az állítólag jó. Nekem ruktion hajtómûvem van a hussefeltrõl nem tok mit írni. De inkább gyûjts integrált lxre vagy hone-ra. Azok megérik azt a + 8000 Ftot. Meg mondjuk az is a baj az ilyen olcsóbb isis-sel hogy elég
puha aluból csinálják és három leszedés után kinyúlik és lötyög.
Ja, meg ha elõször nem húzod rá egy méteres erõkarral (imbuszra rá kell húni egy vascsövet) akkor vége. Azért a menetet ne tépd el.
Pozitívumok (merv van az is): az árához képest eszméletlenatombrutálmerev (olyan 30%-kal merevebb mint egy sima isis rendszer)!!! Meg a felragsztás óta nekem nem mozdult meg, de ha még egyszer leszedem akkor dobhatom ki.
Porvédelem...hmm a csapágyak tömített fasza ipari csapágyak nem karistol így lassan egy év után sem. A csapágyház porvédelmét viszont egy vékony kis korongra felügyködött befõttesgumiszerû izé oldja meg, de ha jól bezsírozod belül akkor ha nem méteres sárban mész, dirtre,streetre jó. Amúgy mint mondtam a csapágy maga is tömített.
Jah még amúgy sokfelõl halottam hogy az xrben szarrá törtek a csapágyak...nekem pont ezek tetszettek benne...
Hát nem tudom...vond le a tanulságot...

#15543
Írta 2007. március 21. - 19:53

Visszaolvastam hsz-eid között és láttam sokat szívtál a howitzerrel. Xr vagy Team?
Ja és ha jól értelmezem akkor egyszer kell jól ráhúzni de akkor mint állat és akkor nem fog lelazulni, tehát nem lesz semmi baja.
Meg van még amúgy? kotyogni nem kotyog? Porvédelem milyen?
#15544
Írta 2007. március 21. - 18:46


'A gépjármûvezetõ nem ellenség, a közúti közlekedés nem háború, ebbõl következõen a helyváltoztatás nem túlélési gyakorlat!'
ELADÓ! http://forum.bikemag.../hirdetes-12960
#15545
Írta 2007. március 21. - 18:34

nem tudom fejbõl nem emléxek rá teljesen már rég olvastam
Akkor mondom


Nothing is impossible. _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ Cipõ!!!

#15546
Írta 2007. március 21. - 18:33

Nem inkább a tûgörgõrõl híres az a monoblokk?!
nem tudom fejbõl nem emléxek rá teljesen már rég olvastam
'A gépjármûvezetõ nem ellenség, a közúti közlekedés nem háború, ebbõl következõen a helyváltoztatás nem túlélési gyakorlat!'
ELADÓ! http://forum.bikemag.../hirdetes-12960
#15547
Írta 2007. március 21. - 18:29

tamaska!megvetted már a monoblokkot?az ksf-et vedd meg, mert egyik oldal asszem sima golyóscsapág a másik(lánctányér felõli asszem) pedig mélyhornyú golyóscsapágyas ami a helyes megoldás!ha a piros csészés az akkor benne van a bikmakk egyik számában és mondták hogy ez így jó!
Nem inkább a tûgörgõrõl híres az a monoblokk?!
Nothing is impossible. _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ Cipõ!!!

#15548
Írta 2007. március 21. - 18:27

'A gépjármûvezetõ nem ellenség, a közúti közlekedés nem háború, ebbõl következõen a helyváltoztatás nem túlélési gyakorlat!'
ELADÓ! http://forum.bikemag.../hirdetes-12960
#15549
vendég_Charon_*
Írta 2007. március 21. - 16:27

Én bevállalnám a CB-t.
#15550
Írta 2007. március 21. - 15:56

#15551
Írta 2007. március 21. - 15:38

Integrált tengelyes az enyém is, amire használom bõven elég (túra, város, néha városon kívüli tekerés)
Akkó egy kategória. (Csak most láttam int. tengelyes firex-et. Meg vagyok lepõdve. Tavaly, amikor még nekem kellett döntenem, akkor még nem volt).
Tehát: az LX drága.

#15552
Írta 2007. március 21. - 14:53

#15553
Írta 2007. március 21. - 14:08

1et értünk. De a Hone valahol az Lx és a truva között van.
hone=lx, csak fekete a színe meg a csillag van elforgatva 90 (?) fokkal (errõl talán tamaska rakott be egy képet..), de amúgy egy az egyben ugyanaz. amúgy ez a szépség dolog relatív, nekem az lxnek ez a sarkosított, "éles" formavilága nagyon bejön. mondjuk a truva stylo carbon sem csúnya...
#15554
Írta 2007. március 21. - 13:57

Nekem is truva (isis-es stylo) van a merevfarún és jobban néz ki szerintem, mint a másik gépen lévõ raceface nagytányéros lx-em, bár az lx sem ronda az új tányérokkal, de a truvának szebb a formavilága, persze az lx súlyon és szépségen kívül mindenben veri.
1et értünk. De a Hone valahol az Lx és a truva között van.

#15555
Írta 2007. március 21. - 13:29

A sebesség mindent megold.
#15556
Írta 2007. március 21. - 13:06

LX vs. Firex én is ebbe a dilemmába voltam... Aztán vettem 1 Firex-et fasza fekete szín glavírozott felírat, szerintem nem könnyen koptatom majd el. A láncányérok úgy néznek ki, mintha titánból lennének
szerintem zsír, na meg nem elhanyagolandó, a majd 5-6k árkülömbség.
Én 8-as rendszerrel használom, tõkéletesen mûkszik.
A lánc zörgésre: nem lehet, hogy váltó és a görgõkbõl fogyott el a zsír én így jártam 1 hete, a vadi új LX váltómmal, kihagyták belõle :scared:
Hasonló volt a dilemmám. Erre vettem egy fekete Hone-t. Nem bántam meg. De szerintem az említett 2 nem egy kategória. Nem véletlenül jelent meg a Truvánál is az integrált tengely. Szerintem.
#15557
Írta 2007. március 21. - 11:07


Én 8-as rendszerrel használom, tõkéletesen mûkszik.
A lánc zörgésre: nem lehet, hogy váltó és a görgõkbõl fogyott el a zsír én így jártam 1 hete, a vadi új LX váltómmal, kihagyták belõle :scared:
#15558
Írta 2007. március 20. - 19:06

-=B.B.B.=-
"Aki nevet,azzal együtt nevet a világ.Aki sír,az egyedül sír..." Oldboy
#15559
Írta 2007. március 20. - 17:39

#15560
Írta 2007. március 20. - 09:24
