Jelentkezz be Regisztrálj
Meghajtás (lánc, fogaskoszorú, hajtómű, monoblokk)
#15441
Írta 2007. március 31. - 13:53
A másik meg a fogsor, asszem a Bbutikban 11e az XT sor, akkor már inkább azt mint Sramból a drágát, meg az XT könnyebb is. Ha meg spórolni akarsz akkor 7.0ás fogsort vennék 6-7ért.
#15442
Írta 2007. március 31. - 13:47
Pontosítás van a végleges alaktrészlistában, gondoltam azért még rákérdek itt is...
váltókar XT SL-M751 (ham indeni gaz)
hátsó váltó XT '07 (RD-M761) GS (rövid kanalas)
hajtómû Shimano LX FC-M580 integrált 22/32/44
hátsó sor Sram 9.0 PG-990/PG-980 11-32
lánc Sram PC-971
Láncból sztem nem érdemesebb+3Kért az erõsebbet, ill úgy mondtam biciklisnek, ha van az 5ágú alu tartóbakos PG 980 10körül akkor inkább azt, ha az nincs akkor PG 990bõl a sima (mert abból 15 körül van az 5 karú). Hogy tuti jó legyen a rövidkanalas XT-vel inkább 11-32eset nézek, mert nem ártha nem lóg le annyira a váltó meg talán precizebb is... keresztbe úgyse váltok, szal a tágabb feszítési határ tökmindegy nekem...
Ez így zsír lesz, vagy vmit érdemes lenne változtatni? Gondolkoztam még azon hogy néha van 11-32es XT öt karú fogaskoszorú ha a PG-980asból nem lenne....
Köszönöm a segítségeteket! :prosze:
"A hegyikerékpározás több mint versenysport, a természetközpontúan gondolkodó, egészségmegőrző,aktív életstílust kedvelő emberek szabadidősportja." Paripám
#15443
Írta 2007. március 31. - 09:47
#15444
Írta 2007. március 31. - 09:41
Hasonló a sztorim, problémám, mint Lacikának a váltókarok topikban.
Télen elment a bringa szervizbe, mindent szépen szétszedtek, kipucoltak.
Kapott új fogsort (9 sram 11-23), új láncot (sram) és a középsõ tányéron rángatja a váltót ha terhelve tekerem.
A lánc nincs megszorulva és ránézésre a lánctányér sem tünik annyira kopottnak (2004 xt).
Sõt, érzésre és ránézésre is sokkal többet használtam a nagytányért az elmúlt 2,5 évben, tehát az kopottabb és azon mégsem rángatja.
Elõször azt hittem, hogy a szervízben fordítva tették vissza a lánctányért és a "felsegítést" végzõ fogak rángatják a láncot, váltót. De helyesen van fent.
Szóval tanácstalan vagyok, ha bárki már találkozott hasonlóval, akkor várom a segítségét.
A mostani hajtókarom elõtt 96-os stx-et használtam, és azon a tányérok legalább 3-4 fogaskoszorút kibirtak. Ezen most ez az elsõ csere és nem értem mi a gond.
Szóval várom az építõ jellegû ötleteket.
Köszi!
#15445
Írta 2007. március 30. - 21:46
'A gépjármûvezetõ nem ellenség, a közúti közlekedés nem háború, ebbõl következõen a helyváltoztatás nem túlélési gyakorlat!'
ELADÓ! http://forum.bikemag.../hirdetes-12960
#15446
Írta 2007. március 30. - 21:07
#15447
Írta 2007. március 30. - 02:03
Campagnolo C9
Connex 90X
KMC Z-99
Shimano HG93
"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]
#15448
Írta 2007. március 28. - 23:14
#15449
Írta 2007. március 28. - 21:10
'A gépjármûvezetõ nem ellenség, a közúti közlekedés nem háború, ebbõl következõen a helyváltoztatás nem túlélési gyakorlat!'
ELADÓ! http://forum.bikemag.../hirdetes-12960
#15450
Írta 2007. március 27. - 22:35
#15451
Írta 2007. március 27. - 20:32
#15452
vendég_Sugárfertõzött Oposszum_*
Írta 2007. március 27. - 20:04
Elég lehet ha elkezd Bunny-zgatni, egyhelyben ugrálni, vagy csak macskakövön lejtõzni, stb...de rázni/feszegetni kell. Sztem nem ritka, hogy egy normálisan felrakott ISIS/Octa natúr tekeréstõl nem jün le...:chin:
#15453
Írta 2007. március 27. - 19:19
picit durvulni is kell a leeséshez...:chin:
Nem érdemes, kitudja mikor eshet le, aztán meg valami baj lesz belõle...
ha már nem kell akkor meg kell nyesni vagy kalapálni...
#15454
vendég_Sugárfertõzött Oposszum_*
Írta 2007. március 27. - 17:13
lazíts ki/tekerd ki teljesen a csavart, aztán menj vele egy kört ilyen mellékutcákon, és számíts rá, hogy bármikor leeshet a kar...itt már többen is tanácsolták ezt, és általában le is jött nekik a kar..
Ezt én is hallottam már sok helyen, de az az igazság, hogy nem mûxik mindig. Ha egy ISIS-es kar helyesen és erõsen fel van húzva, akkor az a csavar nélkül is bizony gyakran ott marad!!! Persze ha négyszögtengelyesrõl beszélünk, akkor tényleg hamar leeshet...de ISIS/Octalinkel lehet picit durvulni is kell a leeséshez...:chin:
#15455
Írta 2007. március 27. - 16:53
#15456
Írta 2007. március 27. - 11:41
Ha megtudod nézni boltban akkor az a legegyszerûbb.
#15457
Írta 2007. március 27. - 11:37
van ez a Bikepositive Takana http://ebike.hu/imag...0003181_001.jpg hajtómû. Az lenne a gondom, hogy a képen mintha nem lenne belsõ menet a hajtókarban. Lehetséges ez? Boltban még nem néztem, de képen nagyon úgy néz ki.
#15458
Írta 2007. március 26. - 23:18
Hali!
Ötleteket szeretnék hajtókar lehúzáshoz. A hagyományos lehúzószerszám kihúzta a menetet a hajtókarból, ezért azzal már nem lehet lehúzni. Karos csapágylehúzóval még megpróbálom. Már melegítettem is, de nem jött le. Ha nem megy sehhogy, akkor marad a flex :wtf:
Megtámasztod fával a vázat, aztán a környéken levõ legnagyobb kalapáccsal odaversz a karnak... vigyázz! -ne legyenek járókelõk a környéken, mi egyszer térdentaláltunk egyet, aki olyan 4 méterre sétált volna el mellettünk...