Jelentkezz be Regisztrálj

Meghajtás (lánc, fogaskoszorú, hajtómű, monoblokk)
#15421
Posted 2007. April 01. - 19:59

#15422
Posted 2007. April 01. - 19:50

A GS is vinné gond nélkül a 11-34et? Total capacity alatt mit értenek? Ha mindkettõ van és ugyanannyiba kerül és a GS is eliszi akkor inkább 11-34 mint 11-32. És elvileg a GSnek is jónak kéne lennie ha nem váltok keresztbe... szélsõséges eset mondjuk a 32-34 ami még nagyritkán elõfordulhat (nem szokott), ebben még nem rántaná meg nagyon a GS-t sem a váz, nem?
"A hegyikerékpározás több mint versenysport, a természetközpontúan gondolkodó, egészségmegőrző,aktív életstílust kedvelő emberek szabadidősportja." Paripám
#15423
Posted 2007. April 01. - 19:34

én csak azt mondtam, hogy figyelni kell a lánchosszra, mert hamar elfogyhat.
van hátránya is a rövidkanalasnak össztelósnál, nem ugy mint merevnél, ahol nincs.
el kell dönteni.
Még futok egy kört hogy a rövid (közép)kanalas tuti nem jó-e 11-34hez, mert ha jó akkor mivel sosem váltok keresztbe elvileg jónak kéne lennie... :chin:
Series Deore XT
Model No. RD-M761
Pulley Cage GS/SGS
Speeds 9
Spring Type Top-Normal
Max Front Difference 22T
Total Capacity 33T/45T
Max Rear Sprocket 34T
Min. Rear Sprocket 11T
Most akkor? :chin:
"A hegyikerékpározás több mint versenysport, a természetközpontúan gondolkodó, egészségmegőrző,aktív életstílust kedvelő emberek szabadidősportja." Paripám
#15424
Posted 2007. April 01. - 18:54

#15425
Posted 2007. April 01. - 17:50

én csak azt mondtam, hogy figyelni kell a lánchosszra, mert hamar elfogyhat.Akkor a kevesebb sár és kisebb lelógás ha jól nézem kiesett... danke, akkor mégis SGS lesz...

van hátránya is a rövidkanalasnak össztelósnál, nem ugy mint merevnél, ahol nincs.
el kell dönteni.
"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
#15426
Posted 2007. April 01. - 17:26


LeGeon: mindenkeppen az XT-t vedd. truvakban behal a csapagy ket honap alatt. Vagy lelazul a balos hajtokar. de lattam mar olyan FireX GXP-t is, aminel a jobb kar lazult le a tengelyrol. ami ugyebar ra van integralva. kizarolag varosi kozlekedesre hasznalt bringan. no komment.
a Race Face hajtokaroknal is behal, de azok a csapagyak legalabb ugyanakkorak, mint a shimano, es csereberelhetoek.
RAUH-Welt
B E G R I F F
#15427
Posted 2007. April 01. - 15:03

#15429
Posted 2007. April 01. - 11:00


a scott ugyis nyujtja a láncvillát nem is kicsit berugózáskor, aztán egyszer nehogy véletlenül rövid legyen a lánc mert pikkpakk feltekeri a váltót....
"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
#15431
Posted 2007. April 01. - 02:01

mondjuk ilyen shimano monti váltóból nincs is, a köznyelv a GS-t hívja rövidnek, kategórián belül helyesen, de amúgy az a "középkanalas"
de asszem a sram valübanrövidkanalas (short) váltó sem viszi azt az áttételtartományt, melyet épp készülsz feltenni a bringádra.
tehát medium, long, vagy GS SGS.
#15432
Posted 2007. April 01. - 01:37

971-es lancot en nem vennek. mondjuk ez leginkabb az itteni arszabas miatt van. a 951 is van olyan jo, de sokkal olcsobb. ha mar tobbet akarsz kolteni, akkor inkabb 991. vagy valamelyik ureges csoda. es akkor konnyitettel is
Erre tudtok még válaszolni? Vagy ha a hajtás/váltás XT (kiv. haj.mû) akkor a lánc is legyen XT, vagy oly mindegy, váltásban/nyúlásban nincs külöbség hogy 'hozzávaló' vagy 'nem hozzávaló' lánc van rajta?http://www.speed-way.hu/index.php?action=katalogus&kategoria=&katID=251&offset=6#termek[/url]
Bár ahogy elnézem össz egy ezres a különbség 951 és 971 között.
3100 Ft a 951,
4100 a 971
3700 az LX
4800 az XT
5500 az XTR. (951/közepes sramok hallottam hogy ütik a hasonló árban lévõ shimanokat, de följebb nem hallottam róluk semmit...)
Ezek közül akkor a 951/mi éri meg legjobban?
+
Más szerint sem lenne jó a rövidkanalas? Mert más akit kérdeztem aszerint jó lenne...Nem középkanalas hátsóváltót akarsz? A rövidkanál szerintem kevés lesz.
A másik meg a fogsor, asszem a Bbutikban 11e az XT sor, akkor már inkább azt mint Sramból a drágát, meg az XT könnyebb is. Ha meg spórolni akarsz akkor 7.0ás fogsort vennék 6-7ért.
"A hegyikerékpározás több mint versenysport, a természetközpontúan gondolkodó, egészségmegőrző,aktív életstílust kedvelő emberek szabadidősportja." Paripám
#15433
Posted 2007. April 01. - 01:06

#15434
Posted 2007. March 31. - 21:40

Hajtómû csere elõtt állok és nem igazán tudom eldönteni. A három jelölt:
1. Shimano XT újonnan. Aki ilyet használ csak dicséri és tény, hogy szinte tökéletes, de én a truvativokat jobban szeretem és ezért van még 2 jelölt.
2. Truvativ STYLO 3.3 TEAM szintén újonnan.
3. Truvativ Stylo Carbon enyhén használtan. KÉP
Árban ugyan ott vannak, talán a Stylo 3.3 a legolcsóbb.
80kg-hoz kell CC/Maraton-ra.
#15435
Posted 2007. March 31. - 18:24

#15437
Posted 2007. March 31. - 17:13

#15438
Posted 2007. March 31. - 17:09

Nézegesd ezt: http://weightweenies...pic.php?t=28614Ez így zsír lesz, vagy vmit érdemes lenne változtatni? Gondolkoztam még azon hogy néha van 11-32es XT öt karú fogaskoszorú ha a PG-980asból nem lenne.... Köszönöm a segítségeteket! :prosze:
"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]
#15439
Posted 2007. March 31. - 15:48

minden fogaskerek acel XT-n.
purge4:
vidd vissza a bringat a szervizbe, es fajjon az o fejuk rajta. ha mar fizettel erte elvarhatnad, hogy mukodjon, nemigaz?

RAUH-Welt
B E G R I F F
#15440
Posted 2007. March 31. - 15:41

"Sprocket Material steel
Sprocket finish chrome plated"
Érdemes a jobb kopásállóság miatt azt venni, vagy olymindegy, mert kazettásnál úgyis azt cserélem ameliyk kopik?
"A hegyikerékpározás több mint versenysport, a természetközpontúan gondolkodó, egészségmegőrző,aktív életstílust kedvelő emberek szabadidősportja." Paripám