Szerintem ez nem kérdés. Az XT sokkal olcsóbb, sokkal könnyebb és jobb a sártûrése is.Egyedül a sor az, ahol nem tudok dönteni a 990 és az XT között, annyi biztos, hogy a mostani alap sramnak mennie kell, mert nagyon nehéz, de legalább nem is merev
Jelentkezz be Regisztrálj
Meghajtás (lánc, fogaskoszorú, hajtómű, monoblokk)
#15021
Írta 2007. május 23. - 22:31
"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]
#15022
Írta 2007. május 23. - 22:29
#15023
Írta 2007. május 23. - 22:23
pg970, r9:love: erõsebb beletekerés, és máris behajlott a mellette levõ f.kerékre...
most ultegrával megyek.
#15024
Írta 2007. május 23. - 22:20
Szóval láncból Sram (patentszem is). Sõt, váltásból is. Felkerült az LX helyére a régi X0-ás, és a váltás újra markáns és precíz, plusz markolatos 8D. Egyedül a sor az, ahol nem tudok dönteni a 990 és az XT között, annyi biztos, hogy a mostani alap sramnak mennie kell, mert nagyon nehéz, de legalább nem is merev
#15025
Írta 2007. május 23. - 22:02
Sziasztok!
Pár oldallal elõrébb egy kolléga felttete a következõ kérdést: Mitõl függ, hogy milyen tengelyhosszúságú monoblokkot vegyünk?
Válasz:A váztól és a hajtómûtöl.
Mivel engem is érdekelne ezért valaki legyen szíves kicsit pontosabban elmagyarázni, mivel nagyon kezdõ vagyok a témában és nem tudom értelmezni.
Monoblokk és hajtómû vásárlás elött állok.
A hajtómû már ki van szemelve:Shimano FC-TX70
Egy 70 mm-es csapágyházzal rendelkezõ aluvázas MTB-m van.
Üdv.
117 mmes mono kell nekem is volt ilyenem
'A gépjármûvezetõ nem ellenség, a közúti közlekedés nem háború, ebbõl következõen a helyváltoztatás nem túlélési gyakorlat!'
ELADÓ! http://forum.bikemag.../hirdetes-12960
#15026
Írta 2007. május 23. - 21:50
A Connex ára jól felment mostanában. A KMC-ben is van patentszem és kapható is.Hmm. Megfontolandó.
Ezt a Connex-et hol lehet kapni.
Nagyker. Ki forgalmazza?
"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]
#15027
Írta 2007. május 23. - 21:30
#15028
Írta 2007. május 23. - 21:24
#15029
Írta 2007. május 23. - 21:21
Hmm. Megfontolandó.
Ezt a Connex-et hol lehet kapni.
Nagyker. Ki forgalmazza?
a Mali forgalmazza, de aztat nem tudom hol kapható, hívj fel 2-3 boltot.
#15030
Írta 2007. május 23. - 19:11
Pár oldallal elõrébb egy kolléga felttete a következõ kérdést: Mitõl függ, hogy milyen tengelyhosszúságú monoblokkot vegyünk?
Válasz:A váztól és a hajtómûtöl.
Mivel engem is érdekelne ezért valaki legyen szíves kicsit pontosabban elmagyarázni, mivel nagyon kezdõ vagyok a témában és nem tudom értelmezni.
Monoblokk és hajtómû vásárlás elött állok.
A hajtómû már ki van szemelve:Shimano FC-TX70
Egy 70 mm-es csapágyházzal rendelkezõ aluvázas MTB-m van.
Üdv.
#15031
Írta 2007. május 23. - 18:58
a sram bontható szeme nekem sokszor szakadt, a connex sosem
Hmm. Megfontolandó.
Ezt a Connex-et hol lehet kapni.
Nagyker. Ki forgalmazza?
#15032
Írta 2007. május 23. - 18:38
#15033
Írta 2007. május 23. - 18:31
#15034
Írta 2007. május 23. - 18:13
Nézzük sorban.
LCS:Megfontolom ezt is. A MBA is dicsérte vmelyik számában.
Tartósság fontos, meg hogy ne kelljen folyton a beállítással b*szakodni.
Azt gondolom most, hogy a piros alubakos sram fogsor lesz meg vmi jobbfajta lánc.
Ezek a kézzel nyitható-zárható szettek megbízhatók? Sosem volt még olyanom.
#15035
Írta 2007. május 23. - 17:31
nekem volt xt sor xt váltó xt vkarok xt lánc /kikapun, cinder cone-on, speecializeden/Nos ez a másik.
Hogy ugorjon-e a shimano váltás.
Csupa jókat irnak a Sram-ról (fõleg a hambi zabálók)
Az még nem is zavar hogy kopog a sh váltó mert van ott láncvillavédõ, hanem inkább azt hogy olyan gyengus szegény. Sárban nokedli.
Mert ugye 9-es fogsorhoz nem árt váltókar sem.
Amin gondolkodtam az az új xtr, vagy a sram 9-es mert akkor abból a váltó is kijönne, nem csak a pöckölõk.
Szóval nemtom mi legyen.
Ez a 4 lánc meg már nekem macerás.
van piros sram sor x9 x0 gripko pc89R lánc /dawg-on/
illetve régi x9 sor, x9 váltó x9 trigger kar és pc99 lánc /kula supremen/
trtósságban szerintem nincs különbség, mûködésben annyi hogy az xt bármennyi állítgatással soha nem volt teljesen pontos, a sramok meg tök igénytelenk a beállításra, a két sram több mint egy éve nem volt beállítva, és teljesen pontosan jól mûködnek....a supremen lévõben vagy 5K van, a lánc úgy meg van nyúlva mint a rágógumi de teljesen jól mûxik...
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#15036
Írta 2007. május 23. - 16:17
a nagyon cc-sek közül páran nem szeretik annyira, mert állítólag nem úgy vált, mint a vaj, de az SX-re tökéletes
#15037
Írta 2007. május 23. - 15:28
itt az ötlet a mancsomban.rajta van az. 2003as extíár. általában lefele szokott elõjönni ez a hanghatás...
a váltóra gondolok, hogy õ a ludas. elképzelhetõ, hogy a lánc lenne? ha igen, akkor rövidíteni kellene rajta? de akkor nem megy a keresztbeváltás...
thez, valami ötlet?
3M ragasztós, kb fél centi magas gumibak
középen mélyítve a kötegelõnek.
Sala látta ma ahogy feldobtam énis az XTR-re. (RD-M952 hehe:p)
tökkéletesen üzemel.
a gyári is jó, de annyira nem hatásos.
keresztbeváltás? úgy kell neked!
csak úgy hasad mikor törik.
#15038
Írta 2007. május 23. - 15:23
A sebesség mindent megold.
#15039
Írta 2007. május 23. - 15:00
aztatat nem szabad
Állisd be ugy hogy nagytányér nagyon ne tépje le éppen a váltót
fuck me, i'm famous!
-- Go ahead, Droids! --->
#15040
Írta 2007. május 23. - 14:40
csattog a váltó? tessék rátenni a rá való gumibakot.
és máris csendes, mint a sram. (ami meg a csavarnak ütõdik, ami lehatárolja)
rajta van az. 2003as extíár. általában lefele szokott elõjönni ez a hanghatás...
a váltóra gondolok, hogy õ a ludas. elképzelhetõ, hogy a lánc lenne? ha igen, akkor rövidíteni kellene rajta? de akkor nem megy a keresztbeváltás...
thez, valami ötlet?
Kerékpáros hírek - bikemag.hu
Blog - blog.bringasandras.hu