Sziasztok!
Régóta használok Shimano 8as sort 9-es lánccal minden probléma nélkül. Működhet ez a rendszer 10es lánccal is?
Sziasztok!
Régóta használok Shimano 8as sort 9-es lánccal minden probléma nélkül. Működhet ez a rendszer 10es lánccal is?
http://www.ebay.com/...6-/111743684381
fapfapfapfapfapfap
14-15-16-17-18-19-20-21-22-23
debreceni illetőségű lehet, aki kiadta. biztos dolgoznak itteniek is a campynál.
minél gyengébb valaki, annál jobban megérzi az egy fognál nagyobb ugrásokat. Szóval, Kisherceg, nem vagy gyenge, ha nem tudtál együtt élni az országúti sorral.
Vejne módosította - 2016. április 07. - 21:04
kéttányér: 42/32*11/30 vagy 32. az országúti sor fokozatai között (számomra) szokatlanul kicsi volt a különbség, nem is erőltettem sokáig. a 44 szerintem is sok (csirke vagyok, na:D )
edit: viszont ha nincsenek jelentősebb meredélyek, akkor jó lehet előre egy 36 vagy 38-as tányér is,hátra meg egy 11-32, esetleg 11-34-es sor (most a váltódat nem néztem, mennyit tud, bár ezeket majd' mindegyik montis váltó tudja kezelni.)
pl mint ez:
Kisherceg módosította - 2016. április 07. - 20:56
"Nyugi. Minden a legnagyobb rendben csúszik ki a kezeim közül..."
"Itt vannak sárkányok, b@zdmeg???!!!"
Jó a három tányér is... 22-32-42..44-est annyira nem szeretem, nekem nagy...bár erőnlét kérdése...42-es sokkal használhatóbb... hátra vegyél egy 12-23 vagy 12-25 országúti sort...gyakori városi használatra a legjobb szerintem...
Sziasztok!
Van egy ősszel vásárolt '98- as Crux-om (20"), amin jelenleg elöl 22-32-42 , hátul 11-30 8s hajtás van.
Cserére érett a rendszer. 80%- ban városban, munkába járásra használom. Többnyire 25-30 km/h a tempóm.
Érdekelnének a vélemények, tanácsok, hogy milyen hajtóművet,középcsapágyat, illetve hátsó sort válasszak?!
Váltókarokat nem cserélném.
Van a fiókban egy új DEORE FD-M511, valamint egy LX RD-T661.
Természetesen a felhasználás jellegéből adódóan, nem csúcstechnikát, de hosszú távon megbízható szerkezetet szeretnék kihozni belőle.
Érdemes lehet a 3 tányérost kevesebbre cserélni, esetleg 2 re? Illetve milyen áttételekkel próbálkozzak?
Köszönöm
Sziasztok!
Van egy ősszel vásárolt '98- as Crux-om (20"), amin jelenleg elöl 22-32-42 , hátul 11-30 8s hajtás van.
Cserére érett a rendszer. 80%- ban városban, munkába járásra használom. Többnyire 25-30 km/h a tempóm.
Érdekelnének a vélemények, tanácsok, hogy milyen hajtóművet,középcsapágyat, illetve hátsó sort válasszak?!
Váltókarokat nem cserélném.
Van a fiókban egy új DEORE FD-M511, valamint egy LX RD-T661.
Természetesen a felhasználás jellegéből adódóan, nem csúcstechnikát, de hosszú távon megbízható szerkezetet szeretnék kihozni belőle.
Érdemes lehet a 3 tányérost kevesebbre cserélni, esetleg 2 re? Illetve milyen áttételekkel próbálkozzak?
Köszönöm
Sziasztok,
bármilyen budapesti boltban láttatok hagyományos 104mm-es lyukkorű, narrow-wide első tányért? Mindegy, milyen márka, lehet Race Face vagy noname, nem számít. 32 fogasat keresek, szín sem érdekel.
köszi!
arany meg kék van, piros és fekete 2-3 hét múlva
http://bikelogistics...tos-lanctanyer/
kb bármelyik bolt meg tudja rendelni
Bikertigger módosította - 2016. április 06. - 22:07
Sziasztok,
bármilyen budapesti boltban láttatok hagyományos 104mm-es lyukkorű, narrow-wide első tányért? Mindegy, milyen márka, lehet Race Face vagy noname, nem számít. 32 fogasat keresek, szín sem érdekel.
köszi!
Érdekes egy áttétel, ha szabad érdeklődnöm, mi értelme van?
semmi, de néha van apróban bringa így.
havernak volt 53-42, hátul 11-32, igaz, a rövid kanalas váltó nagyon "szerette', de ez ilyen. akitől vette a bringát, gondolom, úgy volt vele, hogy "tegyünk rá valamit, ami új és olcsó", aztán ez lett a vége.
meg ott van néhány fogyatékos 'gyártó', mint a neuzer, akik mai napig 52-42 karral adják a bringát, akkora ugrásokkal a hátsó sorban, hogy minden váltásnál úgy érzed, mintha valaki térdenrúgott volna.
50-36&13-26 az igazán univerzális idehaza
Érdekes egy áttétel, ha szabad érdeklődnöm, mi értelme van?
Nyugodtan rakjál hozzá néhány szemet.
Én a lánccserekor megmaradó 6-7 szemekből összeraktam egy egész új láncot és simán járok vele a hegyekbe, semmi baja.
Sziasztok!
Van egy bringám elől egy 52/42 lánctányérral, hátul egy 11/32 kazettával, a középcsapágy és a hátsó tengely közti táv 44cm.
A 116 szemes lánc épphogy ráfér nagy-nagyon, azonban ennél hosszabb láncot csak elvétve találok.
Van valami ötletetek? Mennyire veszélyes dolog megtoldani pár szemmel egy másik láncból?
A lánc hossza ugyan elég lenne, eszem ágában sincs keresztbe váltva használni, csak szeretném, hogy legyen olyan hosszú, hogy véletlen olyan pozícióba ne akadjanak össze a dolgok.
Köszi
ha 47,5 a láncvonalad akkor 107-es vagy 110-es van benne. Tökéletetes lesz a 110-es ha minden marad a régi. UN-55-nél nem gyárt jobbat a Shimano. Egyébként egy nagyon jó mono, alu csészés, nem kell jobb.
ha 47,5 a láncvonalad akkor 107-es vagy 110-es van benne. Tökéletetes lesz a 110-es ha minden marad a régi. UN-55-nél nem gyárt jobbat a Shimano. Egyébként egy nagyon jó mono, alu csészés, nem kell jobb.
Sziasztok!
Teljesen laikusként kérnék segítséget Tőletek. Vásároltam egy új MTB-t, 3x7 sebességes, és aszfalton egyszerűen lassúnak érzem. Annyira, hogy érzem, hogy még tudnék "haladni", de az áttétel nem enged többet... koca-kerékpáros vagyok, de még nekem is lassú a max tempó Nem akarok 60-nal tépni vízszintes terepen, és semmi komplikált tuningot nem szeretnék, de többre vágynék. Annyit tudok, hogy elöl 44/34/24-es lánckerekek vannak. Hogyan érdemes elindulni? Mihez kellene nyúlni egy egyszerű megoldás érdekében?
Előre is nagyon köszönöm a tanácsokat, segítséget!
Szép estét!
Vertivel értek egyet én is. 44/13-mal a 37-38 km/h elérhető a kényelmes 90-es pedálfordulattal. Ha ennél lassabban mész, akkor nem 90-es fordulattal tekersz. A bevásárlás helyett először inkább a pedálozáson gyorsíts, aztán ha tényleg bírod a 37 km/h-t tartani, akkor kezdj a hardver fejlesztésébe.
Kissé alászaladtam a figyelmetlenségemnek,úgyhogy kérnék egy megerősítést hogy jól gondolom-e a következőt.
Angol menetes 68mm széles trekking vázba kerülne a 7800 DA,vásároltam is hozzá szépen ügyesen,egy SM-BB70 integrált csapágyat,ki is hézagolóztam 73mm nek megfelelően,
tengely beletolva,de a másik oldalon nem ment rá a rá a hajtókar. És ha kiveszem a hézagolókat sem lesz jó mert ugye kétoldali csapágy közti műanyag "távtartó"porvédő
sem engedi közelebb egymáshoz a két csészét. Úgyhogy ezek szerint van országúti és monti közötti különbség HT II-ben?
Ahogy nézem a Shimano BB-RS500 as jobb választás lesz,ez való akkor oda?
Vagy hekkeljem meg a két oldali csésze közti táv-
tartót és cseréljem ki pár száz km után mert odalett a tömítés?
Nem egy forma az országúti és mtb középcsapágy,az országúti keskenyebb és ahoz nem is kell hézagoló a vázhoz.