Én szeretek meghagyni mindig egy kiskaput, hogy többfunkciós legyen a szerkezet, ha változnának a körülmények. Még nem volt szerencsém egyest tesztelni... Ettől függetlenül nem zárkózom el, sőt érdekel a dolog. Neked milyen áttételeid vannak?
Reménytelen a 8 as sorhoz a 9 es váltókat használni, ha már hever nálam egy? Én bízom benne, hogy ez azért nem olyan nagy eltérés, de baromira nem vágom... Le kéne cserélni a váltókart és nyomjam 9 -essel? Nem áll szándékomban, de ha úgy megbízhatóbb és egyszerűbb a beszerzése az alkatrészeknek akkor meggondolom.
Hol és hogyan keressek 8 ashoz való hajtóművet és miként szűrjem 1, vagy 2 tányérosnál a keresést? Szinte csak 10- eseket találtam.
Nem használtat szeretnék, hacsak nem tud valaki szinte ujjat megbízható helyről.
ilyen lánckerékkel használtam/használom (mostanában több volt a variálás, mint a tekerés) 1*9-et:
https://www.bike24.c...17707][17710]=1
olcsó, könnyű, szerintem jól is néz ki. ebből 36T volt/van a 11-32-es sorhoz. kb városi jellegű használat, ide-oda tekergés a gyerekkel vagy egyedül, aszfalt/földút, semmi durvulás vagy ilyesmi. a legkönnyebb fokozatban kicsit morog, de nem vészes, ez a fokozat egyébként is ritkán kell. így az áttételtartomány is pont jó volt. ha tudod, hogy a sor közepe lesz leginkább használva, akkor jó lehet az egytányér, csak egy hozzáillő fogszámú első tányér kell. ha vanna hosszab meredekebb részek, akkor jobb a kettő vagy három.
komolyabb terepre nem biztos, hogy jó lenne így, első terelő nélkül rizikós hogy leugrik a lánc, ebből a szempontból a kuplungos váltók tényleg jobbak és csendesebbek is.
ugyanebből a tányérból használtam egy 34T-t is ss-re, ott azért jobban meglátszott rajta a használat, de még így is bőven használható maradt.
Edited by Kisherceg, 2016. April 09. - 11:21.