Jelentkezz be Regisztrálj
Meghajtás (lánc, fogaskoszorú, hajtómű, monoblokk)
#14501
Posted 2007. July 13. - 09:24
#14502
Posted 2007. July 13. - 09:23
Sziasztok,
Tegnap elhagytam a lánctányérokat összeszorító csavarok egyikét,gõzöm sincs, hogy tudok-e venni Miskolcon...
Történt már vkivel hasonló?
az egyik haveromnak is voltak ilyen problémái, hogy mindig kilazultak a lánctányért tartó csavarok, és amikor kettõt el is hagyott , megunta, hogy mindig meg kell húzni a csavarokat és vett 4 újat (asszem truvativot) és utána már nem is lazultak ki neki (ja és truvativ ruktion hajtókarja volt, FSA csavarokkal)
#14503
vendég_Zsoltti_*
Posted 2007. July 13. - 09:05
Tegnap elhagytam a lánctányérokat összeszorító csavarok egyikét,gõzöm sincs, hogy tudok-e venni Miskolcon, még sosem láttam / kérdeztem egy boltban sem, olyan apró dolog...
Szívom a fogam, hogy lesz-e, délután kiderül....
Történt már vkivel hasonló?
#14504
Posted 2007. July 12. - 17:53
#14505
Posted 2007. July 12. - 15:44
#14506
Posted 2007. July 12. - 15:38
ha külföldrõl rendeled, azért mérget ne végy rá...megmértem és 68 az érték.Így ha a matematikai tudásom helyt áll akkor jobb oldalra egy gyûrû és a terelõ és balra egy gyûrû. Remélem a gyûrû benne lesz a csomagban.
#14507
Posted 2007. July 12. - 15:30
még a 9 sebességhez, mert akkor már megírom az elsõ tapasztalatokat: tehát 8 sebrõl váltottam frissen.....
hanem sokkal több használható fokozatot kaptam vele.
na látod. mondtam én neked anno h megéri a 9es milyen sort meg láncot vettél végülis?
#14508
Posted 2007. July 12. - 15:21
#14509
Posted 2007. July 12. - 15:04
#14510
Posted 2007. July 12. - 12:56
#14511
Posted 2007. July 12. - 12:37
XT, LX, Hollowtech II, HTII installálás , beszereés, flexelés.....
vázat megmér
ha 68mm az érték: jobb oldalra 2 darab gyürõ (2.5+2.5= 5mm), bal oldalra 1 db( 2.5mm)
ha 73mm: bal oldara semmi, jobb oldalra egy darab gyürû (számolj utána)
ha 73mm és monoblokkra felrakható elsõválto , oder láncvezetõ akkor egy alátét sem kell
szerszám csak az XTR hez jár
üdv
fuck me, i'm famous!
-- Go ahead, Droids! --->
#14513
Posted 2007. July 12. - 12:34
#14514
Posted 2007. July 12. - 12:23
- nem 2007-s, mert olyan nincs/2004 vagy 2005 az évjáratVan pár hülye kérdésem.
Shimano XT FC-M760--- ez a 2007-es xt hajtómû?
Ennél mindegy a középcsapágy szélesség? mindhez jó?
Szerszámot adnak hozzá?(vagy csak álmodozok?)
Nehéz felszerelni?
Elõre is köszi és bocs,ha vki hanyattesik!
- 68-73mm
- nem adnak
- könnyû, csak kell hozzá a szerszám
#14515
Posted 2007. July 12. - 11:55
Shimano XT FC-M760--- ez a 2007-es xt hajtómû?
Ennél mindegy a középcsapágy szélesség? mindhez jó?
Szerszámot adnak hozzá?(vagy csak álmodozok?)
Nehéz felszerelni?
Elõre is köszi és bocs,ha vki hanyattesik!
#14516
Posted 2007. July 12. - 09:03
hogy sikerült, onnan tudom, hogy elég széles tartományban használhatom a hátsó fogakat anélkül, hogy elöl váltanék. nade mire idáig eljutottam....
a láncvonal most nem a gyári, illetve ugyanúgy 50mm, de egy 2.5-ös alátétet áttettem a baloldalra hogy ne legyen oly aszimmetrikus, és a két lánctányér közepe így pontosan 50mm-en van. ezt mondjuk gondolom nem lehet akármekkorára beállítani, de a mai 30 km-es próbaúton teljesen jól viselkedett.
és a térdem is jobban szerette, ezek szerint azt az 5mm-t (a két oldal különbségében ugye duplán kell számolni) ezek szerint bizony észre lehet venni.
még a 9 sebességhez, mert akkor már megírom az elsõ tapasztalatokat: tehát 8 sebrõl váltottam frissen, ez volt az elsõ valódi utam, és abszolút tetszik!
nem ettõl fogok tudni jól menni, az fix, de 8 sebessgénél gyakran eljátszottam, hogy váltok egyet - túl nagy a különbség, mégse tetszik - vissza. na ennél ez nincs, úgy érzem nem csak egy, hanem sokkal több használható fokozatot kaptam vele. ez még az alkatrészek élettartamát is javíthatja, ha marketinges lennék, biztos felsorolnám..
még a kétoldalról kioldható váltókarok is bejönnek. kézbe fogva el nem tudtam képzelni, mire jó. aztán felszerelve se. de használatban tényleg mûködik, és kényelmes.
#14517
Posted 2007. July 11. - 09:49
ok, láncvonal:
kérdés: a hajtókar ígynincs ám középen... aszimetrikusan tekered a bringát, igaz csak picikét...
de tuti nem jó így!
ez most melyikünknek szólt?
nyilván ha nem válik be, visszarakom, egyébként a pedálnál mértem a hajtókarok távolságát a vázhoz képest, így már majdnem középen van. még lehetne ~1mm-t tolni, akkor lenne tökéletes. meg mivel kettõ a lánctányérjaim száma, a láncvonal tkp. most pont oda esik ahová kellene 3 tányérral, így izé.... de én is azt mondom, a gyakorlat dönt.
#14518
Posted 2007. July 11. - 09:45
Sziasztok!Nos igen. És ugye abban van egy monoblokk is.
Viszont nem tudom, hogy a más (nem LX) tányérok esetleg jobb minõsége, kisebb kopása miatt nem-e a másik irányba billen-e a mérleg :chin:
Nekem 500 km után letörött egy fog az Lx nagytányárról egy lefele váltás közben. Sokan panaszkodnak az Lx tányérjaira, sajnos én sem vagyok megelégedve.
#14519
Posted 2007. July 11. - 09:43
kérdés: a hajtókar ígynincs ám középen... aszimetrikusan tekered a bringát, igaz csak picikét...
de tuti nem jó így!
#14520
Posted 2007. July 11. - 09:41
És kipróbáltad úgy, ahogy valóban lennie kéne? Mert lehet itt elméleteket gyártani, de amíg nem próbáltad ki gyakorlatban is, addig semmi értelme a vitának.Ezt értem. Azt is láttam a szerelési utmutatóban, hogy a 73mm-es csapágyháznál csak 1db hézagológyûrû kell, és az is a lánctányér oldalra. Ez eddig stimmel. DE! Most nekem úgy van felrakva, hogy az az 1db gyûrû a másik oldalra került. Miért? Azért, mert ha elöl középsõn van, hátol meg 5ösön, akkor is még kicsit ferde a láncvonal. Ha a lánctányér oldalra rakom a gyûrût, akkor mégjobban ferde lenne, és még nagyobb esély lenne arra, hogy a középtányérról leugorjon a kicsire a lánc a váltó segítsége nélkül.