Jelentkezz be Regisztrálj
Meghajtás (lánc, fogaskoszorú, hajtómű, monoblokk)
#14401
Posted 2007. July 24. - 14:28
#14402
Posted 2007. July 24. - 13:39
fogaskeréksor csere lesz belõle....
fuck me, i'm famous!
-- Go ahead, Droids! --->
#14403
Posted 2007. July 24. - 13:03
#14404
Posted 2007. July 24. - 12:55
- 1 hete lett beállítva a szervízben
- a lánc vadi új
- ugyancsak új bowdenezés (bowdenkülsõk is)
AZ egész cumóban 3000 kilcsi lehet...
tehát van egy 3000 km-es racsnid, és egy új láncod? ejjj....
ezt már nem csoda, hogy észreveszi a rendszer, bizony a racsnit is cserélni kellett volna a lánccal. valószínûleg ugyanis ugrik egyet a láncod a kopott fogaskerekeken.
#14405
Posted 2007. July 24. - 11:55
#14406
Posted 2007. July 24. - 11:50
alapból a váltó olyan mintha váltani szeretne de!
- 1 hete lett beállítva a szervízben
- a lánc vadi új
- ugyancsak új bowdenezés (bowdenkülsõk is)
AZ egész cumóban 3000 kilcsi lehet...
edit: ez a hatalmas csattanás akkor is jelentkezik, mikor lejövök egy padkáról és kezdenék tekerni...
editke: hajtómû, vmi Suntour , elsõ/hátsó váltó Alivio/ Deore , lánc, Sram racsni sram,
#14407
Posted 2007. July 23. - 22:20
#14408
Posted 2007. July 23. - 17:19
Akinek ilyen prob.-ja van sztem annak egyszerûbb lenne elvinni egy szervízbe ahol pár nap alatt megcsinálják.
Bár nálam is volt már olyan eset h haverom inkább nekiesett a Howitzeres monoblokknak csavarhúzóval meg kalapáccsal, én érdekes kibírtam a 2napot a szervízbe hogy megcsinálják.
#14409
Posted 2007. July 23. - 17:08
#14410
Posted 2007. July 23. - 16:23
ha négyszöges a monoblokkod vagy neadj isten isis akkor kiszed kipucol ujrazsiroz összerak és örül
hogy tudom megnezni, hogy milyen tipusu? sajnos nem nagyon vagyok otthon alkatreszekben es szerelesben.
#14411
Posted 2007. July 23. - 15:53
fuck me, i'm famous!
-- Go ahead, Droids! --->
#14412
Posted 2007. July 23. - 15:46
#14413
Posted 2007. July 23. - 13:01
Köszi a segítségeket!
#14414
Posted 2007. July 23. - 12:57
Hogyan tudnám nem középre betenni? Hézagolókkal?
ha a powerspline is hasonlóan rögzül, mint a hagyományos négyszöges monoblokkok, akkor hézagoló nélkül is a bal oldalt csészéjét rá tudod húzni a jobboldali cuccra, úgy hogy nincs teljesen betekerve, és így stabilan rögzül - adott határig persze, meg azért nekem is megnyugtatóbb lenne ha ütközésig megy a jobb oldal, de valószínûleg semmi gond nem lenne vele így sem...
a középtõl eltolást azért ha lehet, mellõzném, márcsak az aszimmetrikus pedálozás miatt is, de pár mm még nem számít.
#14415
Posted 2007. July 23. - 12:52
#14416
Posted 2007. July 23. - 02:08
#14417
Posted 2007. July 22. - 23:38
Köszi a segítségeteket.
#14418
Posted 2007. July 22. - 20:26
Szevasztok. Az lenne a problémám, hogy most egy 68/118-as monoblokkom van ami már csere érett. Rendeltem is másikat de sajnos csak 68/113 as van nekik. Azt szeretném megkérdezni, hogy ha most kicsit több, mint 5mm van a lánckerekek és a láncvilla között, hogy jó lenne-e a 113 vagy akor túl közel lennének a tányérok a vázhoz? Ha jól gondolom akor ugye mind2 oldal 2,5 mm-re lenne közelebb, mint most szóval elférne de nem vagyok benne biztos, hogy az úgy jó.(ha gondoljátok tudok linkelni majd képet)
Válaszaitokat elõre is köszi!
Hát akkor jónak kell lennie hogyha nincsen 8-as a tányérba meg nincsen meghajolva a hajtókar se. Szerintem...
#14419
Posted 2007. July 22. - 19:56
Tesom elég keményen nyomja, jópár lánc szétment már neki. balcsin volt lenn és ott is elszakadt neki és nem lehetett kapni sehol. Nem volt más elõvette a kamrábol a 34es évjáratú Puch paraszbikot, amire 70 es években került uj lánc, kölcsönvette róla. Igazábol azóta nyomja vele igen brutál a lánc, a lemezek is vastagabbak a maiaknál. Akkor még más szempontok voltak...
Csak azért mondom, h nem kell feltétlen uj lánc, a régiek elég jók, akár streetelésre is