Jelentkezz be Regisztrálj
Meghajtás (lánc, fogaskoszorú, hajtómű, monoblokk)
#14261
Posted 2007. August 17. - 02:03
#14262
Posted 2007. August 16. - 23:43
A sebesség mindent megold.
#14263
Posted 2007. August 16. - 23:42
Azt meg lehet vhogy állapítani (a rutinon kívül), hogy ha ugrik a meghajtás, akkor a lánc vagy az agy a hibás? Nekem az agy a gyanús, de a lánc/fogassor sem új már.
Agy? Úgy érted a mechanika, gondolom.
Cserekerék, akár a havertól egy körre? :chin:
Edit:
Azt hiszem ezt értette a rutin alatt.Lehet érezni is.
#14264
Posted 2007. August 16. - 23:36
#14265
Posted 2007. August 16. - 13:11
1200 a kempingbe a tengely, 50 ft a stift. közben a fatter átszerelte a cuccokat az én régi kempingemre, mert annak nem lötyögött a blokkja, de megszívta, mert a kormány nem jön ki neki most, azt a rozsda megkötötte rendesen!nagy az esélye, hogy se a tengelyt, se a csészéket, se a golyóskosarat (vagy a maradékát) nem teszed vissza. ergo nyugodtan lehet kalapáccsal és hidegvágóval. akik szenzitívek, azok most forduljanak el, de ha valami 20 éve van összeállva, ahhoz igenis kell a kókányolás, fõleg ha szerelõ vagy, és a vevõ órabérben fizeti a munkádat. azaz nem fogod órákra rozsdaoldó spraybe áztatni, meg ilyesmi.
tengely, golyóskosár, csészék, meg két uj ék a hajtókarba együtt kb 500 huf.
teljesen egyetértek veled, szerelõ nem vagyok, csak a montimat szerelem, de ezekbõl városi cirkáló készül..a következõ a favorit ss lesz.
#14266
Posted 2007. August 16. - 13:05
#14267
Posted 2007. August 16. - 12:23
Segítséget szeretnék kérni, mert recseg a középcsapágy bringámon. Mit tegyek? Visszavittük egyszer szervizbe és meghúzták állítólag egy csavart, de második nap már újra visszajött. Próbáltam jobban meghúzni a hajtókar csavarját, de nem nagyon lehet. Tekeréskor leginkább akkor recseg amikor ballal taposok egy erõsebbet (fõként kiálláskor). Négyszögtengelyes.
Segítsetek!
Kössz
#14268
Posted 2007. August 16. - 11:39
Láncfeszítõ témában kérném a segítségeteket. Elöl két tányéros hajtókarom van, e típusú váltóval. Mit lehet ehhez kombinálni?
elõre is thx
#14269
Posted 2007. August 16. - 10:05
nagy az esélye, hogy se a tengelyt, se a csészéket, se a golyóskosarat (vagy a maradékát) nem teszed vissza. ergo nyugodtan lehet kalapáccsal és hidegvágóval. akik szenzitívek, azok most forduljanak el, de ha valami 20 éve van összeállva, ahhoz igenis kell a kókányolás, fõleg ha szerelõ vagy, és a vevõ órabérben fizeti a munkádat. azaz nem fogod órákra rozsdaoldó spraybe áztatni, meg ilyesmi.kaptam egy kempinget, de a középsõ tengelynek van vagy 1cm-es játéka. Szét lehet azt szedni ? hogy lehet az lekapni ?
tengely, golyóskosár, csészék, meg két uj ék a hajtókarba együtt kb 500 huf.
"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
#14270
Posted 2007. August 16. - 09:52
és akkor mindez XT viszonylatban?
ugyanaz
ha kell csekkol dminden tekerés után különösen saras verseny/tekerés után.
Egy saras verseny általában -1 lánc
vegyél otthonra lánckalibert
és minden gond megoldva
fuck me, i'm famous!
-- Go ahead, Droids! --->
#14271
Posted 2007. August 15. - 23:25
ha sûrün cserélsz láncot (1000-1500) akkor akár 20ezer is belemegy
nem szabad megvárni, hogy megnyúljon a lánc
Meg függ a tereptõl - van ahol nyomni kell, mert nincs több fokozat, hajtási stílustól, mennyit váltasz terhelés alatt, milyen gyakran takarítod a láncot, mennyi kenõanyagot kap. Ha valaki tapos, keveset pörget, akkor 3-4 láncnál többet nem megy el egy sor, az meg 5-6000 km.
Tipikus példa a tavaji szezon. Lementek az elsõ saras futamok és sehol nem lehetett normális láncot kapni.
#14272
Posted 2007. August 15. - 14:56
és akkor mindez XT viszonylatban?ha sûrün cserélsz láncot (1000-1500) akkor akár 20ezer is belemegy
nem szabad megvárni, hogy megnyúljon a lánc
#14273
Posted 2007. August 15. - 14:47
egy XTR racsni kb. mennyit megy el?
ha sûrün cserélsz láncot (1000-1500) akkor akár 20ezer is belemegy
nem szabad megvárni, hogy megnyúljon a lánc
fuck me, i'm famous!
-- Go ahead, Droids! --->
#14274
Posted 2007. August 15. - 13:39
biztos. igy van. koszi.emlékeim szerint az stiftes rögzítésû hajtókarral van, meg körmöskulcs kell a középcsapágy szétbontásához... talán
#14275
Posted 2007. August 15. - 11:38
kaptam egy kempinget, de a középsõ tengelynek van vagy 1cm-es játéka. Szét lehet azt szedni ? hogy lehet az lekapni ?
emlékeim szerint az stiftes rögzítésû hajtókarral van, meg körmöskulcs kell a középcsapágy szétbontásához... talán
#14276
Posted 2007. August 15. - 09:42
#14277
Posted 2007. August 15. - 08:20
#14278
Posted 2007. August 14. - 21:38
#14279
Posted 2007. August 09. - 23:38
minek hegymászós sor egy nem hegymászós bringára?
max 27-28, és minden váltóval jó is lesz!
ez volt keznel, amikor epitettem a bringat, es azota nem lett lecserelve, ennyi az oka.
de kovetkezo tuti valami kisebb lesz.
"You want touch the sky? Fuck a duck and try to fly!"
#14280
Posted 2007. August 09. - 23:09
OK, koszonom a velemenyeket emberek. Valoszinuleg Tiagra lesz azt lattam fogtam, na meg az arcimken amit lattam, attol sem kellett kifussak a boltbol vizet inni. Tehat korrekt darabnak tunik. Kicsit fura lesz , gondolom fekete nem keszul belole, a lovamon meg nagyjabol minden fekete, de ez mar tellega legkevesebb. Egyebkent a belso gumi felerosites az mar megvan reg, igy is kopog a vazon a valto, csak sokkal tompabbanúj tiagra már ultegra kinézetü..
vagy jövõ évi sora, ami egyszermajd nemsokára már piacra kerül - az is szép.
amelyik tetszik;)
csattogás ellen: feltekert belsõdarab/gumidarab kötegelõvel a láncvilla megfelelõ részére, és a csattogás meg is van gátolva