Jelentkezz be Regisztrálj

Meghajtás (lánc, fogaskoszorú, hajtómű, monoblokk)
#13981
Posted 2007. October 02. - 23:41

ket darabbol all ugyebar, alu es acel van osszeragasztva. Igy adja ki az uregesseget, es a rozsdamentes acel kulso resz miatt nem nagyon latszik rajta a hasznalat. ez eddig szep, csak szetnyilott az illesztes menten. biztato
RAUH-Welt
B E G R I F F
#13982
Posted 2007. October 02. - 20:27

#13983
Posted 2007. October 02. - 20:24

#13984
Posted 2007. October 02. - 20:23

A merevség
Az egyszerüség, és kompatibilitás.
Az elérhetõ, szabvány csapágy MINDENBE.
A nem tönkremenõ tengely
és még sorolható, hogy miért is jobb bármely integrált, mint hagyományos társaik.
#13985
Posted 2007. October 02. - 20:21

#13986
Posted 2007. October 02. - 19:46

http://piacter.bikem...ct=92525&cat=17
#13987
Posted 2007. October 02. - 14:13


de még akkor most se tudok/tudunk biztosat a standardságáról, de theznek igaza van ha már xtr-re is megy más akkor logikus h xt is marad hagyományos

#13988
Posted 2007. October 02. - 10:59

#13989
Posted 2007. October 02. - 10:46

nem azt érthetitek félre, hogy a középsõ tányérja mintha az új xtnek is ilyen karbonos lenne?
Perszehogy az, de nem ez a kérdés, hanem, hogy a tányér pozíciója standard-e, vagy erõsen specializált, amitõl tartunk, s egyébként nem lenne meglepõ.
GIANT ANTHEM-X hivatalos leírás

#13990
Posted 2007. October 02. - 00:43

A középsõ tányér acél-karbon kombináció.
"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]
#13991
Posted 2007. October 02. - 00:14

#13992
Posted 2007. October 01. - 23:54

GIANT ANTHEM-X hivatalos leírás

#13993
Posted 2007. October 01. - 23:32

Az új XTR-re simán felmennek a tányérok, csak nem lesz olyan szép.
jo az ujra igen de a régire (2006) arra nem

pedig szvsz ez az 1ik legszebb hajtókar a világon

tudom h csinált hozzá vki tányérszettet vhol láttam anno csak már elfelejtettem h ki és mennyiért... :chin:
08' as XT-vel kapcsolatban: gyanus ez nekem. ha lenne vkinek róla kistányér oldali képe akkor lehet h okosabbak lennénk.
csak azért érdekel mert én is ezen filózók h jövö év elejére ha uj hajtókart veszek lehet h XT-t veszek. viszont ha csak saját xt simánjó tányér megy rá akkor biztos h nem.
ezért örölnék ha vki (pestiek elönyben:p mert ott már kapható) meg tudná nekem mondani h mi is az igazság

#13994
Posted 2007. October 01. - 23:24

Az új XTR-re simán felmennek a tányérok, csak nem lesz olyan szép.Nem lepne meg egyébként, a nagy "S" az XTR-nél is ezt csinálta.
Ez a menetes agyak jellegzetessége, a használatot nemigen befolyásolja....egy 2007-es magellan crater mtb hátsó kereke kapott egy elég erõs felütést, és centírozásra szorul egy kicsit, de érdekes hogy forgó keréknél a hátsó fogaskerek mozgása egy nyolcast ír le, mintha elgörbültek volna a tengelyen.
"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]
#13995
Posted 2007. October 01. - 23:20

kössz dante igy már világos.
:rocketman kb ezt kéne csinálni azzal aki kitalálta h XT-re is már csak XT szett menjen fel
Azért mérget ne vegyél rá, s azt se feledd, hogy még ha így is van, az olcsóbb gyártók úgyis elõrukkolnak majd az XT-standard lánctányérokkal (mint a 2003-as XTR esetében).
GIANT ANTHEM-X hivatalos leírás

#13996
Posted 2007. October 01. - 23:17

#13997
Posted 2007. October 01. - 21:57

#13998
Posted 2007. October 01. - 21:11

:rocketman kb ezt kéne csinálni azzal aki kitalálta h XT-re is már csak XT szett menjen fel

#13999
Posted 2007. October 01. - 20:57

#14000
Posted 2007. October 01. - 20:54

'A gépjármûvezetõ nem ellenség, a közúti közlekedés nem háború, ebbõl következõen a helyváltoztatás nem túlélési gyakorlat!'
ELADÓ! http://forum.bikemag.../hirdetes-12960