Jelentkezz be Regisztrálj

Meghajtás (lánc, fogaskoszorú, hajtómű, monoblokk)
#13761
Írta 2007. december 07. - 23:20

#13762
Írta 2007. december 07. - 23:17

hát.08as xt lesz majd(váltók váltókar, hajtómû), csak hogy tudjam akkor hogy mennyi pénzt kérjek el a ballagási pénzbõl.
CJ.
Mindenki annyit költ, amennyit szeretne a saját hobbijára.
Ha Te nem tekersz rendszeresen és nem versenyzel hébe-hóba, akkor szerintem teljesen felesleges az XT rendszer.
De ez csak az én véleményem.
Nothing is impossible. _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ Cipõ!!!

#13763
Írta 2007. december 07. - 23:02

'A gépjármûvezetõ nem ellenség, a közúti közlekedés nem háború, ebbõl következõen a helyváltoztatás nem túlélési gyakorlat!'
ELADÓ! http://forum.bikemag.../hirdetes-12960
#13764
Írta 2007. december 07. - 22:36

#13765
Írta 2007. december 07. - 22:14

Annak a mûanyag csavarnak nincs tartó funkciója, csak elõfeszíted vele a csapágyat...
tudom. de akkor is szebben mutatna benne egy kis ezüstszinü fém csavar

#13766
Írta 2007. december 07. - 21:40

Mindenesetre most ázik egy kis csavarlazítóban.
Pedálleszedés a'la Dante:
-leszedem a hajtókart, s rongyokba csavarom
-befeszítem a satuba
-a pedálba befigyel az imbusz - amire ráhúzók egy 80 centis acélcsövet
-elõveszem a gumikalapácsot, s full izomból elkezdem kalapálni
Mindig beválik.

GIANT ANTHEM-X hivatalos leírás

#13767
Írta 2007. december 07. - 21:38

LL: a meghúzott kar miatt nem is fog, kicsit megszorítja az egész rendszert;) pont ugyanezt csináltam az elöbb, mert el kellett adnom a csavarkát is.
ööö?
tehát az benne marad csúnyáskodni?
vagy valami trükkel kivehetõ (nem létfeltétel, de..)
.......+++Eladó "kacatok"+++...........:openarms: Lokálpatrióta Házigazda
#13768
Írta 2007. december 07. - 21:30

mert csak fogsorból venni jobbat nincs értelme.
elöbb egy jobb váltókarra és váltóra gyúrj, ha ez megvan, akkor fogsz számottevõ különbséget érezni csak rajta.
addig az XT fogsor megvétele nem indokolt.
LL: a meghúzott kar miatt nem is fog, kicsit megszorítja az egész rendszert;) pont ugyanezt csináltam az elöbb, mert el kellett adnom a csavarkát is.

#13769
Írta 2007. december 07. - 21:30

Annak a mûanyag csavarnak nincs tartó funkciója, csak elõfeszíted vele a csapágyat, miután meghúzod a 2 oldalsó csavart, ki is tekerhetnéd a mûanyagot.
Ha nekem nem jött ki, akko' mivan?
.......+++Eladó "kacatok"+++...........:openarms: Lokálpatrióta Házigazda
#13770
Írta 2007. december 07. - 21:15

'A gépjármûvezetõ nem ellenség, a közúti közlekedés nem háború, ebbõl következõen a helyváltoztatás nem túlélési gyakorlat!'
ELADÓ! http://forum.bikemag.../hirdetes-12960
#13771
Írta 2007. december 07. - 20:59

A sebesség mindent megold.
#13772
Írta 2007. december 07. - 20:04

bal kart felhúzó csavar lehetne fémböl is..:chin:
olyan félelemkeltö az a müanyag

#13773
Írta 2007. december 07. - 19:56

CJ, nagyon érezhetõ váltásteljesítményben és sokkal többet bír.
A sebesség mindent megold.
#13774
Írta 2007. december 07. - 19:43

Koca kivánságára
,
:spoko: :prosze:
ez furcsa h a kistányérokat torx csavar tartja

de a menetátmérö hagyományos ugye? (hogy a sima belsö kulcsnyílású csavarra ki lehessen cserélni)
ja meg az h a középcsapin faragtak remélem azon nem változtat h ha szétmegy a csapágy akkor szabványosra ne lehessen cserélni

#13775
Írta 2007. december 07. - 19:24

csak mert nem biztos hogy megér nekem annyit az xt.
'A gépjármûvezetõ nem ellenség, a közúti közlekedés nem háború, ebbõl következõen a helyváltoztatás nem túlélési gyakorlat!'
ELADÓ! http://forum.bikemag.../hirdetes-12960
#13776
Írta 2007. december 07. - 18:43

Mindenesetre most ázik egy kis csavarlazítóban.
Nothing is impossible. _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ Cipõ!!!

#13777
Írta 2007. december 07. - 18:38

bal oldal forditva, tehát megegyezõen lazul
ha a bicajon van még a hajtómû egy izmosabb kulcsal a tuloldali hajtókart betámasztod a vázhoz igy nem kell ellentartani
meg kell egy 15 kulcs meg a nyeregcsöved hosszabítonak
aztán már csak izom kérdése
fuck me, i'm famous!
-- Go ahead, Droids! --->
#13778
Írta 2007. december 07. - 18:26

Az irány, amerre ki akarom tekerni, jónak kell, hogy legyen ("left-left thread; rigth right thread").
Baaaaaah
Nothing is impossible. _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ Cipõ!!!

#13779
Írta 2007. december 06. - 23:05


az új xt hajtómû: szép

A tányérokról menettapasztalatom csak tavasszal lesz, addig a régi kopott tányérokat használom.
A sebesség mindent megold.
#13780
Írta 2007. december 05. - 21:10

GIANT ANTHEM-X hivatalos leírás
