Jelentkezz be Regisztrálj

Meghajtás (lánc, fogaskoszorú, hajtómű, monoblokk)
#13321
Posted 2008. March 07. - 14:39

Ppeter, ez a legelterjedtebb módszer a hajtás élettartalmának növelésére, a másik a 3-4 lánc cserélgetése x km-enként. Nem mindenki tud menni 8e km-t egy lánccal (nálam 3e km után használhatatlan a lánc).
A sebesség mindent megold.
#13322
Posted 2008. March 07. - 14:22

Olyan nincs.Jelenleg is alu tartóbakos racsnit használok
"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]
#13323
Posted 2008. March 07. - 14:10

#13324
Posted 2008. March 07. - 13:45

#13325
Posted 2008. March 07. - 12:49

Azt írta a szerzõ , hogy õ 1200 km-enként lecseréli a láncot , mert így óvja a rendszer többi elemét és így kb a fogaskeréksor elfut 12ezer km-t így.
Ez valami versenyzõ hozzáállás lehet ?
Én inkább beletekerek a sorba meg a láncba 8000 km-t és utánna dobom ki egyszerre kb. annyi idõ amíg elnyúlik a lánc.
A Sram 951-es láncom 6000km után még nincs megnyúlva az ezköz szerint .
Na de melyikkel járnék jobban azt még nem tudom.
#13326
Posted 2008. March 07. - 11:50

#13327
Posted 2008. March 07. - 11:50

#13328
Posted 2008. March 07. - 11:44

#13329
Posted 2008. March 07. - 11:08

#13330
Posted 2008. March 07. - 09:27

and/or: ebikeon volt anno akciós 2600-ért, most a bikemarketen 2800
#13331
Posted 2008. March 07. - 01:12

nekem 850-es van, nincs vele baj, egész jól bírja ha karban van tartva (olajzás, néha tisztítás)
egy imbuszos csap segítésgével, a közdarabok is, és a lánckerekek teljesen eleimeire szedhetõk, így könnyebb letisztítani.
én olcsóbban vettem a 850-est mint a 830-ast vettem volna. ~2600 Ft volt
Mi a pöcsnek olajozni egy fogaskeréksort??? Ha nagyon retkes, akkor leszedem, brigeciol+fogkefe és újra tiszta. Kenni baromság, abba csak beleragad a kosz.
Tartósságát tekintve nálam kb. 5000km vegyes használatot bírt ki a sor 2db pc-38as lánccal használva.
Áprilisban felkerül egy 850es sor + pc-48as lánc, aztán majd sasolom, hogy mennyire kopik.
#13332
Posted 2008. March 07. - 00:50

Szerintem már kérdezte más is, de leírom újra. Ugyanolyan fogkiosztás esetén a 850es könnyebb, nagyobbak a kivágások a lánckerekeken.
googlival kerestem nem dobott ki érdemi választ, most kerestem a témában és valóban fel lett téve a kérdés: SORRY legközelebb ezt és nem a googlit használom erre
amugy köszönöm a válaszokat :beer:
Delma hol vetted 2600 ruppóért?

#13333
Posted 2008. March 06. - 22:17

egy imbuszos csap segítésgével, a közdarabok is, és a lánckerekek teljesen eleimeire szedhetõk, így könnyebb letisztítani.
én olcsóbban vettem a 850-est mint a 830-ast vettem volna. ~2600 Ft volt
#13334
Posted 2008. March 06. - 21:43

mi a külömbség a Sram PG-850 és 830 között?
semmit nem találtam sehol, itt sem http://www.sram.com/...speed/index.php
ugyan azt írják..:S
Szerintem már kérdezte más is, de leírom újra. Ugyanolyan fogkiosztás esetén a 850es könnyebb, nagyobbak a kivágások a lánckerekeken.
#13335
Posted 2008. March 06. - 21:10

semmit nem találtam sehol, itt sem http://www.sram.com/...speed/index.php
ugyan azt írják..:S
#13336
Posted 2008. March 06. - 09:49

volt és még van is 11-34 esem is.
egetveröen nem nagy a különbség.
11 es meg 12 es lánckereket jo lenne ha lehetne külön kapni. azokat darálja le az ember ha sokat megy sikon nagyobbbak meg szinte szüzek még

#13337
Posted 2008. March 06. - 09:38

Nem nagy különbség, de ha ez a legkisebb áttételed akkor késõbb kell leszállnod

#13338
Posted 2008. March 06. - 09:25

Tapasztalat elõnyben:)
#13339
Posted 2008. March 06. - 09:23

#13340
Posted 2008. March 04. - 19:38
