's ha a vevõd olvas fórumot?
Jelentkezz be Regisztrálj
Meghajtás (lánc, fogaskoszorú, hajtómű, monoblokk)
#12522
Posted 2008. June 26. - 23:00
Maggiból nem akart kijönni a monoblokk.
A csésze ugye mûanyag, aki beletette zsírt nem tett bele, ez mindkettõ alap. Na de az is, hogy nem a normál csésze, hanem a régebbi, amin kevesebb a barázda. Na ugye a csésze jó puha, szerszám rögtön elnyalja, akkor gondolkozzunk.
Elkezdtem egy éles lapos csavarhúzóval leütni szépen a peremét, majd a tengelyhez közeli rész is. Aztán belefe is, amíg menetet nem csináltam el. Mivel elég durva hangokat adott a monoblokk, gondoltam kezdjük el ütni. Ki is jött, a háza el volt törve. Ezt egy nagykalapáccsal hajtottam végre.
Aztán ugye ottvolt az egyik oldalon sértetlen csésze, másik oldalt a roncsolt.
Mivel ideges voltam, este volt, fáradt voltam, gondoltam, hogy hülyeségbõl adjunk egy kis hõkezelést a csészének...
Tárcsatisztítót ráfújtam, gyújtó, oszt hagy égjen. Persze, amíg a festéket nem zavarja meg.
Aztán megint elkezdtem roncsolni, és egy helyen be tudtam nyomni a csavarhúzó élét. Na nyomkodtam belefe, de nem ment. Megint hõkezelés, megint nyomkodás, nem jött. Következõre bement, kipattintottam.
Örültem a fejemnek, hogy jaj dik, de üdes vadok.
Na, elég volt a mókából, oxigénpalackot kinyitottam, rámelegítettem egy picit, benyúltam, kijött.
Ezt csak úgy leírtam, hátha valakinek ötletadó, mert én is kicsit kétségbe estem, mert ugye holnap viszem eladni a biciklit.
Másnem, belém tudnak páran kötni, hogy valami akkorsejóóó...
'A gépjármûvezetõ nem ellenség, a közúti közlekedés nem háború, ebbõl következõen a helyváltoztatás nem túlélési gyakorlat!'
ELADÓ! http://forum.bikemag.../hirdetes-12960
#12523
Posted 2008. June 25. - 10:18
#12524
Posted 2008. June 25. - 10:18
#12525
Posted 2008. June 25. - 10:04
#12526
Posted 2008. June 25. - 00:04
Sorry legények,elárulja nekem valaki,hogy mi a külömbség az ISIS meg az az integrált cucc között?Mire kell itt figyelni?:wallbange
isis: elöször becsavarod a csapágyat a monoblokkházba és annak a két végére jön a két hajtókar, itt lelazulás, hajtókar kikopás meg ilyenek lehetnek a bajok.
integrált: becsavarsz két külsõ csapágyat a monoblokkházba, azát a jobboldali karra van integrálva a tengely azt átdugod a két külsõ csapágyon és a másig végére ráfogatod a baloldali kart. ez szvsz merevebb, egyszerübb, kevesebb a baj vele, sokkal könnyebb
#12527
Posted 2008. June 24. - 23:26
#12528
Posted 2008. June 24. - 22:58
#12529
Posted 2008. June 24. - 21:47
McGywer irj már rám MSN-en ha fentvagy!
Bbocsi a féloffért.
'A gépjármûvezetõ nem ellenség, a közúti közlekedés nem háború, ebbõl következõen a helyváltoztatás nem túlélési gyakorlat!'
ELADÓ! http://forum.bikemag.../hirdetes-12960
#12530
Posted 2008. June 24. - 21:39
Adott egy 2008-as xt hajtómû + lx lánc + deore sor, mindegyik kb 30-40 km-t ment. Kicsit ropog némelyik sebességen. Körülbelül mennyi megtett km kell, hogy összekopjanak?
Intenzitás függõ is a dolog, tavaly nekem Salzkammergut elõtt lett cserélve a komplett hajtás, verseny végére be is kopott. Ha nem csak aszfalton gurulsz hanem terepen is terheled a pedált, akkor 100km alatt általában összekopik és elkussol a rendszer.
#12531
Posted 2008. June 24. - 21:18
#12532
Posted 2008. June 24. - 15:59
#12533
Posted 2008. June 24. - 14:38
#12534
Posted 2008. June 24. - 11:18
Én is csak dicsérni tudom a truva-t,mert embertelen dolgogat csináltam vele,és eddig élt!
Nem jött be a festékes dolog,továbbra is mozog(ugy 0,5 mm-t,nem sok de idegesít)
Vennék Shimano-t,de nem akarom komplett cserélni,csak a karokat!A Shimano meg azt hiszem nem kompatibilis a truva-l!
De tudja valaki milyent karokat tudnék rászerelni ami passzol rá,és aránylag erõs?
Szerintem add el az egészet, nemkell majd sokat hozzátenni és megvan egy Hone/lx és sokkal könnyebb+merevebb lesz
#12535
Posted 2008. June 24. - 10:59
Nem nagyon tudom elképzelni, hogy a hajtókar elnyalná a monoblokk tengelyét, de biztos ti tudtok valamit amit én nem. Olyat már láttam, hogy valaki a szemét B+ vagy Acor monoblokkal használta a truva kart és szétnyalódott, de az nyilván a tengely pontatlan megmunkálásából adódott. Nem akarom védeni a truvát, de nekem spec egy isis-es sem ment tönkre még rövid pályafutásom alatt. Az viszont tény, hogy a bashguard-hoz nem lehet olyan csavart kapni ami átérné
Ja Shimanot kell venni és minden megoldódik!
Én is csak dicsérni tudom a truva-t,mert embertelen dolgogat csináltam vele,és eddig élt!
Nem jött be a festékes dolog,továbbra is mozog(ugy 0,5 mm-t,nem sok de idegesít)
Vennék Shimano-t,de nem akarom komplett cserélni,csak a karokat!A Shimano meg azt hiszem nem kompatibilis a truva-l!
De tudja valaki milyent karokat tudnék rászerelni ami passzol rá,és aránylag erõs?
#12536
Posted 2008. June 24. - 10:52
Van egy régi,jó állapotú menetes, 1 foganként csökkenõ sorom,7es.és szétszedném, hogy egy 9es sor gyûrûit tegyem át rá.
#12537
Posted 2008. June 23. - 19:57
míg az elõzõ holzfelleremben elég volt 2-3 menet,hogy fogja és már tépni lehetett lefele a hajtókart. Itt látszik mekkora a különbség az anyag erõsségében!
Amúgy nemtudom, de sztem nem lehet. vagy nagyon neház kicserélni a boxguide2 görgõ csapágyát, mert préselt. Valahogyan meg kéne oldanom, de nem tudom, hogy hogyan.
#12538
Posted 2008. June 23. - 13:00
#12539
Posted 2008. June 23. - 10:35
Ja és vannak valami hatókák amik kompatibilisek,a truva tengellyel?Mondjuk Race Face vagy valami komoly...:confused:
A másik bicajombam XT Hollowtech 2-es van,vele semmi gond már 3 éve:)
#12540
Posted 2008. June 23. - 10:29
Üdv! Lenne egy truvativ box guide2 láncterelõm, aminek iparis a görgõlye. Namost ez iszonyat sz@r. Alapba is nehezen forgott iparis lévén, de kapott egy kis esõt-sarat és nagyon szorul, akadozva pörög, hogy a lánctól nem is forog, csak csúszik a gumi kerékben a lánc.
Másnak mi a tapasztalata ezzel és mit lehetne tenni ellen?
Ezelõtt volt sima perselyesem, az ilyen szempontból sokkal jobb volt, minig beolajoztam picit és siklott, mintha ott sem lett volna.
ha megoldható akkor csapágyat kioperál, csapágyboltba bekocog és kér frankón tömített fajtát.

Sign In
Create Account

Back to top





