
's ha a vevõd olvas fórumot?

'A gépjármûvezetõ nem ellenség, a közúti közlekedés nem háború, ebbõl következõen a helyváltoztatás nem túlélési gyakorlat!'
ELADÓ! http://forum.bikemag.../hirdetes-12960Sorry legények,elárulja nekem valaki,hogy mi a külömbség az ISIS meg az az integrált cucc között?Mire kell itt figyelni?:wallbange
'A gépjármûvezetõ nem ellenség, a közúti közlekedés nem háború, ebbõl következõen a helyváltoztatás nem túlélési gyakorlat!'
ELADÓ! http://forum.bikemag.../hirdetes-12960Adott egy 2008-as xt hajtómû + lx lánc + deore sor, mindegyik kb 30-40 km-t ment. Kicsit ropog némelyik sebességen. Körülbelül mennyi megtett km kell, hogy összekopjanak?
Én is csak dicsérni tudom a truva-t,mert embertelen dolgogat csináltam vele,és eddig élt!
Nem jött be a festékes dolog,továbbra is mozog(ugy 0,5 mm-t,nem sok de idegesít)
Vennék Shimano-t,de nem akarom komplett cserélni,csak a karokat!A Shimano meg azt hiszem nem kompatibilis a truva-l!
De tudja valaki milyent karokat tudnék rászerelni ami passzol rá,és aránylag erõs?
Nem nagyon tudom elképzelni, hogy a hajtókar elnyalná a monoblokk tengelyét, de biztos ti tudtok valamit amit én nem. Olyat már láttam, hogy valaki a szemét B+ vagy Acor monoblokkal használta a truva kart és szétnyalódott, de az nyilván a tengely pontatlan megmunkálásából adódott. Nem akarom védeni a truvát, de nekem spec egy isis-es sem ment tönkre még rövid pályafutásom alatt. Az viszont tény, hogy a bashguard-hoz nem lehet olyan csavart kapni ami átérné
Ja Shimanot kell venni és minden megoldódik!
Üdv! Lenne egy truvativ box guide2 láncterelõm, aminek iparis a görgõlye. Namost ez iszonyat sz@r. Alapba is nehezen forgott iparis lévén, de kapott egy kis esõt-sarat és nagyon szorul, akadozva pörög, hogy a lánctól nem is forog, csak csúszik a gumi kerékben a lánc.
Másnak mi a tapasztalata ezzel és mit lehetne tenni ellen?
Ezelõtt volt sima perselyesem, az ilyen szempontból sokkal jobb volt, minig beolajoztam picit és siklott, mintha ott sem lett volna.