Jelentkezz be Regisztrálj

Meghajtás (lánc, fogaskoszorú, hajtómű, monoblokk)
#11481
Posted 2009. January 31. - 23:04

#11482
Posted 2009. January 31. - 22:57

#11483
Posted 2009. January 26. - 21:03

Ride everywhere.
.
#11484
Posted 2009. January 26. - 19:16

De ha jót akarsz akkor ilyet veszel: http://chrisking.com...Brown_Front.jpg
A gyüjtés elindult...
Kalaius:Én speciel teljesen meg voltam elégedve a négyszögtengelyel is, ha vettél belõle egy XT-t az nagyon sokáig tökéletesen mûködött és én (75Kg) soha sem éreztem rugalmasnak.
#11485
Posted 2009. January 26. - 18:50

A hagyományos monókkal legalábbis 5 éven át nem volt ilyen problémám, az LX-nek viszont betett az elsõ versenye, egy saras (06?) Buda Maraton (pedig nem is volt olyan nagy dagonya)
Valamit valamiért...
Mielõtt még írná valaki; nem volt nagynyomásúval mosva.
#11486
Posted 2009. January 26. - 17:58

Tudom, hogy másnak is elszállt. A jobb oldali védettebb helyen van, a balos simán telibe kapja a nagynyomású. De a hetente beírt tapasztalatok szerint még mindig jobb, mint a Truvativ (Sram). De ha jót akarsz akkor ilyet veszel: http://chrisking.com...Brown_Front.jpgEnté: Te is tudod, hogy ezzel a problémával nem én vagyok az egyetlen ember itt Debrecenben... Ismét leírom az összes többi csapágy rendben volt! Villa és a tag is!
Porch: Igen ez is bal csapágy volt, ajobb oldali teljesen jó állapotban van. Mindegy, kiszedtem, megyek veszek egy új, normális csapágyat bele.
"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]
#11487
Posted 2009. January 26. - 17:07

de ettol fuggetlenul lehet bele uj csapagyat tenni.
RAUH-Welt
B E G R I F F
#11488
Posted 2009. January 26. - 15:14

De ugye esõs idõben nem járhatok így? Mert szerintem ha nem folyóban tekerek, akkor bírnia kell.
Eddig kétszer mostam le a bicajt, de nagyon alacsony nyomáson(slagból folyattam). Kapott a csapágyhoz is de kétlem, hogy bekerült volna oda. Csak azért, hogy a sarat lemossam. Jobban tartok a sártól, mint a víztõl.
Viszont már nekem is sikerült csapágyat kimosni. És nem kellett hozzá magas nyomás. Elég volt csupán a mennyiség, amit kapott. >>>megtanultam, hogy a csapágyakat nem szabad beáztatni, majd centrifugázni.

Az integrált középcsapágyak szétszedhetõk? Karbantartás céljából.
Vagy nem érdemes ezzel foglalkozni?
Izomtéridõninja-geológus!
#11489
Posted 2009. January 26. - 11:50

Porch: Igen ez is bal csapágy volt, ajobb oldali teljesen jó állapotban van. Mindegy, kiszedtem, megyek veszek egy új, normális csapágyat bele.
#11490
Posted 2009. January 26. - 11:21

Sziasztok!
Láncból kmc-z82 vagy sram pc870?tapasztalata van valakinek?
a kmc is patentszemes?
köszi
a kmc-t használtam kb 3 hónapig.
minden baja volt. állandóan csavarodott, leesett meg ilyenek.(megfelelõ volt a feszesség), meg aztán el is szakadt. azután felpakoltam ss-re. tudom h nem arra való, de ott legalább nem csavarodott sehova. csak ott csak 2szer szakítottam el. sztem alapból nem elég erõsek a csapjai, meg a láncszem se jó anyagból van. ha be akarsz nyomni egy csapot akkor behajlik a szem ahelyett h átmenne a lyukon.
sramot vedd inkább szerintem. én most 890est használok és nagyon pöpec.
már 3000 km van benne, és alig nyúlt. pedig adom neki rendesen.
a shimano csapágyhoz pedig annyit, hogy vagy az enyém van szarul összerakva, vagy alapból ilyen a cucc, de a bal csapágy széle és a hajtókar széle közt van egy 1mm-es rés, amibe beáll a sár. na ezt én ki tudom húzni onnan egy tûvel, de sztem ez nem normális h így legyen tömítve valami.
ha annak magasnyomásút adsz, akkor vége. beszáll minden a csapágyba, mert h nem ki jön, az hétszentség.
#11491
Posted 2009. January 26. - 10:34

Szõr és bõrtelenítés volt a végeredmény

Ugyan ez az XTR csapágy is, csak más színû, még az ára is megegyezik. 4évig használtam, soha semmi baja nem volt!!
#11492
Posted 2009. January 26. - 01:56

Ellenben ha mégis magasnyomásúval mosom (pedig nem szabad direktbe, mint ahogy se a telót, se semelyik csapágyazott/perselyezett alkatrészt - agyak, rugóstag perselyek, szimeringek, telószimering, porlehúzó, kormánycsapágy) akkor utána nem az alkatrészt hibáztatom - én leszek a marha, hogy belemosom az alkatrészbe. A rajta levõ sárral együtt, így tudja ezt a gyönyörû eredményt produkálni.
(attól, hogy maratonokon magasnyomású mosót tesznek ki a célba, egyántalán nem jelenti, hogy ettõl szakszerû megoldás lesz a tisztításra - inkább kényszermegoldás, hiszen a kútból jövõ vízsugár max inni jó :-))
Ezek a tömítések nem erõs vízsugár kivédésére készültek.
#11493
Posted 2009. January 26. - 01:15

Eddig is útáltam a shimano-t, de ezután...
szerintem itt van a lenyeges mondat
RAUH-Welt
B E G R I F F
#11494
Posted 2009. January 26. - 01:07

"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]
#11495
Posted 2009. January 25. - 22:05

#11496
Posted 2009. January 25. - 20:55

no offense, de nem értem miért csodálkozol.
"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
#11497
Posted 2009. January 25. - 19:55

RAUH-Welt
B E G R I F F
#11498
Posted 2009. January 25. - 19:29

Kormánycsapi, kerékcsapágyak mind bírják, csak ez nem, egy kalap szar ez az új középrész...
Kezdek gyüjteni a kerámiára.
#11499
Posted 2009. January 25. - 19:25

1 azaz egy éves XT középrész normál használat után.
http://alk.debreceni...ctureid/5425334 Eddig is útáltam a shimano-t, de ezután...
Úgy beállt, hogy meg sem mozdul. Mért nem volt soha ilyen bajom a rég monoblockkal?!
Normál használattól nem lenne ennyire rozsdás. Mennyit kapott ez nagynyomású mosóval?

#11500
Posted 2009. January 25. - 18:57

http://alk.debreceni...ctureid/5425334 Eddig is útáltam a shimano-t, de ezután...
Úgy beállt, hogy meg sem mozdul. Mért nem volt soha ilyen bajom a rég monoblockkal?!