Jelentkezz be Regisztrálj
Meghajtás (lánc, fogaskoszorú, hajtómű, monoblokk)
#10181
Posted 2009. September 30. - 10:12
#10182
Posted 2009. September 30. - 05:57
Persze ez a jó öreg hetes rendszer....
Amúgy már én is leálltam a brigéciolozással, Rongyal áttörlöm a láncot, és a fogaskerekeket, aztán olaj, Eddig mûködõképesnek látszik a dolog.
#10183
Posted 2009. September 29. - 21:10
Én 600km-enként cserélgetem és a legolcsóbb Sram lánccal járok. De eldobni nem kell, mehet szépen vissza vetésforgóba.
#10184
Posted 2009. September 29. - 21:06
'A gépjármûvezetõ nem ellenség, a közúti közlekedés nem háború, ebbõl következõen a helyváltoztatás nem túlélési gyakorlat!'
ELADÓ! http://forum.bikemag.../hirdetes-12960
#10185
Posted 2009. September 29. - 20:03
#10186
Posted 2009. September 29. - 17:07
Én 1000-enként eldobom az olcsó láncot, és nem kell mosogatni, szarozni. Addig meg csak olajozom.
#10187
Posted 2009. September 29. - 16:28
Na jó, kábé 500, de egy retkes (agyagozós
GIANT ANTHEM-X hivatalos leírás
#10188
Posted 2009. September 29. - 16:12
#10189
Posted 2009. September 29. - 15:49
GIANT ANTHEM-X hivatalos leírás
#10190
Posted 2009. September 29. - 15:45
thx! én is a vetésforgós iskolát követem, de én csak 2-õt rotálok. az lame?
Minél több, annál jobb. 3-at mondanak az okosok, vagy 4-et, mert ha 1 valamiért kuka, akkor még mindig marad elegendõ számú lánc. Ez fõleg onnantól számít, ha már azért kopott a fogsor és nem marad meg rajta egy új lánc.
#10191
Posted 2009. September 29. - 15:17
#10192
Posted 2009. September 29. - 15:05
Szerintetek van 1500 ft-nyi teljesítménykülönbség a sram pc-951 és 971 közt? egyáltalán milyen különbségek vannak a szériák közt - ok, hollowpines az világos, de az összes többi láncnál ugyanazt írják a specifikációban a sram oldalán, sõt perverz módon a 951-es a legkönnyebb nem hollowpines az összes közül
A két lánc között a különbség annyi, hogy a 971esnek a külsõ szemei krómozottak v. nikkelezettek, a 951esen pedig nincs ilyesmi felületkezelés. Nekem ez a csillogás nem érne meg 1500at. 3db 951es lánc fut nálam csereberélve, 1000km felett jár mind és még nem esik bele a kopásmérõ 0,75-ös fele sem, pedig nem vagyok az a pörgetõs típus mászásnál.
#10193
Posted 2009. September 29. - 14:01
#10194
Posted 2009. September 27. - 23:12
#10195
Posted 2009. September 27. - 20:03
Vedd le a láncot, és a hajtókart is pörgesd meg.
oksa
mit nézzek? mennyit forog, vagy hogy akadálymentesen , szépen fut e?
#10196
Posted 2009. September 27. - 20:00
sziasztok,
egy bb-5500 octalink középrész kezdhet haldokolni olyan 10e km után?
ilyenem van és a megszokott útvonalakon egyszerûen nem haladok :-) nehéz pörgõsen haladni
kerekek jók; és kézben, ill a vázban is egyenletesen és sokáig pörögnek
Vedd le a láncot, és a hajtókart is pörgesd meg.
#10197
Posted 2009. September 27. - 19:44
egy bb-5500 octalink középrész kezdhet haldokolni olyan 10e km után?
ilyenem van és a megszokott útvonalakon egyszerûen nem haladok :-) nehéz pörgõsen haladni
kerekek jók; és kézben, ill a vázban is egyenletesen és sokáig pörögnek
#10198
Posted 2009. September 26. - 22:02
Köszöntem.
'A gépjármûvezetõ nem ellenség, a közúti közlekedés nem háború, ebbõl következõen a helyváltoztatás nem túlélési gyakorlat!'
ELADÓ! http://forum.bikemag.../hirdetes-12960
#10199
Posted 2009. September 26. - 15:05
RAUH-Welt
B E G R I F F
#10200
Posted 2009. September 26. - 09:47
Most lett kész a bringám, (dört, suliba menni vele meg ilyenek)és van rajta egy régi Shimano hajtókar. A csillag ilyen pici recékkel van rátéve, ami kicsit ki van nyúlva, mert kotyog. Annyira nem vészes, csak nehogy baj legyen belõle.
Azt meg lehetne-e csinálni, hogy 4 pöttyel odacsípni, és akkor hátha bírja ideig-óráig?
Vagy hagyjam úgy?
'A gépjármûvezetõ nem ellenség, a közúti közlekedés nem háború, ebbõl következõen a helyváltoztatás nem túlélési gyakorlat!'
ELADÓ! http://forum.bikemag.../hirdetes-12960
Sign In
Create Account

Back to top





