Jelentkezz be Regisztrálj

Meghajtás (lánc, fogaskoszorú, hajtómű, monoblokk)
#7461
Posted 2010. December 13. - 14:48

#7462
Posted 2010. December 13. - 14:34

én a paralelogramma mozgásáról beszélek, ami a kartól független érték.
"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
#7463
Posted 2010. December 13. - 14:26

#7464
Posted 2010. December 13. - 14:22

nem jó a 9-es váltó a 10-es soron, mert magának a váltónak az áttétele más. a paralelogramma áttétele és a bowden bekötések áttétele is változott, 1:1-rõl 1:0,89-re vagy valami hasonlóra, épp mult pénteken magyarázta nekem a Varesz.
rob 1:1-e a sramnak van nem?
Ne támadj, jót akarok! Tanulni nem szégyen...nekem se.
#7465
Posted 2010. December 13. - 14:21

fuck me, i'm famous!
-- Go ahead, Droids! --->
#7466
Posted 2010. December 13. - 14:20

Nem sok töröttel találkoztam.
Ha meg felkotyogósodik,akkor minden fel fog.Jól össze van kontrázva?
Ne támadj, jót akarok! Tanulni nem szégyen...nekem se.
#7467
Posted 2010. December 13. - 14:17

nem jó a 9-es váltó a 10-es soron, mert magának a váltónak az áttétele más. a paralelogramma áttétele és a bowden bekötések áttétele is változott, 1:1-rõl 1:0,89-re vagy valami hasonlóra, épp mult pénteken magyarázta nekem a Varesz.Skacok!
Nagyon köszi mindenkinek a véleményét,ezt szerettem volna úgy is,hogy itt a sokat tapasztaltak írjanak véleményt. Így már könnyebb a dolgom kicsit,hogy slx 10 vagy xt 10 legyen.
Egy buta kérdés,és bocs érte hogy ha valakit érzékenyebben érintene: Egy 9es xt váltóval lehet szerintetek 10 soron váltogatni? A váltókar a lényege nem? Hogy mennyi bowdent mozgat,és hogy mozgatja a bowdent. Vagy tévedek?
Azt már itt olvastam,hogy egy 9es hajtómûvel valószínûleg elmegy a 10es lánc,így azzal talán nem lenne problémám!
"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
#7468
Posted 2010. December 13. - 14:15

Hogy,hogy tudtok ennyit tekerni egy láncba jó müködés mellett?
Tényleg érdekelne egy olyan megoldás ,ami mindig alkalmazható.
98 vagyok,nekem is 520 van lassan 3 éve.Hibátlan.
Én nem tudom. MJani szerint hajtástechnika. Szerintem az is, hogy nem mosom a láncot, így nem jön ki a csapok alol az, aminek nem lenne szabad.
#7469
Posted 2010. December 13. - 14:13


Az utóbbinak meg már utána lett húzva párszor,zsírozva is lett,de folyamatosan kotyogni kezd 50-60km után. Ez van még most is fent,ez lesz cserélve.
#7470
Posted 2010. December 13. - 14:11

Tényleg érdekelne egy olyan megoldás ,ami mindig alkalmazható.
98 vagyok,nekem is 520 van lassan 3 éve.Hibátlan.
Ne támadj, jót akarok! Tanulni nem szégyen...nekem se.
#7471
Posted 2010. December 13. - 14:09

Igazán ezért tartok kicsit a 10es lánctól,mert ha a 120párkilóval megtiprom a pedált,ott azért kaphat eleget. Sajnos 520as spd-t már kettõt kivégeztem. Félek az 540-tõl is,de arra azt mondják hogy erõsebb. Majd kiderül alattam,mert az lesz a következõ.
Az kemény, az én 520-asomban 15 ezer kilcsi van és hibátlan.
De kedvesem 1500 ft-os platform pedáljában is van 10 000 kilcsi minimum. Most a nyáron elkezdett kattogni, szétszedtem, a tökéletesen porszáraz csészébe nyomtam zsírt, tettem bele új golyókat és azóta megint kotyogás nélkül fut, szépen simán

#7472
Posted 2010. December 13. - 14:09

Combos vagy? Én is. ^^ Nem hétköznapi túrázásra használtam õket. Arra is! Azért a 32-11re rá kell lépni rendesen, hogy elinduljon, szóval kap terhelést bõven.
#7473
Posted 2010. December 13. - 14:07

Azt hogy csináltad? Nekem kmc 810 és a 710 bõven 1 év fölött teljesített és bennük volt több mint 8000 km. Az elején pár alkalommal kellett feszíteni rajta, de akkor sem centiket, pár mmt és boldogan elment szakadás, vagy akármiféle gond nélkül. Néha kiáztattam petróleumban és újrakentem, de azért nem viszem túlzásba. Árba meg azt hiszem bõven ver mindent. Felénk 1800 körül beszerezhetõ.
Na,ezt nem értem...
Ne támadj, jót akarok! Tanulni nem szégyen...nekem se.
#7474
Posted 2010. December 13. - 14:06

#7475
Posted 2010. December 13. - 14:05

Azt hogy csináltad? Nekem kmc 810 és a 710 bõven 1 év fölött teljesített és bennük volt több mint 8000 km. Az elején pár alkalommal kellett feszíteni rajta, de akkor sem centiket, pár mmt és boldogan elment szakadás, vagy akármiféle gond nélkül. Néha kiáztattam petróleumban és újrakentem, de azért nem viszem túlzásba. Árba meg azt hiszem bõven ver mindent. Felénk 1800 körül beszerezhetõ.
combos vagyok, na
fuck me, i'm famous!
-- Go ahead, Droids! --->
#7476
Posted 2010. December 13. - 14:05

ez nagyon ott volt!! Mi "dagik" tartsunk össze. Habár én biztos viszem itt mindenki között a prímet a 120+ -al.
Igazán ezért tartok kicsit a 10es lánctól,mert ha a 120párkilóval megtiprom a pedált,ott azért kaphat eleget. Sajnos 520as spd-t már kettõt kivégeztem. Félek az 540-tõl is,de arra azt mondják hogy erõsebb. Majd kiderül alattam,mert az lesz a következõ.
#7477
Posted 2010. December 13. - 14:00

#7478
Posted 2010. December 13. - 13:58

De.
Még a testem is Michelint idéz.Ennyire bringa.
Az is lehet,hogy nem tudok rendesen biciklizni.
Mindig meglep,hogy van ,aki 7-10 e km-t teker a láncaiba.


#7479
Posted 2010. December 13. - 13:52

Mintha mondott volna olyat,hogy nagy nyomaték alatt az se csoda.
Ne támadj, jót akarok! Tanulni nem szégyen...nekem se.
#7480
Posted 2010. December 13. - 13:52

már leirtam de leirom mágegyszer
eddig ezeket nyúztam hosszab távon SS bicajon, esõben is
Sram: pc1, pc1 nikkel, pc951, 971,991hp
Shimano: hg53, hg73, hg7901
és mindenféle 1,8" os láncokat
namost egy hónapnál egyik sem birta tovább rommá nyúlás nélkül, 1,5-2 cm-t kellett már hátratolnom a kereket, h feszes legyen, mindezt rendszeres tisztitás és kenés mellett.
és most jön a java, melyik lánc van még mindig fent? (több mint 3 hónapja) nem kellett még utána huzni.
hm?....
..
...
.
.
.
.
..
Hg7901, dura ace 10 es, rommá könnyített
Azt hogy csináltad? Nekem kmc 810 és a 710 bõven 1 év fölött teljesített és bennük volt több mint 8000 km. Az elején pár alkalommal kellett feszíteni rajta, de akkor sem centiket, pár mmt és boldogan elment szakadás, vagy akármiféle gond nélkül. Néha kiáztattam petróleumban és újrakentem, de azért nem viszem túlzásba. Árba meg azt hiszem bõven ver mindent. Felénk 1800 körül beszerezhetõ.