
on
RAUH-Welt
B E G R I F F
Az 53as láncból vegyél többet és cserélgesd õket vetésforgóban 5-600 km-enként.Na pár amatõr kérdés: Mik különbségek a hg-53-73-93 láncok között?? anyag, tartósság, "nyúlásállóság"??? (esetleg a 9sebességes xtr megéri a plusz forintokat? (ez öszvissz 7000 pénz, ennyit megér?
)
Valamint, honnan tudhatom hogy ha egy rendszerben cserélem a sort meg a láncot, nem-e kell a kis tányért is elöl? (esetleg középsõt?!?!) (félek boltba menni, nehogy a "naná, hogy cserélni kell" stílussal jöjjenek) az ismerõs bolt akikben bízok (bringavarázs), az messze van, nincs idõm kimenni, és a héten meg el akarom intézni... :/ )
HG-53 a legjobb vétel.Na pár amatõr kérdés: Mik különbségek a hg-53-73-93 láncok között?? anyag, tartósság, "nyúlásállóság"??? (esetleg a 9sebességes xtr megéri a plusz forintokat? (ez öszvissz 7000 pénz, ennyit megér?
)
A sebesség mindent megold.
A Shimano FC-M411 és FC-M410 hajtómû között mi a különbség?Ezekhez lehet kapni külön lánctányért?CN-HG50-es lánccal mindkettõ kompatibilis?
Az mennyire normális, hogy használatban lévõ és rendszeresen kent lánc több szeme is megszorult (Sram PC 991)?
A lánc már elég sokat futott, kopott, ezért nem értem.
Trance
"Attól még, hogy egyesek szerint kevés idõnk van hátra, nem kéne szét....ni mindent magunk körül, lásd szemetelés, erdõirtások, és a tévé maci megszüntetése..."
Köszi a gyors válaszokat.
Nem teljesen egy "csak" van a háttérben,hanem mert a fr gépen úgy érzem nem mindig elõnyös a 180 -as hosszúságú xt és akarok építeni lassacskán egy merevfarú xc gépet is és abba szerintem jobban illene.
(Na meg most elég jó áron tudnék szerezni egy slx hajtómûvet.)
Az a 20 gramm nem a lánctányérok miatt van az xt javán?
Szép a jövõ évi feka xt, még el is gondolkoztam rajta,de van egy olyan érzésem,h a cipõ oldala a feka hajtómûvet nagyon látványosan meg koptatja.
A sebesség mindent megold.
tanult kollégák szerint az slx okosabb egy acélpersellyel a pedálfuratnál. én hiszek nekik és slx-re gyúrok. súlyra meg tán ~20g az xt javára.
Nagyon szemezek az slx hajtómûvel meg az xt-vel is de....
Az slx jobban tetszik kinézetre,színvilágban jobban menne az épülõ géphez,viszont a mostani hajtómûvem egy 2006-os xt és ezzel megbontanám a full xt szettet.
Arra lennék kíváncsi,h a két hajtómû között a lánctányérokban és a dizájnon felül van eltérés? A lánctányér nem szempont,mert nem a gyári méreteket akarom használni.
Szóval nem tudom eldönteni,h van-e értelme új xt-re cserélni a régit vagy slx-re.
Elõre is köszi a segítséget.
Nagyon szemezek az slx hajtómûvel meg az xt-vel is de....
Az slx jobban tetszik kinézetre,színvilágban jobban menne az épülõ géphez,viszont a mostani hajtómûvem egy 2006-os xt és ezzel megbontanám a full xt szettet.
Arra lennék kíváncsi,h a két hajtómû között a lánctányérokban és a dizájnon felül van eltérés? A lánctányér nem szempont,mert nem a gyári méreteket akarom használni.
Szóval nem tudom eldönteni,h van-e értelme új xt-re cserélni a régit vagy slx-re.
Elõre is köszi a segítséget.
"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.