Ugrás tartalomra

Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!
Jelentkezz be Regisztrálj
Kép

Meghajtás (lánc, fogaskoszorú, hajtómű, monoblokk)

* * * * * 3 szavazat

  • Lépj be és szólj hozzá
18261 hozzászólás a témában

#281
ZolkoW

ZolkoW

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 1.700 hozzászólás

Köszi, ha megkérded, az ebike-ost is láttam, csak lenne más is mellé, úgy már lehet hogy nem őket választanám (nem égető, addig még alakulhat, jön a zöld hétfő is... :D).

Ja, amúgy XD rögzítésű kell, nem engedek a 10-es lánckerékből, a 9-es már nekem is meredek, de az E13-at bevállalnám, ha nem kerülne duplaennyibe.

 

 



#282
Bikertigger

Bikertigger

    maximus

  • fórumtag
  • 21.267 hozzászólás

Valaki vett mán ilyet? https://www.chainrea...e/rp-prod186874

Azért innen linkelem, mert itt vannak a legrosszabb review-k smile.png Amúgy máshol kapható is, és 90 EUR kb.

Tetszene a 460%, de sutább megoldásnak néz ki a Sraménál. Akkor lehet, hogy inkább az eredeti 420%, az már bizonyított. (Ez a majdnem teli, alig könnyített lánckerék-kivitel is azt sugallja, hogy valami hulladékabb anyagból lehet, ha nem merték rendesen kikönnyíteni, az egésznek olyan gagyibb hatása van). Az E*13 ára már túl van a fájdalomküszöbömön..

Egész addig hajlottam a vásárlásra, amíg meg nem találtam ezeket az értékeléseket..

alkalomadtán megkéedem volt kollégám mik a tapasztalatok, de ebben a kategóriában a shimanos cuccaik teljesen jók.

amúgy itthoni webshopban is annyi kb mint mire onnan hazajön a 90 euros (és van is)

 

https://ebike.hu/ter...-fogaskereksor/


Bikertigger módosította - 2020. június 10. - 12:20

"Az Ég szemébe nézve, Széttárt karral áll, Halálos viharra vár egy haldokló világ "
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való

#283
ZolkoW

ZolkoW

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 1.700 hozzászólás

Valaki vett mán ilyet? https://www.chainrea...e/rp-prod186874

Azért innen linkelem, mert itt vannak a legrosszabb review-k :) Amúgy máshol kapható is, és 90 EUR kb.

Tetszene a 460%, de sutább megoldásnak néz ki a Sraménál. Akkor lehet, hogy inkább az eredeti 420%, az már bizonyított. (Ez a majdnem teli, alig könnyített lánckerék-kivitel is azt sugallja, hogy valami hulladékabb anyagból lehet, ha nem merték rendesen kikönnyíteni, az egésznek olyan gagyibb hatása van). Az E*13 ára már túl van a fájdalomküszöbömön..

Egész addig hajlottam a vásárlásra, amíg meg nem találtam ezeket az értékeléseket..



#284
Bikertigger

Bikertigger

    maximus

  • fórumtag
  • 21.267 hozzászólás

Végülis átgondoltam ezt a hajtómű projektet, rájöttem, hogy egy teljesen jól működő cuccot nem cserélek le csak azért, hogy integrált legyen a gépben, egyenlőre elég lesz a tányérokat lecserélni.

 

Ez tűnik a legszimpatikusabbnak:

http://www.sunrace.c...cts/detail/crmx

https://ebike.hu/ter...kus-lanctanyer/

 

Vagy inkább Shimano tányérok?

https://ebike.hu/ter...kus-lanctanyer/

https://ebike.hu/ter...kus-lanctanyer/

 

Amiket néztem, azok mindegyike (a Sunrace is) 2,182mm vastag, tehát elvben kompatibilis a 11-es lánccal.

szerintem shimano


"Az Ég szemébe nézve, Széttárt karral áll, Halálos viharra vár egy haldokló világ "
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való

#285
SkyZetor

SkyZetor

    fórumtag

  • fórumtag
  • 26 hozzászólás
  • LocationBudapest

értem én csak  nem ez a tapasztalat. (keveset ismerek aki kitapossa a 48/11-et)

tovább gondolva aztán aztán lehet nálunk boldogabb kevésbé fotelsportoló országokban más a helyzet, (persze ott vannak több 10 kilóméters lejtők is ahol ki lehet tekerni az is igaz)  de én néhány év kupec tapaszalattal úgy látom - leszámítva azt a kb egy tizedét a vásárlóknak, aki néha hegyre is megy- az átlag trekking/krossz vásárlónak addig van a nagy tányér használatban amíg a szerelő váltót állít. ( b verzió, soha nem vált le de hátul csak a felső 4-5 fokozatot használja). 

az én ideális krossz bicóm pl 1*10  40es lánctányérral 11-40-es sorral lenne.

 

Végülis átgondoltam ezt a hajtómű projektet, rájöttem, hogy egy teljesen jól működő cuccot nem cserélek le csak azért, hogy integrált legyen a gépben, egyenlőre elég lesz a tányérokat lecserélni.

 

Ez tűnik a legszimpatikusabbnak:

http://www.sunrace.c...cts/detail/crmx

https://ebike.hu/ter...kus-lanctanyer/

 

Vagy inkább Shimano tányérok?

https://ebike.hu/ter...kus-lanctanyer/

https://ebike.hu/ter...kus-lanctanyer/

 

Amiket néztem, azok mindegyike (a Sunrace is) 2,182mm vastag, tehát elvben kompatibilis a 11-es lánccal.


SkyZetor módosította - 2020. június 09. - 23:21


#286
TZoli

TZoli

    fórumtag

  • fórumtag
  • 133 hozzászólás

Nekem 9ezer km környékén ment bele a 0.5 a 11-es Shimano 601-es láncba


  • SkyZetor kedveli ezt

#287
arn

arn

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 7.205 hozzászólás
  • LocationBécs
Outin shimano lancok mennyit birnak mostanaban squirttel? 2500km utan meg kozeleben sem vagyok a 0.5nek.

#288
blash

blash

    vendég

  • jóváhagyásra váró
  • 875 hozzászólás

értem én csak  nem ez a tapasztalat. (keveset ismerek aki kitapossa a 48/11-et)

tovább gondolva aztán aztán lehet nálunk boldogabb kevésbé fotelsportoló országokban más a helyzet, (persze ott vannak több 10 kilóméters lejtők is ahol ki lehet tekerni az is igaz)  de én néhány év kupec tapaszalattal úgy látom - leszámítva azt a kb egy tizedét a vásárlóknak, aki néha hegyre is megy- az átlag trekking/krossz vásárlónak addig van a nagy tányér használatban amíg a szerelő váltót állít. ( b verzió, soha nem vált le de hátul csak a felső 4-5 fokozatot használja). 

az én ideális krossz bicóm pl 1*10  40es lánctányérral 11-40-es sorral lenne.

 

Soha sem értettem, hogy minek tesznek 48-as nagytányért a trekingekre, még a 7-es fogsorral elment, ami 13-mal kezdődött, nade 11-es legkisebb lánckerékhez felesleges, soha senki sem fogja érdemben kihasználni. A 9-es, 10-es 11-34, 11-36 meg hasonló nagy tartományú fogsoroknál az ilyen bringákra bőven elég lenne egy 42/28-as vagy 44/30-as hajtómű.


  • SkyZetor kedveli ezt

#289
ZolkoW

ZolkoW

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 1.700 hozzászólás

Tegnap pont átszereltem másik fogszámú lánckerékre, amit levettem, és ami a helyére került, az is FSA (nagyjából 10e HUF/db), N-W. 

Nem tudom, mennyit mentek, de ami lejött, az valahol 1000 és 2000 km között lehet. Ez nem olyan sok, és ritkán taposom, de semmiféle rendellenes bemaródás nem mutatkozott rajta, lényegében csak a festéken látszik a kopás.

Volt (van) 3000 Ft-os kínai Snail, meg Deckas márkájú lánckerekem is, azoknál emlkészem, hogy lényegében csak kipróbálva volt valamelyik, és utána váltottam 11 sebességes rendszerre, és elsőre azt hittem, nem jó rá a keskeny lánc, pedig csak kisorjásodott a fogak homlokfelülete - ráment az, csak kicsivel több erőszakot kellett alkalmazni ;)

Gondolom átjött, mit akarok mondani, pedig én aztán rajongója vagyok a "megoldjuk Aliexpressről" mentalitásnak. (vagyis voltam, amíg nem kellett 2+ hónapot várni a legtöbb dologra..)

 

 

Az igaz hogy kínai volt, de egy márkás ára durván sok és elég valószínű hogy 7075-os minőségű a kínai is, max nem volt öregítve (edzve).

Nem vagyok különösebben gyors, de alacsony fordulatszámon tekerek nagyobb erővel, ízületeimen is érezem hogy nem ez a legjobb.

Régebbi márkás felső középkategóriás 3 tányéros hajtókarokon az alu nagytányér hamarabb kopott el mint a középső acél, pedig akkor csak lefelé használtam azokat.

Alu biztos nem lánckeréknek való, csak súlycsökkentés miatt ráteszik, de a gyári acél lánckerekek sem különösebben erős ötvözetek, gyorsabban kopnak mint kéne.

Edzett / nemesített acélból kedvezőbb súlyú lánckereket lehet kihozni a 7075-höz képest 1,5-2,5x magasabb szilárdság miatt, nem is értem miért nem ebbe az irányba mentek a gyártók (ja de).



#290
zscs

zscs

    bringás

  • fórumtag
  • 3.321 hozzászólás
  • LocationBdapest - Wien - Mondsee

Már egy éve nyúzom az MTB-s SRAM Eagle XX1 AXS szettet. Használtam merev farú MTB-n, most éppen összeteszkópos bringán. Öt tavalyi verseny és jó néhány ezernyi terepezős km után íme, az összegzés. Ha valakit érdekel esetleg.

  • egyszerű és gyors install, különösen a szetthez adott műanyag eszközzel, amivel a 'B-tension' csavar beállítása másodpercek alatt kész
  • tölteni rendszeres használat mellett kéthavonta kell csak. Alacsony töltöttségi jelzéssel még úgy 6-8 órát lazán elmegy
  • gyors, pontos váltás, terhelés alatt is
  • a hajtáslánc minden korábbi általam használt montis szettnél tartósabb. A lánc is (XX1 rainbow és XX1 arany színű egyaránt). És sokkal.
  • 1 év alatt nem kellett utána állítani semminek. Minden tökéletesen működik, from day#1
  • talán nem annyira közismert, de a váltó kombinálható az országúti szettel, illetve az országúti AXS szett is működik az Eagle X01/XX1 váltóval
  • negatívum: össztelóson tűnt fel, hogy döntött kanyaros, rázósabb traileken, ejtős nyeregcsővel használva és a kanyarokba beülve, a pedált ilyenkor ösztönösen visszafelé tekerve a soron átkerülhet a lánc a kiválasztottól eltérő áttételre, ez néha nagyon zavaró
  • negatívum: borzasztóan magas ár. Egy tartalék akku szintén nagyon drága (~40+ EUR), váltósérülés esetén a javítás szinte kizárt...
  • negatívum: nem egy felhasználó számolt be arról, hogy firmware frissítés közben megállt a frissítés és utána a váltónál se kép, se hang, vissza kellett küldeniük garanciában. Elvileg ezt javították már, de attól még fontos részlet.
  • szubjektív: a váltó nekem a mai napig nem áll 100%-osan kézre. Ha lenne opció egy egyszerű bal gomb-jobb gomb variációra, lecserélném egy ilyenre.

zscs módosította - 2020. június 08. - 15:00

  • karakoram, ultio és Kisherceg kedveli ezt

#291
Atombike

Atombike

    vendég

  • fórumtag
  • 129 hozzászólás

Az igaz hogy kínai volt, de egy márkás ára durván sok és elég valószínű hogy 7075-os minőségű a kínai is, max nem volt öregítve (edzve).

Nem vagyok különösebben gyors, de alacsony fordulatszámon tekerek nagyobb erővel, ízületeimen is érezem hogy nem ez a legjobb.

Régebbi márkás felső középkategóriás 3 tányéros hajtókarokon az alu nagytányér hamarabb kopott el mint a középső acél, pedig akkor csak lefelé használtam azokat.

Alu biztos nem lánckeréknek való, csak súlycsökkentés miatt ráteszik, de a gyári acél lánckerekek sem különösebben erős ötvözetek, gyorsabban kopnak mint kéne.

Edzett / nemesített acélból kedvezőbb súlyú lánckereket lehet kihozni a 7075-höz képest 1,5-2,5x magasabb szilárdság miatt, nem is értem miért nem ebbe az irányba mentek a gyártók (ja de).



Atombike: Tudom, hogy nem a kérdésre válaszolok, de nekem furcsa, hogy az alu tányér ne bírja.. ezerszámra használnak az emberek alu tányérokat, kis és nagy súllyal, pörgetve és taposva.. azt elhiszem, hogy egy kis benyomódás egyből meglátszik rajta, de nem lehet, hogy ez az a fajta, ami azután alig mélyül tovább? 

Ha egy olcsó kínai tányérról van szó, el tudom képzelni ,hogy köze nincs a ráírt ötvözethez, vagy nem hőkezelték, vagy akármi. De még így is esélyesnek látom, hogy olcsób lesz fél évente venni egy újat, mint talami kisszériásat kifizetni, pláne legyártatni.

Az On-One acél tányérja jó volt, de úgy emlékszem, nem volt ekkora méretben, és igaz, hogy nem N-W, de nekem soha nem esett le azokról a nagy fogakról a lánc.

(nem is szűkíteném le narrow-wide-ra a keresést, elég, ha nem váltós)



#292
Bikertigger

Bikertigger

    maximus

  • fórumtag
  • 21.267 hozzászólás

Hát akkor én a 10%-ban vagyok, mert imádok hegyet mászni. Nem tudom, mitől jött ez a beakadás, főleg, hogy sem az életkorom, sem a testalkatom nem az igazi hozzá, de hát ez van! Hátra is felraktam a 10s 11-34 helyett 11s 11-42-őt, hogy jobban menjen. 50-hez képest nem vagyok rossz karban, de a Diós-árkon még nem tudok felmenni. No de majd most... :-)

aki itt irogat olvasgat jelen van, az nem az átlag kerékpárvásárló/feéhasználó :)


  • Rabbit és SkyZetor kedveli ezt
"Az Ég szemébe nézve, Széttárt karral áll, Halálos viharra vár egy haldokló világ "
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való

#293
SkyZetor

SkyZetor

    fórumtag

  • fórumtag
  • 26 hozzászólás
  • LocationBudapest

értem én csak  nem ez a tapasztalat. (keveset ismerek aki kitapossa a 48/11-et)

tovább gondolva aztán aztán lehet nálunk boldogabb kevésbé fotelsportoló országokban más a helyzet, (persze ott vannak több 10 kilóméters lejtők is ahol ki lehet tekerni az is igaz)  de én néhány év kupec tapaszalattal úgy látom - leszámítva azt a kb egy tizedét a vásárlóknak, aki néha hegyre is megy- az átlag trekking/krossz vásárlónak addig van a nagy tányér használatban amíg a szerelő váltót állít. ( b verzió, soha nem vált le de hátul csak a felső 4-5 fokozatot használja). 

az én ideális krossz bicóm pl 1*10  40es lánctányérral 11-40-es sorral lenne.

 

Hát akkor én a 10%-ban vagyok, mert imádok hegyet mászni. Nem tudom, mitől jött ez a beakadás, főleg, hogy sem az életkorom, sem a testalkatom nem az igazi hozzá, de hát ez van! Hátra is felraktam a 10s 11-34 helyett 11s 11-42-őt, hogy jobban menjen. 50-hez képest nem vagyok rossz karban, de a Diós-árkon még nem tudok felmenni. No de majd most... :-)


  • zscs kedveli ezt

#294
Bikertigger

Bikertigger

    maximus

  • fórumtag
  • 21.267 hozzászólás

Jó az, ha megvan hozzá az erőd. 

értem én csak  nem ez a tapasztalat. (keveset ismerek aki kitapossa a 48/11-et)

tovább gondolva aztán aztán lehet nálunk boldogabb kevésbé fotelsportoló országokban más a helyzet, (persze ott vannak több 10 kilóméters lejtők is ahol ki lehet tekerni az is igaz)  de én néhány év kupec tapaszalattal úgy látom - leszámítva azt a kb egy tizedét a vásárlóknak, aki néha hegyre is megy- az átlag trekking/krossz vásárlónak addig van a nagy tányér használatban amíg a szerelő váltót állít. ( b verzió, soha nem vált le de hátul csak a felső 4-5 fokozatot használja). 

az én ideális krossz bicóm pl 1*10  40es lánctányérral 11-40-es sorral lenne.


Bikertigger módosította - 2020. június 04. - 15:37

  • blash és SkyZetor kedveli ezt
"Az Ég szemébe nézve, Széttárt karral áll, Halálos viharra vár egy haldokló világ "
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való

#295
SkyZetor

SkyZetor

    fórumtag

  • fórumtag
  • 26 hozzászólás
  • LocationBudapest

annyi pénzért én akkor is ezt venném

ez 44/32/22 és 10-es

https://www.bike-com...n-Guard-p29580/

 

nem biztos hogy itt eröltetném azt a sunrace dolgot. 

láttam közelről párat, vannal a sr-nak egészen kiváló termékei, ez nem az. nem akarlak lebeszélni, csak mondom

 

lehet átdobót is kell cserélnd majd

 

ja a 44/32/2 a monti hmű volt régebben, a 48 as meg a trekking. amógy a mai napig sem értem miért erőltetik a trekkingre a 48-ast.

 

Jó az, ha megvan hozzá az erőd. Pár éve még nekem is jó volt, csak hát az idő múlik, a súly gyarapodik... :-)

Azért cserélném, mert egyenesben pont úgy kényelmes, hogy vagy elöl három, hátul középtáj, vagy elöl kettő és hátul legfelső fokozatok. Ha leveszem ezt a négy fogat, akkor elöl három, hátul felső harmad lesz, ami inkább ideális, főleg mert 6-tól 11-ig kettesével csökkennek a fogszámok a soron.

 

Ezt néztem én is, de sehol nem volt készleten. Köszi a linket!



#296
Bikertigger

Bikertigger

    maximus

  • fórumtag
  • 21.267 hozzászólás

Azért nem csak tányérokat akarok cserélni, mert jelenleg valami nem túl ismert négyszögtengelyes cucc van benne, és mindenképp integráltat szeretnék.

A jelenlegi tányérméretek kicsit nagyok, de a 40-30-22 meg már kicsi lenne. Ez a 44-32-22 egy régebbi trekking méret, mindegyik tányér 4 foggal kisebb, mint a mostani, ez pont jó lenne annak tekintetében, hogy elöl 2-be 3-ba kapcsolva hátul melyik fokozat esik jól. A külön Deore tányérok jók lennének a karra, de azt a fentebb említett ok miatt cserélném, és nem vennék egy teljes hajóművet meg még három kompatibilis lánctányért, ha nem muszáj. Csapágyat adnak hozzá:

https://ebike.hu/ter...-hajtomuvekhez/

 

A 10-es lánctányérra teljesen jó a 11-es lánc, jelenleg is így használom. Azért gondoltam erre a hajtóműre, mert a lánctányérok vastagsága megegyezik a mostanival, és ha ezen elmegy a 11-es lánc, akkor elméletileg a Sunrace-re is jó kell legyen.

 

Ezt néztem még, ez tk. ugyanaz, mint az előző, csak az összes tányér alu:

https://www.bikelife...lt-tengely-3380

annyi pénzért én akkor is ezt venném

ez 44/32/22 és 10-es

https://www.bike-com...n-Guard-p29580/

 

nem biztos hogy itt eröltetném azt a sunrace dolgot. 

láttam közelről párat, vannal a sr-nak egészen kiváló termékei, ez nem az. nem akarlak lebeszélni, csak mondom

 

lehet átdobót is kell cserélnd majd

 

ja a 44/32/2 a monti hmű volt régebben, a 48 as meg a trekking. amógy a mai napig sem értem miért erőltetik a trekkingre a 48-ast.


Bikertigger módosította - 2020. június 04. - 12:26

"Az Ég szemébe nézve, Széttárt karral áll, Halálos viharra vár egy haldokló világ "
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való

#297
SkyZetor

SkyZetor

    fórumtag

  • fórumtag
  • 26 hozzászólás
  • LocationBudapest

Miért nem csak tányérokat cserélsz? Vagy egyébként is kellene hajtókar? Ezeket a lánckompatibilitásokat sosem tudom, de eszerint is, meg a saját emlékeim szerint is a 10-es (SS) lánctányérra már nem volt jó a 11-es lánc: https://bike.bikegre...sion-standards/

csak a saját csapágyával lesz jó nem komp. a shimanóval. és nem mernék rá fogasni hogy a 9es jó lenne a 11-el

 

ha a mostani jó akkor ezt venném ha sokkal kisebb tányér kell

https://ebike.hu/ter...csapagy-nelkul/

 

amúgy meg megpróbálnék  tányérokat vadászni, emlékeim szerint a régi 10-es deorból volr  44/32/22 , talán rá hekkelhető a karra.

 

Azért nem csak tányérokat akarok cserélni, mert jelenleg valami nem túl ismert négyszögtengelyes cucc van benne, és mindenképp integráltat szeretnék.

A jelenlegi tányérméretek kicsit nagyok, de a 40-30-22 meg már kicsi lenne. Ez a 44-32-22 egy régebbi trekking méret, mindegyik tányér 4 foggal kisebb, mint a mostani, ez pont jó lenne annak tekintetében, hogy elöl 2-be 3-ba kapcsolva hátul melyik fokozat esik jól. A külön Deore tányérok jók lennének a karra, de azt a fentebb említett ok miatt cserélném, és nem vennék egy teljes hajóművet meg még három kompatibilis lánctányért, ha nem muszáj. Csapágyat adnak hozzá:

https://ebike.hu/ter...-hajtomuvekhez/

 

A 10-es lánctányérra teljesen jó a 11-es lánc, jelenleg is így használom. Azért gondoltam erre a hajtóműre, mert a lánctányérok vastagsága megegyezik a mostanival, és ha ezen elmegy a 11-es lánc, akkor elméletileg a Sunrace-re is jó kell legyen.

 

Ezt néztem még, ez tk. ugyanaz, mint az előző, csak az összes tányér alu:

https://www.bikelife...lt-tengely-3380


SkyZetor módosította - 2020. június 04. - 11:53


#298
Bikertigger

Bikertigger

    maximus

  • fórumtag
  • 21.267 hozzászólás

Sziasztok!

 

Használ valaki ilyet? Milyen kategória? Tapasztalatok?

 

https://ebike.hu/ter...ozepcsapaggyal/

 

Ez elvben egy 3x9s-es rendszerhez való hajtómű, de én 11-es sorhoz raknám fel. Most egy 3x10-es hajtóművem van, de túl nagyok a tányérok (48-36-26). A tányérok szélessége ugyanaz, mint a mostani hajtóművemen, mi lehet, ami nem jó?

csak a saját csapágyával lesz jó nem komp. a shimanóval. és nem mernék rá fogasni hogy a 9es jó lenne a 11-el

 

ha a mostani jó akkor ezt venném ha sokkal kisebb tányér kell

https://ebike.hu/ter...csapagy-nelkul/

 

amúgy meg megpróbálnék  tányérokat vadászni, emlékeim szerint a régi 10-es deorból volr  44/32/22 , talán rá hekkelhető a karra.


Bikertigger módosította - 2020. június 04. - 10:01

"Az Ég szemébe nézve, Széttárt karral áll, Halálos viharra vár egy haldokló világ "
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való

#299
ZolkoW

ZolkoW

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 1.700 hozzászólás

Miért nem csak tányérokat cserélsz? Vagy egyébként is kellene hajtókar? Ezeket a lánckompatibilitásokat sosem tudom, de eszerint is, meg a saját emlékeim szerint is a 10-es (SS) lánctányérra már nem volt jó a 11-es lánc: https://bike.bikegre...sion-standards/

 

Atombike: Tudom, hogy nem a kérdésre válaszolok, de nekem furcsa, hogy az alu tányér ne bírja.. ezerszámra használnak az emberek alu tányérokat, kis és nagy súllyal, pörgetve és taposva.. azt elhiszem, hogy egy kis benyomódás egyből meglátszik rajta, de nem lehet, hogy ez az a fajta, ami azután alig mélyül tovább? 

Ha egy olcsó kínai tányérról van szó, el tudom képzelni ,hogy köze nincs a ráírt ötvözethez, vagy nem hőkezelték, vagy akármi. De még így is esélyesnek látom, hogy olcsób lesz fél évente venni egy újat, mint talami kisszériásat kifizetni, pláne legyártatni.

Az On-One acél tányérja jó volt, de úgy emlékszem, nem volt ekkora méretben, és igaz, hogy nem N-W, de nekem soha nem esett le azokról a nagy fogakról a lánc.

(nem is szűkíteném le narrow-wide-ra a keresést, elég, ha nem váltós)

Sziasztok!

 

Használ valaki ilyet? Milyen kategória? Tapasztalatok?

 

https://ebike.hu/ter...ozepcsapaggyal/

 

Ez elvben egy 3x9s-es rendszerhez való hajtómű, de én 11-es sorhoz raknám fel. Most egy 3x10-es hajtóművem van, de túl nagyok a tányérok (48-36-26). A tányérok szélessége ugyanaz, mint a mostani hajtóművemen, mi lehet, ami nem jó?



#300
SkyZetor

SkyZetor

    fórumtag

  • fórumtag
  • 26 hozzászólás
  • LocationBudapest

Sziasztok!

 

Használ valaki ilyet? Milyen kategória? Tapasztalatok?

 

https://ebike.hu/ter...ozepcsapaggyal/

 

Ez elvben egy 3x9s-es rendszerhez való hajtómű, de én 11-es sorhoz raknám fel. Most egy 3x10-es hajtóművem van, de túl nagyok a tányérok (48-36-26). A tányérok szélessége ugyanaz, mint a mostani hajtóművemen, mi lehet, ami nem jó?