Az igaz hogy kínai volt, de egy márkás ára durván sok és elég valószínű hogy 7075-os minőségű a kínai is, max nem volt öregítve (edzve).
Nem vagyok különösebben gyors, de alacsony fordulatszámon tekerek nagyobb erővel, ízületeimen is érezem hogy nem ez a legjobb.
Régebbi márkás felső középkategóriás 3 tányéros hajtókarokon az alu nagytányér hamarabb kopott el mint a középső acél, pedig akkor csak lefelé használtam azokat.
Alu biztos nem lánckeréknek való, csak súlycsökkentés miatt ráteszik, de a gyári acél lánckerekek sem különösebben erős ötvözetek, gyorsabban kopnak mint kéne.
Edzett / nemesített acélból kedvezőbb súlyú lánckereket lehet kihozni a 7075-höz képest 1,5-2,5x magasabb szilárdság miatt, nem is értem miért nem ebbe az irányba mentek a gyártók (ja de).
Atombike: Tudom, hogy nem a kérdésre válaszolok, de nekem furcsa, hogy az alu tányér ne bírja.. ezerszámra használnak az emberek alu tányérokat, kis és nagy súllyal, pörgetve és taposva.. azt elhiszem, hogy egy kis benyomódás egyből meglátszik rajta, de nem lehet, hogy ez az a fajta, ami azután alig mélyül tovább?
Ha egy olcsó kínai tányérról van szó, el tudom képzelni ,hogy köze nincs a ráírt ötvözethez, vagy nem hőkezelték, vagy akármi. De még így is esélyesnek látom, hogy olcsób lesz fél évente venni egy újat, mint talami kisszériásat kifizetni, pláne legyártatni.
Az On-One acél tányérja jó volt, de úgy emlékszem, nem volt ekkora méretben, és igaz, hogy nem N-W, de nekem soha nem esett le azokról a nagy fogakról a lánc.
(nem is szűkíteném le narrow-wide-ra a keresést, elég, ha nem váltós)