Megvárom.
Szimpatikusabb, mint a másik kettő.
Köszönöm.
KMC CL573R (nekünk van raktáron, ha küldesz privátot, adok elérhetőséget)
Megvárom.
Szimpatikusabb, mint a másik kettő.
Köszönöm.
KMC CL573R (nekünk van raktáron, ha küldesz privátot, adok elérhetőséget)
Megvárom.
Szimpatikusabb, mint a másik kettő.
Köszönöm.
Én is arra várok már egy ideje.
Megvárom. Szimpatikusabb, mint a másik kettő.
Köszönöm.
Hú, ezt nem ismertem, köszönöm. Ez egyszer használatos, vagy bontható? Jó lenne, ha kézzel bonthatót találnék, egyébként a stifttel is összenyomhatnám.Ehhez hasonlót eddig csak egysebességes láncokhoz láttam.
A kérdés csak annyi, hogy egy használt láncból kiszedtél egy SRAM Powerlink patentet, és azt akartad egy új láncban használni?
Csak mert azt azért tudni kel, hogy ezek a patentszemek a lánccal együtt kopnak, szóval új lánchoz új patentszem kell.
Ez nem kérdés, ne haragudj.
Simán jó a használt patentszem is, illetve fordítva is: pótoltam már használt láncot új szemmel, problémamentes az is. Egy szem soha nem ugrik meg.
PC61-es láncból kitermelt fekete sram patentszemet szerettem volna egy HG70-es láncba illeszteni.
A kérdés csak annyi, hogy egy használt láncból kiszedtél egy SRAM Powerlink patentet, és azt akartad egy új láncban használni?
Csak mert azt azért tudni kel, hogy ezek a patentszemek a lánccal együtt kopnak, szóval új lánchoz új patentszem kell.
Régi motorosok tapasztalatát kérném:
PC61-es láncból kitermelt fekete sram patentszemet szerettem volna egy HG70-es láncba illeszteni. Nem működik, bár mindkét lánc 8-as, a shimano vastagabb belül, így a patentszemet nem lehet bezárni.
Ha valaki még 8 fokozattal közlekedik, szívesen vennék egy jó tippet, milyen patentszemet tudnék a 70-es lánchoz használni.
Ilyet vett már kézbe valaki? (XLC, úgy néz ki, mint a connex.)
Ennek jónak kell lennie.
http://bringabutik.h...tszem.html?f=32
Régi motorosok tapasztalatát kérném:
PC61-es láncból kitermelt fekete sram patentszemet szerettem volna egy HG70-es láncba illeszteni. Nem működik, bár mindkét lánc 8-as, a shimano vastagabb belül, így a patentszemet nem lehet bezárni.
Ha valaki még 8 fokozattal közlekedik, szívesen vennék egy jó tippet, milyen patentszemet tudnék a 70-es lánchoz használni.
Ilyet vett már kézbe valaki? (XLC, úgy néz ki, mint a connex.)
http://www.dunakerek...seb-cc-x05.html
Rabbit módosította - 2014. március 11. - 20:09
áhh, mondjuk mivel én aszfaltos vagyok, így eleve hátrányban indulok
De muszáj leszek valami acélvázas retro CX gépet összeollózni. Aztán lehet nyilatkozni a sárról
Amúgy valaki mért véletlenül 8s sunrace vagy BBB lánckeréksor hézagolást-lánckerékvastagságot-hézagolóvastagságot? "csak kérdezem".
És a lyukakból milyen öröm lesz kipucolni az olaj és por mixéből összeálló dzsuvát.
Bááááááár - és akinek nem inge NE vegye magára - úgy vettem észre, aki ilyen csicsa alkatrészeket vesz, nem igazán jár komolyan terepre. Azt hiszi, ilyen cuccok miatt gyorsabban fog menni és könnyebben megy majd a gép fölfelé. De nem...
Vagy igen ?
mihez képest ?
én rakosgatnék színes cuccot pimpelés kedvéért, (mongy váltógörgőt sose) s azért járok hegyre, tény sarat már kerülöm amennyire lehet.
Akkor már intézheted is, mert 100g-ot megérzek.
Nemhivatalos adatok szerint az XT 11-32 260g, a Deore 360-400g között van. Nem vagyok grammániás, soha nem mértem le semmit, de ha minden csak egy kicsit nehezebb (felni, agy), az már nagyon érezhető.
hát hogy 100 grammot még emelve sem érzel meg az q. élet.
de egyszer összehozunk egy vaktesztet ha 20ból 18szor eltalálod akkor intézzük.
Bikertigger módosította - 2014. március 11. - 13:15
hu b+...
ha ezt a különbséget te megérzed, frankón intézek neked egy Nobel díjat
Tudod, minél gyengébb valaki, annál jobban érzi a tömegből adódó különbségeket , de inkább a fejben szokott komoly probléma lenni.
A sebesség mindent megold.
hu b+...
ha ezt a különbséget te megérzed, frankón intézek neked egy Nobel díjat
Akkor már intézheted is, mert 100g-ot megérzek. Nemhivatalos adatok szerint az XT 11-32 260g, a Deore 360-400g között van. Nem vagyok grammániás, soha nem mértem le semmit, de ha minden csak egy kicsit nehezebb (felni, agy), az már nagyon érezhető.
És a lyukakból milyen öröm lesz kipucolni az olaj és por mixéből összeálló dzsuvát.
Bááááááár - és akinek nem inge NE vegye magára - úgy vettem észre, aki ilyen csicsa alkatrészeket vesz, nem igazán jár komolyan terepre. Azt hiszi, ilyen cuccok miatt gyorsabban fog menni és könnyebben megy majd a gép fölfelé. De nem...
Vagy igen ?
Nem értem, 5g műanyagot lehet ezzel spórolni a két görgőre összesen? A tisztítás még hagyján, beleakad az első bozótba és letépi a váltót görgőstől. Ez pont akkora okosság, hogy mossuk ki az egyébként kiváló minőségű kenőanyagot a láncból újonnan, mert a TF2 jobb bele. Ez sokk volt egy kicsit.
freddyke módosította - 2014. március 11. - 01:34
És a lyukakból milyen öröm lesz kipucolni az olaj és por mixéből összeálló dzsuvát.
Bááááááár - és akinek nem inge NE vegye magára - úgy vettem észre, aki ilyen csicsa alkatrészeket vesz, nem igazán jár komolyan terepre. Azt hiszi, ilyen cuccok miatt gyorsabban fog menni és könnyebben megy majd a gép fölfelé. De nem...
Vagy igen ?
És meddig is marad kék?
Nézzük, azért egy szíp színes váltógörgő egész kellemes hatással bírhat Nekem pl. egy kék nagyon jól mutatna
És több értelme van, mint a fékkar bilincset karbonra cserélni (igen, van olyan cég, aki gyárt karbon bilincset fékváltókar-tuninghoz) vagy vagdosni a kormány végéből mm-eket, esetleg 20cm-re kurtítani egy nyeregcsövet. Amikor már a váltógörgő tartó csavarokat meg a kulacstartó csavarokat cserélgeti valaki, az is érdekes, bár kétség kívül lehet belőle is szép színeset szerezni
Amúgy milyen érdekes, a Campy SR átdobó előzőleg karbonterelőlapos volt, most meg kidobtak valami SR RS változatot, ahol alu "Nekem is SR-RS átdobóm van, csak három éves, és az van ráírva, hogy "Chorus"
Ez rohadt jól néz ki, ha fekete lenne még meg is venném.
Ez meg már kezd úgy kinézni, mint a vödrös kutak hajtó kereke
Próbálj ki egy Finis Line-t, Motorexet..... vagy Rohloff-ot és akkor meglátod miről beszélek. Az egy dolog, hogy kívül olajos a lánc, de a perselyek közül nagyon hamar kinyomja és az a lényeg, hogy ott legyen nem pedig az oldal lapokon...
A Deorevel az a baj, hogy piszok nehéz és bár nekem nem versenyre kell, de akkor is nagyon érezhető.
hu b+...
ha ezt a különbséget te megérzed, frankón intézek neked egy Nobel díjat