Nem akarok beleszolni a nagyok dolgaba de azt gondolom itt az szurja a szemeket hogy az stx rc szettes bringara sok az xt hatsovalto es borzaszto keves az alsokategorias hajtomuvem.
Bar szivesen olvasom a hasonlo hoskorszakbol szarmazo reszleteket talpfa tol.
Dehogyis, nagyon jó helyen van az a XT váltó. A Tourney hajtómű "kicsit" kilóg a sorból, de ha hozza a neki szánt rendeltetését a városba, akkor oda se neki.
Az én Cruxomon is az első váltó szintén STX RC.
Azért nem vettem LX-et, mert majdnem ugyan az volt a kettő akkoriban, a következő lépcsőfok, amiért több pénzt érdemes lett volna adni, az a XT volt.
Úgyszintén STX RC a váltókarom is, itt is csak az XT érte volna meg, de az akkor fizetésemből nem futotta erre (a többi egyébként LX). A fékeket leszámítva, mert akkor nálam az Avidon kívűl más szóba sem jöhetett, annyira tetszett a kinézete és a fékerő modulációja.
Bár ez utóbbi nagyon drága volt nekem, a pár V-fék, és a hozzá tartozó kar 30egynehány ezer forintomba került.
Egyébként lassan rakok fel majd új fotókat a saját Cruxomról, Magellán fórumra. Kis dizájnváltáson ment keresztül, pár apróság, de szerintem még szebb lett.
De majd meglátjátok, eldöntitek ti..
talpfa módosította - 2016. április 15. - 13:27