új topik kellene... ami csak a belsőkkel foglalkozik. sztem már van a piacon annyi fajta, h érdemes lenne szánni egy topikot nekije.
tegnap a Naszályon voltam. könnyű kerekek, új, tpu belsők. 50-50 gramm lejött a kerekekről a tpu-val..... csalódás? nem igazán. számítottam rá, h nem lesz olyan, mint a latex. a mértékével nem voltam tisztában. latex belsőről nem ajánlom senkinek, h váltson tpu-ra. jöttem lefele a hegyről, van néhány hajtűkanyar. szokásos hazai utak, közepes minőség. eskü, pattog el a kerék, nem lehet íven tartani a bringát. ma még nem fogok hirtelen felindulásból elkövetett belső cserét eszközölni, hagyok neki még 1 hetet, de sztem vissza fogom rakni a latex belsőket. egyébként kisebb nyomáson mentem, de úgy sem igazán jó. sztem hosszabb utakon elég kényelmetlen lesz tőle a bringa. pót belsőnek, nyereg táskába, vagy mez sebbe viszont kiváló alternatíva.
kicsit vissza a menet tapasztalatokra. a kanyarokban egyértelműen látszott, h lassabb a vas. megszokott útvonalon nem tudtam úgy lejtőzni vele, mint a latex-el. fölfele, egyenletes tempóval, beülve a nyeregbe nem érezni a tömeg csökkenést. kiállva talán. ez volt a hegy, könnyű kerekekkel. jöhet a shamal, és a sík. na itt nem annyira egyértelműen vacak. mai viszonylatban nehezek a shamal kerekeim. amerre én szoktam tekeregni, síkon nem nagyon van technikás rész. mondhatni mind1 milyen a kanyarokban a cucc. illetve csak annyiban nem mind1, h milyen lesz a kigyorsítás. ott viszont előnyös a kisebb tömeg. ezért hagyok még 1 hetet ennek a tpu belsőnek. a shamal kerekeket könnyebb beforgatni velük. legalábbis így éreztem. a gördülési ellenállás csökkenést sztem ebben az esetben kompenzálja a kisebb tömeg, a könnyebben beforgatható aero kerekek a tpu-val.
most így ennyi. jövő 7 végén visszatérek a témára.