Jelentkezz be Regisztrálj
Grammánia - a végletek nélkül
#641
Posted 2012. April 29. - 19:41
Kíméli a nyeregpálcákat, mert teljes felületen támaszt, masszív, erõs darab. Nagyon finoman állítható a dõlésszög. szvsz jó kompromisszum a súly- tartósság-ár tengelyen.
#642
Posted 2012. April 22. - 13:00
#643
Posted 2012. April 22. - 11:02
Shimano Deore BR-M590 V fék súlyát meg tudnátok mondani mennyi lehet?
Régi Deore-ról, M530-ról találtam mérést hirtelen: Deore BR-M530 - Rim Brakes - Bike Scale
#644
Posted 2012. April 22. - 09:19
#645
Posted 2012. April 22. - 08:22
#646
Posted 2012. April 19. - 05:36
Fordítva van. A Nobby Nic-en van ajánlott forgásirány.
Amit sokan szándékosan nem tartanak be.
#647
Posted 2012. April 18. - 21:09
Ezen a képen nem fordítva van fent a gumi?
Fordítva van. A Nobby Nic-en van ajánlott forgásirány.
#648
Posted 2012. April 18. - 20:59
Nem éppen grammozós így sem, cserébe megbízható, olcsó és elpusztíthatatlan.
#649
Posted 2012. April 18. - 20:58
Mindig is szerettem volna megmérni egy FC-M442 tömegét; nos, íme, 1288 gramm:
kép
Nem látszik, de feltételezem, hogy benne van a mérlegtányérban a monoblokk is.
#650
Posted 2012. April 18. - 20:53
#651
Posted 2012. April 05. - 14:07
Ezen a képen nem fordítva van fent a gumi?
kép
A Schwalbéket úgy teszed, ahogy neked megfelel, attól függõen, hogy kisebb gördülési ellenállás vagy nagyobb tapadás kell.
#652
Posted 2012. April 05. - 14:03
Ezen a képen nem fordítva van fent a gumi?Bõvebben és még több fotó: Fahrbericht – Schwalbe Nobby Nic und Racing Ralph 4Cross-Edition
#653
Posted 2012. April 05. - 07:13
#654
Posted 2012. April 04. - 21:07
nálam igen
s ezek egy túrás/versenyesek lesznek ?
eddig sem a trtósságról volt híres a ralph, ha még puhábból lesz
Bõvebben és még több fotó: Fahrbericht – Schwalbe Nobby Nic und Racing Ralph 4Cross-Edition
#655
Posted 2012. April 04. - 16:05
CS-HG 51 volt a száma.Mi is a Sram-ot használtuk annak idején, tényleg jó súlyban volt. A 301 g-os Alivio-nak mi volt a tipus száma?
#656
Posted 2012. April 04. - 11:34
offNézõpont kérdése, nálam két szezont(8000-9000kili a két szezon) megy el, elsõt elsõ gumiként, aztán hátra kerül elõre, meg megy egy új és nem túrázós felhasználás...
nálam 2500-3000 alatt 0-ra kopik hátul, elöl nem használom. NN kb 5K-t bírt úgy hogy most már középsõ mintái gyakorlatilag nincsenek (felét az idejének hátul szintén). mongy sokat megyek aszfalton.
on
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#657
Posted 2012. April 04. - 08:42
Nézõpont kérdése, nálam két szezont(8000-9000kili a két szezon) megy el, elsõt elsõ gumiként, aztán hátra kerül elõre, meg megy egy új és nem túrázós felhasználás...nálam igen
s ezek egy túrás/versenyesek lesznek ?
eddig sem a trtósságról volt híres a ralph, ha még puhábból lesz
#658
Posted 2012. April 04. - 08:14
Sprockets and freewhels - Bike Scale
#659
Posted 2012. April 04. - 07:48
A sram pg-850 még könnyebb.
Mi is a Sram-ot használtuk annak idején, tényleg jó súlyban volt. A 301 g-os Alivio-nak mi volt a tipus száma?
#660
Posted 2012. April 04. - 00:11
Nem 100%-ig grammániás cucc, de én érdekesnek találtam. Ma mértünk az egyik boltban 11-32es 8 fokozatú Alivio racsnit és 301gramm volt. kb. 4ezer Ft-ért nem is rossz. Ez elvileg könnyebb, mint a régi 8 fokozatú alubakos XTR sor. (CS-M900) Az kb. 320gramm volt.
A sram pg-850 még könnyebb.
A sebesség mindent megold.