Na, rendeltem egy 600-as riser budget karbon kormányt négyezer-hatért. Majd beszámolok ha megjött, milyen.
ha meg nem hallunk rolad tobbet, akkor nem valt be?
Na, rendeltem egy 600-as riser budget karbon kormányt négyezer-hatért. Majd beszámolok ha megjött, milyen.
ha meg nem hallunk rolad tobbet, akkor nem valt be?
vannak ezek a kínai bandázsok, amiket aukcióban ilyen 25-155 ft közt szoktam venni..
kíváncsiságból lemértem egyet csomagolásban-postakészen.
38 gramm.
azaz, durván 33 gramm a csomagolás-zacskó nélkül.
nos, ha valaki markolaton akar tuningolni városi veretőt.. annak ott a lehetőség!
Na, rendeltem egy 600-as riser budget karbon kormányt négyezer-hatért. Majd beszámolok ha megjött, milyen.
és pont attól az 5 dkg-tól lesz elviselhetetlen nehéz a bringád...
nyilván egy hajtóműnél váznál etc nem elfogadható ennyi
a gumigyártás meg ilyen műfaj
mellesleg mutass légyszi egy gumigyártót aki 5%-on belűl van, sok darabnál is
amúgy a mérleged hiteles súllyal kalibrálva volt a mérés ellőtt ?
nem... mondtam, hogy nem szamit a bringamnal, csak a tendencia nem tetszik. abban az arkategoriaban, amiben a schwalbe arulja a gumijait, sok az 5% elteres, a 10 meg plane. a merlegem ebben a sulytartomanyban 1-2g pontos.
de ezt biztos, hogy ebben a topikban akarod megbeszelni?
ennyiert arult gumi azert mar nem a budget kategoria, hanem ezt teszik a 3-4000 euros bringakra is. az meg azert nem lenne mindegy, hogy 10 v 11kg a bringa, ha mar sokat fizettel azert, hogy konnyu legyen.
és pont attól az 5 dkg-tól lesz elviselhetetlen nehéz a bringád...
nyilván egy hajtóműnél váznál etc nem elfogadható ennyi
a gumigyártás meg ilyen műfaj
mellesleg mutass légyszi egy gumigyártót aki 5%-on belűl van, sok darabnál is
amúgy a mérleged hiteles súllyal kalibrálva volt a mérés ellőtt ?
10 % eltérés lehetősége benne van a katalógban is. ez meg bőven belefér
ennyiert arult gumi azert mar nem a budget kategoria, hanem ezt teszik a 3-4000 euros bringakra is. az meg azert nem lenne mindegy, hogy 10 v 11kg a bringa, ha mar sokat fizettel azert, hogy konnyu legyen.
Schwalbe nem tul pontos mostanaban rocket ron 27.5 2.25 snake skin, papiron 570, merve 589 es 600. Ez 49g elteres... Mas alkatreszeknel ezert lehet 100 eurot fizetsz.
Ezen a bringan persze total mellekes nekem (a jobb gordules miatt valasztottam), de akkoris.
10 % eltérés lehetősége benne van a katalógban is. ez meg bőven belefér
Edited by arn, 2016. September 26. - 07:01.
mire jó, ha szélesebb a váz középcsapágyháza, s ugyanahhoz a tengelyhez nem kell olyan vaskos középrészcsésze?
hát spórol a tömegen:
olasz pt csapágy-csészék
angol:
hozzá hajtás:
nekem a 740+70 még mindig csak 810, míg, az ut csentaur már magában 835, csészék nélkül..
kár, hogy az előző generációs pt hajtásokat elrontotta a campag, mert, tömegben nagyon jó értékeket adnak (ugye van belőle 100 gr-al könnyebb műanyagváltozat is..)
Hiába lett szerelőbarát a power-torque plus, ha mellette dögnehéz.
hasonlóan, mint ahogy a shimi karok is híztak:
tiagra 4650-es, kifutott
tiagra 4700-es kompakt, kurrens:
mindkét cég mentségére legyen mondva: az új dizájn szebb.
sosem ertettem az olyan sulycsokkentest, amikor serul a funkcionalitas.
Szerintem az a haszna hogy ha kipattan az a szívószál akkor legalább egyszerre szál el az első és hátsó fék is nagyobb rá az esély hogy az illető sikeresen kivegye magát a génállományból
Itt a topik: Grammmmánia - a végletekig, csak már 3 éve nem volt benne kontent.
A gép meg elég érdekes, szerintem ez már bőven a használhatatlanság határát súrolja.
Edited by stp1, 2016. June 14. - 23:53.
Erre gondolsz, mondjuk nem néztem az országot sosem: http://bikescale.com/
köszönöm szépen
megint rájöttem, mekkora bitang ez a campag.
chorus hátsó egyforgáspontos szkeleton fék:
153 gramm
centaur nem szkeleton kétforgáspontos.. 150
de legalább a szkeleton hajlik és nyúlik, szóval adagolható. A másik meg csak erős és könnyű, de digitális. Meg feleannyiba sem került..
Edited by Vejne, 2016. May 17. - 16:52.
van egy lengyel v cseh v szlovák, már nem rémlik pontosan, milyen oldal, ahol komplett bringák, rengeteg alkatrész van fent képekkel-tömeggel.
valaki be tudná linkelni?
köszönöm szépen előre is.
Erre gondolsz, mondjuk nem néztem az országot sosem: http://bikescale.com/
van egy lengyel v cseh v szlovák, már nem rémlik pontosan, milyen oldal, ahol komplett bringák, rengeteg alkatrész van fent képekkel-tömeggel.
valaki be tudná linkelni?
köszönöm szépen előre is.
Ezek a Superstar komponenses tányérok durván mennyivel könnyebbek, mint amivel szerelik az XT M785-ös hajtóműveket?
Az új 8000-es hajtókarra, 96mm-es lyukkorrel 30t-s XT-ről találtam mérést, 74g: http://gewichte.mtb-...att-xt-fc-m8000
Kb. jó 40 grammal könnyebb a többi.
XT M785-höz képest pedig jelentősen könnyebb, hiszen ott két tányérról beszélünk. Tele van a net mérésekkel, nincs most sok kedvem kutakodni, rád bízom a választ. Számold azt is, hogy lejön az első átdobó+bowden+váltó...
Ahogy egyszer már írtam régebben itt, számíts arra, combos az 1x10 és az 1x11. Utóbbit használok most, szerettem volna kipróbálni, a 2012-es 32 x 11-36-os 1x10-es rendszerhez képest milyen a 32 x 11-40. Nagyon kell izmozni a meredekebb mászásokon, véleményem szerint kompromisszumos a dolog. Rövidtáv maratonozni kitűnő, középtávra is még egész OK lehet, de hosszú távokra gyilkos.
Edited by zscs, 2016. April 14. - 18:22.
itt van par meres az elmult idoszakbol
https://goo.gl/photo...BaXTdrCumKFdbc6
az easton ea70 sl3 kormany 230g - pontosan, mint a katalogusadat elfelejtettem lefotozni.