bagoly
Én kb a 25 ezredik vázamat csináltam meg papíron, vonalzóval, szögmérõvel, körzõvel, 1:5 méretarányban. Ez eddig egy dolog. Tisztában vagyok a vázak mûködési rendszerével (horst link, egyforgáspontos, négyforgáspontos de nem horst link, lawwill, i-drive, stb)Ez a másik dolog. És én jövõre nekikezdek egy össztelós, egyforgáspontos váz meghegeszttetésének. Az anyagot megveszem a Metalloglobusnál (nem reklám), és kész. Van egy ismerõsöm, akinek ez a 4 biciklije lesz. A legelsõ már megvan több, mint 5 éve Neki, és még egészben van. Csodálod? És tegyük fel, hogy mégsem lesz jó, eltörik. Akkor meg mi van? A csõ nem törik félbe, fõleg nem az alsócsõ. A hegesztés mentén törhet csak szét (ez a leggyengébb pontja a váznak) éppen ezért lesz kézzel, nem géppel hegesztve, és 5-ös elektródával, nem kettessel, mint a hagyományos boltban kapható vázak, amiáltal kb 2szer akkora varrat lesz, és a csõ annyira összemelegszik a vivõanyaggal, hogy szinte eggyé válik! Ha lesz egy kis idõd, remélem szilveszterkor Attila felhozza a Mûjégpálya elé a VBB-s találkozóra a biciklijét, és megnézheted. Nem lesz nehéz eltéveszteni, BigOne, 200-as Hayes, RF hajtómû, XT, stb. És akkor megnézheted, milyen az, amikor valakinek az ELSÕ váza olyan brutális, hogy az unokáidat is túl fogja élni... És ha láttad már, akkor bizony elhiszed, hogy miért bízom rá az életem egy papíron megtervezett vázra. Mert az is papíron let tervezve! És ha meg van tervezve, akkor egy olyan ember, akinek az alu hegesztés a SZAKMÁJA, semmi perc alatt csinálja meg Neked a vázat. De ha egy évig tart is, amíg kireszelgetem, meg összeillesztgetem, meg a segédvázat megtervezem-kivitelezem, stb, akkor is megéri. Mert az enyém lesz! Olyan, ami egyesíti minden kapható váz elõnyét olyan szempontból, ahogyan az NEKEM lényeges.
bocs a szófosásért.