Naya,az csak a rugóstag billenõkar cuccosát nyomja,ha nem vmi merev rúd lenne,akkor nem bírná sokáig a terhelést
Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!Jelentkezz be Regisztrálj
Váz építés
Indította
Major
, 2001. november 23. 17:36
#121
Írta 2003. október 13. - 19:57
#122
Írta 2003. október 13. - 19:30
ez tok az mint a wiiler nemtommi.
de szertem nem rtag a felso csak egy kis allithato hosszusagu rud.
de szertem nem rtag a felso csak egy kis allithato hosszusagu rud.
#123
Írta 2003. október 13. - 19:12
http://worldwebgraph...ke/IMG_0700.JPG
ezen a vázon az fölül is r.tag???
ha az azért van,hogy puha legyen a rugout eleje,a kis kavicsok miatt, vagy a rugout vége kemény legyen,akkor tök jo...
ezen a vázon az fölül is r.tag???
ha az azért van,hogy puha legyen a rugout eleje,a kis kavicsok miatt, vagy a rugout vége kemény legyen,akkor tök jo...
#124
Írta 2003. október 11. - 23:01
Rás, kösz az ingyenreklámot
G.Gábor, kösz a választ, ez teljesen versenyképes ár
G.Gábor, kösz a választ, ez teljesen versenyképes ár
#125
vendég__*
Írta 2003. október 11. - 19:09
400 usd??? ez kelll!!!!!!!!!!!!!!!! ha lesz annyim esküszöm veszek egy ilyet!!! iljics tud szerezni? ;D
#126
Írta 2003. október 11. - 13:49
OFF
Fruitfly: Ha v.mi egyedit szetnél venni ami egy atomtámadást is túlél, akkor ajánlom figyelmedbe ezt:
Risse - Roxxxy:
Probably the single most overbuilt singleclamp fork money can buy. 32mm lower stanchions, 20mm thread-in through axel, severally overbuilt CNC'd arch and crown, steel steerer tube, this fork was designed to get nasty! And the 4" of travel are brought to you by a steel coil spring stack and an externally compression and rebound adjustable cartridge.
Ja amúgy~400 USD
ON
Fruitfly: Ha v.mi egyedit szetnél venni ami egy atomtámadást is túlél, akkor ajánlom figyelmedbe ezt:
Risse - Roxxxy:
Probably the single most overbuilt singleclamp fork money can buy. 32mm lower stanchions, 20mm thread-in through axel, severally overbuilt CNC'd arch and crown, steel steerer tube, this fork was designed to get nasty! And the 4" of travel are brought to you by a steel coil spring stack and an externally compression and rebound adjustable cartridge.
Ja amúgy~400 USD
ON
#127
Írta 2003. október 11. - 12:23
#128
vendég__*
Írta 2003. október 11. - 09:39
#129
Írta 2003. október 11. - 09:20
OFF
Elvileg tudok egy srácot, aki 50-60 körül adja el a 2 hónapos Lemezlovas 2-jét.
Elvileg tudok egy srácot, aki 50-60 körül adja el a 2 hónapos Lemezlovas 2-jét.
#130
vendég__*
Írta 2003. október 11. - 09:13
thx Rás, szép kis darab, de ez nékem tul brutál, eddig egy dj3on gondolkodtam, meg agy is kéne hozzá.. ha lesz 80am akkor erõsen elgondolkodom rajta, de most 50-60 körül gondolkodom. ennyiért a dj3 egész jó, nem? csak abbol emg sok van ;D
#131
Írta 2003. október 11. - 08:29
DH váz:
Ha csak elsõ rész kell (mint a képen) akkor 100 ha hátsó is akkor 150-160 (rugóstag nélkül).
Üdv: Gábor
Ha csak elsõ rész kell (mint a képen) akkor 100 ha hátsó is akkor 150-160 (rugóstag nélkül).
Üdv: Gábor
#132
Írta 2003. október 10. - 20:47
#133
vendég__*
Írta 2003. október 10. - 20:31
-off-
Fruitfly, vedd meg az én manitou villám! karbon száras, tudtommal 1 van belõle az országban és 15 centit nagyon jól mozog! és nem is adom drágán..
mennyi, mi, miért ? ;D vmi sherman? manitouban nem vagyok otthon.a tpc/+ nyílt v patronos? mennyire adod "nem is drágán"?
#134
Írta 2003. október 10. - 12:42
#135
Írta 2003. október 10. - 12:35
-off-
Fruitfly, vedd meg az én manitou villám! karbon száras, tudtommal 1 van belõle az országban és 15 centit nagyon jól mozog! és nem is adom drágán..
Fruitfly, vedd meg az én manitou villám! karbon száras, tudtommal 1 van belõle az országban és 15 centit nagyon jól mozog! és nem is adom drágán..
#136
Írta 2003. október 10. - 12:31
Gábor, valami ilyet mennyibõl lehetne kihozni ?
http://worldwebgraph...ke/IMG_0681.JPG
ez egy remec szlovén bicaj..
http://worldwebgraphics.com/bike/
http://worldwebgraph...ke/IMG_0681.JPG
ez egy remec szlovén bicaj..
http://worldwebgraphics.com/bike/
#137
Írta 2003. október 10. - 08:04
Naszóval:) villát számolgattam régebben a duplavállas USD, karbon külsõ szárral és alsó vállal meg a négyszögletes tûgörgõs becsúszóval (begördülõvel? :)) ) lenne kb 250-270e Ft a szimplavállas sem lenne sokkal olcsóbb... DE MÉG TOVÁBBRA SEM CSINÁLOK... sajnos...
Ami nem Rock Shox, meg Marzocchi az például a Manitou :))
Vegyél Shermant vagy Minute-et abból kevés van.
Egyébként én is inkább vettem egy DJ 3-at minthogy sz*rakodjak a villával. Bár ez inkább lustaság kérdése...
Üdv: Gábor
Ami nem Rock Shox, meg Marzocchi az például a Manitou :))
Vegyél Shermant vagy Minute-et abból kevés van.
Egyébként én is inkább vettem egy DJ 3-at minthogy sz*rakodjak a villával. Bár ez inkább lustaság kérdése...
Üdv: Gábor
#138
Írta 2003. október 10. - 01:40
Nnah, egyoldali kerékfelfüggesztésnek egyetlen elõnye a kerékcsere.
Pl, outi bringaváz karbonból megcsinálva, emberi határok közt is maradna a tömege.
Nem terepre gondoltam!
Elsõre az agy tengelynek lenne kiképezve, ezt két ferde hatásvonalú, vagy kúpgörgõs csapágy fogja O kötésben, túloldalt racsni, akár szíjhajtás (SS)
Elõny tehát, hogy -a késõbbi evolúcióknál- a gyors kerékcsere, és a láncot nem kell bújtatni.
A hátrány az egyoldaliságból ered. Ja, sima hátsókerék fûzéssel mûködik, a csapágyazás 3-4 centire jön ki.
És szokok bringázni, most már elöl is montikerékkel!
country
Valakinek régen azt mondták, hogy a láncos futógép fasság....Lehet újítani, hátha beválik. Ha nem, akkor legalább tudjuk, hogy nem megy.
S ne feledjétek, a karbon nagy varázsló!
(Ezért csinálom célból, jobb híján)
Pl, outi bringaváz karbonból megcsinálva, emberi határok közt is maradna a tömege.
Nem terepre gondoltam!
Elsõre az agy tengelynek lenne kiképezve, ezt két ferde hatásvonalú, vagy kúpgörgõs csapágy fogja O kötésben, túloldalt racsni, akár szíjhajtás (SS)
Elõny tehát, hogy -a késõbbi evolúcióknál- a gyors kerékcsere, és a láncot nem kell bújtatni.
A hátrány az egyoldaliságból ered. Ja, sima hátsókerék fûzéssel mûködik, a csapágyazás 3-4 centire jön ki.
És szokok bringázni, most már elöl is montikerékkel!
country
Valakinek régen azt mondták, hogy a láncos futógép fasság....Lehet újítani, hátha beválik. Ha nem, akkor legalább tudjuk, hogy nem megy.
S ne feledjétek, a karbon nagy varázsló!
(Ezért csinálom célból, jobb híján)
#139
Írta 2003. október 09. - 23:13
csak azt talata ki, hozg merev faru cucc egzoldali felfuggesztessel.
de miert lenne ez jo?
ja ha meg terveid vannak akkor rajta!
csinald meg!
de miert lenne ez jo?
ja ha meg terveid vannak akkor rajta!
csinald meg!
#140
Írta 2003. október 09. - 22:55
melyik motoron láttad hogy nincs rugózó elem hátul?
elöl a kenondél is kitalálta ezt de valamiért nagyon kevesen próbálják követni a példájukat.
egyébként még ha mûködne is ugyanolyan merevséggel /bruhaha/ mi értelme lenne?
elöl a kenondél is kitalálta ezt de valamiért nagyon kevesen próbálják követni a példájukat.
egyébként még ha mûködne is ugyanolyan merevséggel /bruhaha/ mi értelme lenne?