Tudható volt a röviden egy a hosszún kettõ pár napja olvastam valahol tényleg jó kis versenyt rendezett Pásztor úr.
Hm, én csak eggyel találkoztam ~35 km-nél, de ott se álltam meg; mivel nem volt jelentõs mászás és az idõ is majdnem tökéletes volt egy kulacs pont elég volt az 50 kilóra.
Tavalyhoz képest jobb volt, a kis esõ után nem volt az a nagyon fárasztó homokozó mindenhol. A gátat is (éppen) leaszfaltozták, de ott lassabban ment a tavalyi együttmûködéshez képest: az építkezés elkerülése végett egy páran lerobogtunk a gátról a földútra egy pár ott haladó CX-es mellé, kikerülvén a még nagyból lapító hengert (mintha kiabáltak is volna a munkások a többieknek akik bevállalták a közelharcot), aztán megint fel, de lehet hogy lent kellett volna maradni mert fent erõsebb volt az ellenszél és az ott haladó single speedesekre nem lehetett (gyors) konvojt építeni Vagy bizonyos mögötted lapító alanyokra (kivétel N.T. aki rendes volt és még az erdõben felajánlotta a vezetés cserét).
A jelölés szerintem teljesen rendben volt, volt egy pár satufék hirtelen felbukkanó kanyaroknál de nem nagyon lehetett eltévedni, bár egy szitkozodó CX-es pont elöttem vágta magát hanyatt a sárba, azt mondta semmi baja de elege volt az eltévedésekbõl Nekem csak egy kis kitérõm volt, 50 méterrel és szép nagy pocsolyával dúsítottam a távot. Most a végén elfújt szalag helyett rendesen ki volt jelölve és nem tettem különtúrát. Szerintem aki eltévedett az nagyjából azért mert a szél miatt a kormányon feküdt és nem sokat nézett elõre, ami itt ott rám is vonatkozott