Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!Jelentkezz be Regisztrálj
Gumitopik
Indította
Darton
, 2002. január 18. 20:07
#14581
Írta 2005. június 27. - 19:04
Conti Sportcontactot használ valaki? Városi bicóra lehet hogy ilyet vennék (32-622), esõben naggyon csúszik?
Olyan nincs, hogy valami nem sörnyitó.
#14582
Írta 2005. június 27. - 16:39
Létezik egyáltalán tubelles-es slick gumi 26"-ra??? Lécci valaki adjon tippet. Naggyon fontos.
#14583
Írta 2005. június 27. - 14:56
Gúd kvescsön.
A kettõ tök ugyan az, csak az Ignitornak valahogy elnyújtottabb a mintázata. Ha megnézed a gyári meridákat, akkor a 90%-uk elöl Ignitor hátul Dy-No-Mite elrendezéssel jön. Ja.. 2.1"
Nekem elöl-hátul Dy-No-Mite van, 1.95", tapasztalataim:
-döngölt földön, lazább erdei talajon, fûben zseniális
-4.0 bar alatt nagyon sok a defekt
-homokban nagyon észnél kell lenni, az elsõ kerék nagyon rakoncátlan tud lenni
-salakos, apró köves úton jól gyorsul, jól fékez, de kicsit bizonytalanul kanyarodik, sodródik
-sarat beszedi, teljesen telemegy vele a kerék, de viszonylag hamar kidobálja
-1000km alatt a hátsó kerék középsõ bütykei félig elkoptak
-betonon elég gyors tud lenni (nekem 64km/h volt vele a max.)
Most azon gondolkozom nagyon, hogy a hátsó szétkopása miatt mire cseréljem...
Fast Fred 2.35 maratonra? Vélemény? Könnyebb, balonosabb...
A kettõ tök ugyan az, csak az Ignitornak valahogy elnyújtottabb a mintázata. Ha megnézed a gyári meridákat, akkor a 90%-uk elöl Ignitor hátul Dy-No-Mite elrendezéssel jön. Ja.. 2.1"
Nekem elöl-hátul Dy-No-Mite van, 1.95", tapasztalataim:
-döngölt földön, lazább erdei talajon, fûben zseniális
-4.0 bar alatt nagyon sok a defekt
-homokban nagyon észnél kell lenni, az elsõ kerék nagyon rakoncátlan tud lenni
-salakos, apró köves úton jól gyorsul, jól fékez, de kicsit bizonytalanul kanyarodik, sodródik
-sarat beszedi, teljesen telemegy vele a kerék, de viszonylag hamar kidobálja
-1000km alatt a hátsó kerék középsõ bütykei félig elkoptak
-betonon elég gyors tud lenni (nekem 64km/h volt vele a max.)
Most azon gondolkozom nagyon, hogy a hátsó szétkopása miatt mire cseréljem...
Fast Fred 2.35 maratonra? Vélemény? Könnyebb, balonosabb...
"nem vagyok senki csak ûzöm a vadat
másnak hajtok, mások hajtanak"
másnak hajtok, mások hajtanak"
#14584
Írta 2005. június 27. - 13:29
Hello
Egy kérdés.
Mi a különbség az Ignitor és a Dy-No-Mite között?
Most szeretnék egy garnitúrát venni, de nem tudom melyiket vegyem.
Kösz
Egy kérdés.
Mi a különbség az Ignitor és a Dy-No-Mite között?
Most szeretnék egy garnitúrát venni, de nem tudom melyiket vegyem.
Kösz
#14585
Írta 2005. június 27. - 13:18
hiába dupla szövésû, amúgy kibír egy szezont, de nem tapad!!!!
#14586
Írta 2005. június 27. - 13:17
nem tudok dönteni mennyivel bírná kábé tovább a duplaszövésû 60a-s Minion, mint a szimplaszövésû Tioga? pl.: ??Tioga 4 hónap, Maxxis: 8hónap??
inkább adok 2500-el többet a Minion-ért, és akkor duplaszövésû lesz, meg nem kopik olyan hamar... de nem tudok dönteni
inkább adok 2500-el többet a Minion-ért, és akkor duplaszövésû lesz, meg nem kopik olyan hamar... de nem tudok dönteni
#14587
Írta 2005. június 27. - 08:38
én a tiogát venném
maxxis szar, és utálok powerslide-olni ^^"
maxxis szar, és utálok powerslide-olni ^^"
#14588
Írta 2005. június 27. - 08:07
tioga állati jó gumi, de állati hamara el is kopik és utána és/vagy közben is állati könnyen defektálódik.
maxxis meg hátul jó, elöl is jó lehet.
maxxis meg hátul jó, elöl is jó lehet.
#14589
Írta 2005. június 26. - 19:08
elõl nem kopnak annyira egyébkéntsem. én a maxxis venném.
duplafalú?
duplafalú?
Too many times your body can't take
Too many times you've made a mistake
Too many times you haven't realized
Too many times your mind became paralyzed
A biciklim. Saját konstrukció.
vmi állást én is keresnék. esetleg ha vki tudna vmi testhezállót, egészen nyugodtan ne fogja vissza magát...
Too many times you've made a mistake
Too many times you haven't realized
Too many times your mind became paralyzed
A biciklim. Saját konstrukció.
vmi állást én is keresnék. esetleg ha vki tudna vmi testhezállót, egészen nyugodtan ne fogja vissza magát...
#14590
Írta 2005. június 26. - 14:36
Nem tudok dönteni: hátra kéne:
- Tioga Factory DH 2.1: 4 000, nem duplafalú, de olyan jókat hallottam róla, meg jobban is tetszik mint a narancssárga csíkos Maxxis 54 mm széles azt hiszem, de ebben nem vagyok biztos
- Maxxis Minion DH 2.35 2 ply maxxpro 60a: ez duplaszövésû, 6 500. elöl használt duplafalú 60a-s highroller lesz, és talán jobban nézne ki ezzel... meg ez nem kopik el olyan hamar, mint a Tioga, meg duplaszövésû... nem tudom...
Szerintetek?
Kössz.
- Tioga Factory DH 2.1: 4 000, nem duplafalú, de olyan jókat hallottam róla, meg jobban is tetszik mint a narancssárga csíkos Maxxis 54 mm széles azt hiszem, de ebben nem vagyok biztos
- Maxxis Minion DH 2.35 2 ply maxxpro 60a: ez duplaszövésû, 6 500. elöl használt duplafalú 60a-s highroller lesz, és talán jobban nézne ki ezzel... meg ez nem kopik el olyan hamar, mint a Tioga, meg duplaszövésû... nem tudom...
Szerintetek?
Kössz.
#14591
Írta 2005. június 24. - 18:19
#14592
Írta 2005. június 23. - 10:00
nekem is és még 2 ismerõsnek is volt 1-2 éve rubena külsõje.
mindegyik gumiban volt akkora tojás, hogy rendesen zavart.
egyik havernak a marikooban megcsinálták a gumiját. szappanos/tusfürdõs vízzel tették fel a gumit és úgy beugrott a helyére. de azt nem kívánom senkinek levenni.
még egy olyan nyálkás csúszós szart...
ha valakinek kell a 95% rubena 2.00 full slick külsõ akkor ingyen elvihetõ.
mindegyik gumiban volt akkora tojás, hogy rendesen zavart.
egyik havernak a marikooban megcsinálták a gumiját. szappanos/tusfürdõs vízzel tették fel a gumit és úgy beugrott a helyére. de azt nem kívánom senkinek levenni.
még egy olyan nyálkás csúszós szart...
ha valakinek kell a 95% rubena 2.00 full slick külsõ akkor ingyen elvihetõ.
#14593
Írta 2005. június 22. - 19:10
csak olyan konnyunek tunt most igy este az uj post gomb nyomasa aztan amikor mar a harmadikat irtam elgondolkoztam ,hogy ez igy nem az igazi :chin:
"A processzorok füsttel mûködnek, ha a füst kiszáll belõlük nem mûködnek tovább."
"Ami nem öl meg az csak erõsít."
"A kerékpár számomra a szabadság szinonímája"
Tom Ritchey
Nem értem ,miért gyártanak olyan 10.000.000Ft-os autót amin nem megy az index? :chin:
"Ami nem öl meg az csak erõsít."
"A kerékpár számomra a szabadság szinonímája"
Tom Ritchey
Nem értem ,miért gyártanak olyan 10.000.000Ft-os autót amin nem megy az index? :chin:
#14594
Írta 2005. június 22. - 19:01
Gui: neked is magyarázni kell még a módosít gombot?
Ma megszemléltem énis közelebrõl a 2.3 as verticalomat és hát a bütykök körül szép kis repedések vannak..
meg egy helyen valami ki vágta és ott van egy jó kis nyílás :cry:
Ma megszemléltem énis közelebrõl a 2.3 as verticalomat és hát a bütykök körül szép kis repedések vannak..
meg egy helyen valami ki vágta és ott van egy jó kis nyílás :cry:
Fekete Bárány........ Táltos Csacsi
.......+++Eladó "kacatok"+++...........:openarms: Lokálpatrióta Házigazda
.......+++Eladó "kacatok"+++...........:openarms: Lokálpatrióta Házigazda
#14595
Írta 2005. június 22. - 18:57
há nem tudom, én nem fujkálom az autóét se, a
En a kocsiban csak az ajto koruli tomitoket fujkalom egy helyen nem direkt es 3 ev alatt latszik a kulonbseg a fujt meg most is jo a nem fujt kirepedt.Bar ez nem egy abroncs az is igaz...
"A processzorok füsttel mûködnek, ha a füst kiszáll belõlük nem mûködnek tovább."
"Ami nem öl meg az csak erõsít."
"A kerékpár számomra a szabadság szinonímája"
Tom Ritchey
Nem értem ,miért gyártanak olyan 10.000.000Ft-os autót amin nem megy az index? :chin:
"Ami nem öl meg az csak erõsít."
"A kerékpár számomra a szabadság szinonímája"
Tom Ritchey
Nem értem ,miért gyártanak olyan 10.000.000Ft-os autót amin nem megy az index? :chin:
#14596
Írta 2005. június 22. - 18:56
Szerinted Elmozdulni nem mozdul, csak 4 centis felnire rohadt nehéz felrakni normálisan a gumit. Csak úgy kérdeztem hátha valaki itt többször rakott már fel gumit mint én NEmjött be
nekem az a technikam hogy beraktam a bringaba megforditva ugye. van egy orosz kis 12v mukodo autos kompresszorom azzal fujom es kozben porgetem a kereket. igy nekem nem lett bajom
"A processzorok füsttel mûködnek, ha a füst kiszáll belõlük nem mûködnek tovább."
"Ami nem öl meg az csak erõsít."
"A kerékpár számomra a szabadság szinonímája"
Tom Ritchey
Nem értem ,miért gyártanak olyan 10.000.000Ft-os autót amin nem megy az index? :chin:
"Ami nem öl meg az csak erõsít."
"A kerékpár számomra a szabadság szinonímája"
Tom Ritchey
Nem értem ,miért gyártanak olyan 10.000.000Ft-os autót amin nem megy az index? :chin:
#14597
Írta 2005. június 22. - 18:49
ezekkel az új rubena külsõkkel mi a helyzet találkozott már vki ilyenekkel?
egy scyllát bevállalnék tú felhsználás keretében jónak tûnik a mintája. de én 56 tpi-vel is beírném
vettem egy par 1.75 eset rain vagy mi sima van benne par csik aszfalt ra hibatlan 990/db
erdekes a fujkalos dolog hat nem tudom igaz lehet abban hogy amiatt ment szet de szerintem olyan hude baromi sokban nem kulonbozik a bringa abroncsa kocsietol. Lehet csak en vagyok a lama akkor savazatok le nyugodtan .
UV erdekes dolog nekem a kulsom felso resze ahol intezivebben kopik mar lassaqn ilyen kaka barna olyan UV kiszivott szine van. Igaz Ching Thing Shung gyari Merdia kulso. Amugy egesz jo de kicsik mar a butykok 2.2e km utan
"A processzorok füsttel mûködnek, ha a füst kiszáll belõlük nem mûködnek tovább."
"Ami nem öl meg az csak erõsít."
"A kerékpár számomra a szabadság szinonímája"
Tom Ritchey
Nem értem ,miért gyártanak olyan 10.000.000Ft-os autót amin nem megy az index? :chin:
"Ami nem öl meg az csak erõsít."
"A kerékpár számomra a szabadság szinonímája"
Tom Ritchey
Nem értem ,miért gyártanak olyan 10.000.000Ft-os autót amin nem megy az index? :chin:
#14598
Írta 2005. június 22. - 17:42
Szerinted Elmozdulni nem mozdul, csak 4 centis felnire rohadt nehéz felrakni normálisan a gumit. Csak úgy kérdeztem hátha valaki itt többször rakott már fel gumit mint én NEmjött be
Ride everywhere.
.
#14599
Írta 2005. június 22. - 17:11
AGA: ha jól értem, csámpásan áll a gumi a felnin. Szerintem csak az a módszer létezik, hogy lassan, fokozatosan fújod fel a kereket, és mindig igazgatod kézzzel a külsõt, hogy egyik perem se legyen lejjebb a másiknál. Nagyon kis nyomáson nagy erõvel be tudod rángatni középre, és késõbb már nem mozdul el.
#14600
Írta 2005. június 22. - 16:58
há nem tudom, én nem fujkálom az autóét se, a legútobbi garnitura kibirt 200 k-t úgy hogy télre csak le volt b@szva a garázsba....azóta meg a lexarabb (vmi kormoran ) téli gummával járok non stop, azt kész...na jó autós topik end...
de a bringa gumik is csak, fel vannak aggatva egy kampóra és semmi bajuk....igaz nálam nincs ideje kirepedezni mer hamarabb elkopik.....
de a bringa gumik is csak, fel vannak aggatva egy kampóra és semmi bajuk....igaz nálam nincs ideje kirepedezni mer hamarabb elkopik.....
"Az Ég szemébe nézve, Széttárt karral áll, Halálos viharra vár egy haldokló világ "
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való