Jelentkezz be Regisztrálj

Gumitopik
#13841
Írta 2005. november 18. - 11:55

#13842
Írta 2005. november 18. - 08:48

az ust-s single tracknak ugye lényegesen mélyebb a közepe és abba feküdt fel állandóan a gumi perem, szóval mindíg maradt egy kis ütés a gumiban. aztán kapott olyan 5 bárt és minden a helyére került. persze utána vissza 2-re.- próbáljátok túlfújni, ettõl bepattanhat a gumiperem a helyére
#13843
Írta 2005. november 17. - 23:37

ja van nekem is ez a zöld wildgripper virsligumi abba má van 5-6 ezer km és még több mint 50 %-os...ha lesz olyan idõ hogy terepen tekerhetetlen 1-2 hét akkor még a coilerre is fel fogom rakni....de ezek az újak má nem olyanok....ami nem lenne baj ha jó lenne de még sz@r is...pedig hogy vártam má az allmouintaint, tavaly összel láttam a hirdijét vmik germán szennylapban, és vmikor tavasszal jött az elsõ adag..mingyá vettem is, meg is bántam hamar...tök fura mert régen a Mischi gumik bírtak EZER évet + 1 napot,most meg 1 szezon után 3 maratonnal + pár tekerészéssel cserélgetve is széthasználtnak tûnnek :-/
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#13844
Írta 2005. november 17. - 23:05

- nézzétek meg nem túl széles e a felniszalag (elõfordulhat, hogy miatta nem tud a gumi pereme bepattani a felni peremébe)
- elõfordulhat, látszólag ok nélüli felni-gumi összeférhetetlenség (érdemes kipróbálni a haver felnijén a gumit, hátha... vagy fordítva)
- próbáljátok túlfújni, ettõl bepattanhat a gumiperem a helyére
sztem mindegy hogy volt tárolva, ha nem szakadt a szál vagy a perem, vagy nem full gagyi a külsõ akkor a nyomástól ki kell egyenesednie.
#13845
Írta 2005. november 17. - 22:51

Aki ritkábban teker, annak elmegy az 2000 km-t is....

"Nem szeretném megmondani, hogy a függöny mögötti nõ jó-e.
De néha elhúzom a függönyt, hogy el tudd dönteni magad."
#13846
Írta 2005. november 17. - 22:51


#13847
Írta 2005. november 17. - 22:48

az all mountaint szerintem eszedbe ne jusson .....brutálisan kopik, leszakadnak róla a minták, sárban használhatatlan, és vizes köveken gyökereken se igazán, ja meg száraz köves terepen is hajlamos csúszkálni...elég kevés oldaltartása vanSzegasztok!
Nekem csak a hajtogathatós külsõkkel volt eddig ilyen problémám. Igaz nekem nem kacsázik, hanem üt. Biztosan én vagyok a béna, mert amikor a kereket szakszervizben átfûzték és a gumit is õk rakták vissza nem volt semmi gáz. Amikor azonban egy defekt okán én tettem vissza (egyábként Continental) - bármennyire gyömöszöltem, meg pattogtattam alacsony nyomáson - mindig maradt benne egy kis tojgli. Hozzáteszem a felni hibátlan. Nem is nagyon szeretem a hajtogathatósakat ezért. Van valakinek hasonló tapasztalata, illetve ötlete az ilyen esetekre?
Na meg megragadva az alkalmat, ha van valakinak infója a Michlen All Mountain, vagy a Schwalbe Racing Ralf külsõkrõl kérem írja le. Jómagam maratonra használnám õket, de ez a hajtogathatós téma nagyon nem hagy nyugodni.
a racing ralph szintén rohadtul kopik, sárban szintén nem jó, viszont mászni isten király nagyon kicsi a gördülési ellenállása, és általában kiszámíthatóbb...
élettartamra nálam mindkettõ olyan max 800-1000 km hátsó keréken, elsõn a duplája talán
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#13848
Írta 2005. november 17. - 19:17

Nekem csak a hajtogathatós külsõkkel volt eddig ilyen problémám. Igaz nekem nem kacsázik, hanem üt. Biztosan én vagyok a béna, mert amikor a kereket szakszervizben átfûzték és a gumit is õk rakták vissza nem volt semmi gáz. Amikor azonban egy defekt okán én tettem vissza (egyábként Continental) - bármennyire gyömöszöltem, meg pattogtattam alacsony nyomáson - mindig maradt benne egy kis tojgli. Hozzáteszem a felni hibátlan. Nem is nagyon szeretem a hajtogathatósakat ezért. Van valakinek hasonló tapasztalata, illetve ötlete az ilyen esetekre?
Na meg megragadva az alkalmat, ha van valakinak infója a Michlen All Mountain, vagy a Schwalbe Racing Ralf külsõkrõl kérem írja le. Jómagam maratonra használnám õket, de ez a hajtogathatós téma nagyon nem hagy nyugodni.
#13849
Írta 2005. november 16. - 22:02

#13850
Írta 2005. november 16. - 21:39

Nothing is impossible. _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ Cipõ!!!

#13851
Írta 2005. november 16. - 21:36

a 2.6-os Vee Rubbert rossz volt nézni
#13852
Írta 2005. november 16. - 21:34


Nothing is impossible. _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ Cipõ!!!

#13853
Írta 2005. november 16. - 21:33

#13854
Írta 2005. november 16. - 21:31

A vadi új külsõkben lehet egy enyhe "nyolcas"? Mert pl. a Ritchey külsõm enyhén "cikázik". A felni tökéletes.
Nothing is impossible. _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ Cipõ!!!

#13855
Írta 2005. november 16. - 21:31

Eloszor kocsi, aztan bringa
Utana meg quad
biztos ez a sorrend?

#13856
Írta 2005. november 16. - 21:17

de ez a módszer létezik kb 100 éve, mióta tömlõs a bringa kereke
#13857
Írta 2005. november 16. - 21:13

#13858
Írta 2005. november 16. - 20:17

de a fürdõben talán

#13859
Írta 2005. november 16. - 20:15


meg azt a sz@rt se 1szerû móka beleküldeni

#13860
Írta 2005. november 16. - 20:11

csak a gumi amit levagdosol
vagy kell kencézni?