Jelentkezz be Regisztrálj

Gumitopik
#13581
Posted 2006. February 22. - 10:22

én csak az "eltömõdõs" mintára reagáltam.
a szóban forgó külsõ természetesen NEM sárgumi.
mindentõl függetlenül: tényleg melegen ajánlom a kipróbálását mindenféle terepviszony mellett, ha még nem volt eddig szerencséd hozzá.
lehet hogy nem is akarsz majd külön sárgumit venni...
persze ez csak az én saját véleményem, így vitatható
Vegyipari Technikus, Biológia Tanár, Specialized Epic Marathon, Lumix G80, Golden retrievers
#13582
Posted 2006. February 22. - 10:20

azfalton is, terepen is, sárban is jó.
és ilyen is van!
albertfish: én space-el mentem tavaly nagyon sokat, elég jó. mondjuk a magas mintái elég hamar kopnak. nekem a soft compound tubeless verzió van, nem tudom,hogy miben különbözik a kéktõl.
#13583
Posted 2006. February 22. - 10:13

noh tavaszodik én is gumi választás elõtt állok
a jelöltek elõre:
2,1es hot s piros
2,35ös high rolla
2,35 space ami kék oldalfalú
egyéb ötlet??
ezek közt kéne dönteni
a elsõt nem ismerem
high roller nem rossz, de a tapadás nem az igazi
a space-rõl ódákat zengettek anno, de sztem már nincs kék oldalú..
#13584
Posted 2006. February 22. - 10:11

xian;
Nem bántásból kritizáltam, de XC_Rider szavaival élve "sárgumi" kell, mert van "sárban használható" gumim. A nagy kérdés inlább a vastagság, hogy mi használható.
GIANT ANTHEM-X hivatalos leírás

#13585
Posted 2006. February 22. - 10:10

szerinted (aki nem próbálta) eltömõdõs a mintája,
szerintem, és két haverom szerint (mi próbáltuk) meg nem...:-)
680g a wire (1700-2000 HUF), a kevlár-peremes könnyebb.
az olcsóbbik talán megér annyit, hogy kipróbáld egyszer.
...és mint mondtam eléggé mindenes a mintája. azfalton is, terepen is, sárban is jó. szerintem.
Vegyipari Technikus, Biológia Tanár, Specialized Epic Marathon, Lumix G80, Golden retrievers
#13586
Posted 2006. February 22. - 10:05

#13587
Posted 2006. February 22. - 10:03

GIANT ANTHEM-X hivatalos leírás

#13588
Posted 2006. February 22. - 09:25

a gördölési ellenállása sem nagy, és kitûnõ az öntisztuló képessége.
680g a wire változat.
Vegyipari Technikus, Biológia Tanár, Specialized Epic Marathon, Lumix G80, Golden retrievers
#13589
Posted 2006. February 22. - 08:45

svábli jimmy család...? elég jól bírja a sarat, abszolut mindenes cucc, köves gyökeres csúszós minden, iszonyat jól kapaszkodik, jól fékezhetõ, oldaltartása is q. jó...cserébe kicsit nagyobb a gördülési ellenállása.....(igaz 2,25-nél kisebbet nem próbáltam)És vékony gummával nem pusztultok meg mondjuk kövesen vagy murván? Nekem igazából egy olyan gumi kellene, ami átsegít az olvadós - dzsuvás idõszakon, de mondjuk nem pusztul el azon nyomban, ha némi aszfaltot / dózerutat lát. Furi volt, hogy a tavalyi Zemplén Marcin sokan odavertek a sárban, mert a Zmax eltömõdött, de a dózeres lefeléken szélvészként minden sárgumisat visszaelõztem.
Közben megnézegettem amiket mondtatok, háát, az 1,5-tõl félnék meganagy kövek között - nagyon nincs értelme szélesebbet használni? Még nézegettem a Conti CrossCountry-t is, de hát az is csak 1.5, ráadásul sokkal nehezebb mint a Schwalbe...Igazából ha lenne 1.7-es, simán lecsapnék rá, csak látván az 1.5-ös slickemet - az azért gizda, egy ilyennel mondjuk Duna Maratonozni nekem öngyilok lenne talán. Bár ha nagyon nagy a sár, akkor talán jól jöhet. (amik nekem vannak, Zmax WCS, Michelin Comp-S, Conti Twister - mind eltömõdnek a nagy posványban sajnos)
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#13590
Posted 2006. February 22. - 00:20

a jelöltek elõre:
2,1es hot s piros
2,35ös high rolla
2,35 space ami kék oldalfalú
egyéb ötlet??
ezek közt kéne dönteni
Egy Házam van, annak az Égbolt a teteje,padló a végtelen Föld, falak nincsenek.Apám a Nap, Hold Anyám, Csillagok a gyermekek,határtalan horgolják illatok a kertemet.Óceánkád, láng a lámpa, arcom tóban mosom,hegytetõ az irodám, ottan, józan gondolkozom..
BDPST melókeresés in progressz..ha tudsz valamit ne titkolózz!
#13591
Posted 2006. February 22. - 00:19

Közben megnézegettem amiket mondtatok, háát, az 1,5-tõl félnék meganagy kövek között - nagyon nincs értelme szélesebbet használni? Még nézegettem a Conti CrossCountry-t is, de hát az is csak 1.5, ráadásul sokkal nehezebb mint a Schwalbe...Igazából ha lenne 1.7-es, simán lecsapnék rá, csak látván az 1.5-ös slickemet - az azért gizda, egy ilyennel mondjuk Duna Maratonozni nekem öngyilok lenne talán. Bár ha nagyon nagy a sár, akkor talán jól jöhet. (amik nekem vannak, Zmax WCS, Michelin Comp-S, Conti Twister - mind eltömõdnek a nagy posványban sajnos)
GIANT ANTHEM-X hivatalos leírás

#13592
Posted 2006. February 21. - 22:53

#13593
Posted 2006. February 21. - 22:50

tudom hogy a michelin annak hívja de szerintem az nem sárgumi....(pláne hogy évekig árulták majdnem ugyanezt a mintát zöldben, normál xc hátsó guminak) ha tényleg csak sarazni kell akkor svábli black shark mud szerintem....van belõle 2,1-es is meg keskenyebbek is (meg 2,25-ös nekem valóNa nekem is ki kellene egészítenem a gumikészletem, s régi hiányt pótolandó (mert semi-slickbõl és jó kis XC grammhuszár versenygumikból jó vagyok) egy Michelin XCR Mud külsõn agyalok. Szóval 550 grammért egy agresszív mintázatú viszont széles (2.0) sárgumi mit tudhat szerintetek?

szal szerintem sárguminak ne vedd meg...
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#13594
Posted 2006. February 21. - 22:39

GIANT ANTHEM-X hivatalos leírás

#13595
Posted 2006. February 21. - 22:24

#13596
Posted 2006. February 21. - 22:15

azért ne vonj le messzemenõ következtetéseket abból amit írok, mert vszínû egészen másként viselkedik egy 2,4-es ballonos gumi 2,6-2,8 bar-ra fújva egy 90 kilós ember alatt mint ugyanennek a guminak 2,1-es verzióla, könnyû riderrel......Köszi Bringástigris!A Nálad futott km. tényleg nem sok ez még 1 teljes szezon sincs!Ha írnál még e gumiról megköszönném.
Másik kérdés.Ha a jelenlegi (2,1)méretrõl 1,9-re váltanék miben történne változás.Gondolok itt úttartás,komfort,defektveszély stb.80kg vagyok,szeretek hegyre fel majd lefelé tempósan haladni az erdei útakon.
amúgy extrém esetektõl eltekintve mászni a legjobb az általam eddig használtak közül, oldaltartása is van, gördülési ellenállása nagyon kicsi......
viszont nekem már egész kis sárban közepes meredeken elforog, csúszkál....másik gáz hogy felénél jobban elkopva , erösebben meredek lefeléknél a fékezés sem az igazi, amikor nincs már minta ami kapaszkodjon...persze ez is lehet súlyfüggõ....1 ébként én fõleg hátsó keréken használtam (azért is a gyors kopás) elöl csak keveset, oda jobban szeretek vmi határozottabb mintájú cuccot (pl king jim)
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#13597
Posted 2006. February 21. - 21:45

Másik kérdés.Ha a jelenlegi (2,1)méretrõl 1,9-re váltanék miben történne változás.Gondolok itt úttartás,komfort,defektveszély stb.80kg vagyok,szeretek hegyre fel majd lefelé tempósan haladni az erdei útakon.
#13598
Posted 2006. February 21. - 21:19

Gyuri, én vegyes terepen (tehát aszfalton is az erdõig) használtam(om), nekem max 1000 -1200 (lehet 1500) kilcsi a gyakorlatilag 0ra kopásig......Sziasztok!
Köszömöm mindenkinek az értékes infókat,XC_Rider jó vagy nálam 1 sörre:)
Az 1 szezon kb mennyi futott km-t jelent?15 rongy/pár/szezon=a minõségnek
ára van!?!?
XC-Riderrel ellentétben nekem sárban használhatatlan (mondjuk én 2,4-est koptatok, lehet az sem mindegy)
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#13599
Posted 2006. February 21. - 21:09

Sziasztok!Racing Ralph tökéletes CC-re maratonra, gyors, ballonos, és jól bírja még a sárban is. Viszont sajna 1 szezonos versenygumi! Tavaly ilyenekkel mentem és idén is ezeket fogom választani.
Köszömöm mindenkinek az értékes infókat,XC_Rider jó vagy nálam 1 sörre:)
Az 1 szezon kb mennyi futott km-t jelent?15 rongy/pár/szezon=a minõségnek
ára van!?!?
#13600
Posted 2006. February 21. - 10:53

GIANT ANTHEM-X hivatalos leírás
