Jelentkezz be Regisztrálj
Gumitopik
#12221
Posted 2007. March 03. - 16:05
#12222
Posted 2007. March 03. - 15:53
akkor több a postaköltség, mert két helyrõl kell rendelnem.
Conti Sporcontact defektvédelemmel
Bbutikban kemény 1600 HUF volt
Edit: elnéztem a másik árát
Hogy hasznos is legyen ez a post:
Valaki megmondaná, hogy az 1.6-ost mennyire szokta/kell felfújni?
Nothing is impossible. _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ Cipõ!!!
#12223
Posted 2007. March 03. - 15:50
#12224
Posted 2007. March 03. - 15:40
Nekem aztán a súly teljesen mind1
Te dolgod, de a sportcontact még olcsóbb is a bbutikban...
#12225
Posted 2007. March 03. - 15:39
Elvileg jónak kell lennie, mivel a gumi szélesebb mint 23mm, ELVILEG 28mm széles. De ilyen méretben szerintem sok a 490g ha tényleg ennyi, a conti sportcontact 29mm széles és a defektvédõs verzió is 450g alatt van ha jól emlékszem. Keress rá ha érdekel.
Nekem aztán a súly teljesen mind1
#12226
Posted 2007. March 03. - 15:36
schwalbe smart sam vagy fast fred gumit használ valaki tudna vki véleményt mondani elöre is köszi
én használtam Fast Fred-et (light-ot, alig volt 350gr), nem rossz gumi. Nyilván minimál minta, plusz gyakorlatilag nulla oldalfal, így legalább 3-3,5 bart bele kellett nyomni, hogy ne üssem fel. Így meg persze rázott, mint a fene. Leginkább döngölt, alig poros, keményebb talajon érezte jól magát - ott pokoli gyors volt, kövesen nem próbáltam, murván halál. Ami megmaradt még, hogy igencsak jól kapaszkodott, jól eltalálták a mintáját.
#12227
Posted 2007. March 03. - 15:24
Elvileg jónak kell lennie, mivel a gumi szélesebb mint 23mm, ELVILEG 28mm széles. De ilyen méretben szerintem sok a 490g ha tényleg ennyi, a conti sportcontact 29mm széles és a defektvédõs verzió is 450g alatt van ha jól emlékszem. Keress rá ha érdekel.
Conti 469 gramm defektvédõvel, és ez akkor még az 1,6-os!. Saját mérés.
Viszont ha az az 1.1-es rá is megy arra a felnire, biztos jó sokat kell vele vacakolni
Nothing is impossible. _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ Cipõ!!!
#12228
Posted 2007. March 03. - 15:21
2,3 cm széles
Elvileg jónak kell lennie, mivel a gumi szélesebb mint 23mm, ELVILEG 28mm széles. De ilyen méretben szerintem sok a 490g ha tényleg ennyi, a conti sportcontact 29mm széles és a defektvédõs verzió is 450g alatt van ha jól emlékszem. Keress rá ha érdekel.
#12229
Posted 2007. March 03. - 15:08
#12230
Posted 2007. March 03. - 10:03
http://ebike.hu/term...y/26-slick/1543
Egy ilyet szeretnék venni, de most azon töröm a fejem hogy rámegy e bármilyen 26-os felnire ?
milyen széles a felnid?
#12231
Posted 2007. March 03. - 09:48
Egy ilyet szeretnék venni, de most azon töröm a fejem hogy rámegy e bármilyen 26-os felnire ?
#12232
Posted 2007. March 02. - 23:03
#12233
Posted 2007. March 01. - 19:48
#12234
Posted 2007. March 01. - 15:15
#12235
Posted 2007. February 28. - 11:54
Azóta boldog tulaja vagyok egy garniturának és már gyilkoltam bele kb 200 km-t.
Gondoltam megosztom veletek a tapasztalataimat:
Nekem nagyon bejött a gumi. Elötte egy 2.2-es gumit használtam. Ahoz képest sokkal kissebb a gördülési ellenálása, meg a súlya is, ugyhogy gyorsabb lettem vele. Leejtökön se volt vele igazán bajom, eddig megfogott rendesen, sõt iszonyat tapad.
Sok bajom volt a régi gumimmal azzal, hogy állandóan összeszedte a sarat. Ebben a tekintetben is sokkal jóbb ez a Ritchey.
Összefoglalva: Mindenkinek ajánalni tudom, mert egy nagyon jó kis gumi.
Mondjuk a kopásával kapcsolatban még nem tudok nyilatkozni, de majd azt is meglátjuk.
#12236
Posted 2007. February 28. - 00:29
Egy másodpercig nem éreztem eddig még hátrányát.
agyon kopottat viszont már tényleg nemkéne erõltetni.
.......+++Eladó "kacatok"+++...........:openarms: Lokálpatrióta Házigazda
#12237
Posted 2007. February 27. - 23:54
#12238
Posted 2007. February 27. - 23:50
jobb mint gondoltam, enyémben most olyan 1600-1800 km van és nincs számottevõ kopás......a racing ralph ennyi kilcsivel már 0-ra kopik....
Köszi. Annyi helyrõl hallottam jókat róla, asszem ez lesz a következõ külsõm, ha elkopik a Z-max. Ami mondjuk még kb. 20e km
#12239
Posted 2007. February 27. - 23:24
Én nem akarlak semmire se rábeszélni, letolni meg fõleg nem.Jolvan na , 1500km utan nincs meg anyira oda szerintem, a Trance kepen lathatod.
Csak érdemes megfontolni a leírtakat. És mivel tudom, hogy motoroztál/motorozol?, illetve emlékszem arra a storyra, amit velünk is megosztottál, gondolom tisztában vagy a jelentõségével.
#12240
Posted 2007. February 27. - 22:57
"...Sok kerékpáros, és még néhány jót akaró szerelõ is egyszerûen kicseréli a két külsõt. Az elsõ kerékre felteszi a kopottat, mivel az ott még egy jó ideig kitart. Ez súlyos hiba! Az elsõ gumi, sokkal fontosabb, mint a hátsó. Mind kanyarodáskor, mind fékezéskor az elsõ kerék veszi át a fõ szerepet. Ha ekkor valami baj történik (pl. megcsúszás, vagy szétrepedés), az a kerékpáros életébe kerülhet. Ha defektet kapunk - és erre kopott külsõvel sokkal nagyobb az esélyünk -, akkor a hátsó kerék esetében valószínûleg lelassítunk és megállunk. Az elsõ keréknél, fõleg nagy sebesség esetén, fennáll az a veszély, hogy a külsõ leugrik a felnirõl, és beszorul az elsõ villa közé. Ez szörnyû következményekkel járhat."
Jolvan na , 1500km utan nincs meg anyira oda szerintem, a Trance kepen lathatod.

Sign In
Create Account

Back to top






