Jelentkezz be Regisztrálj
Gumitopik
#11861
Írta 2007. április 05. - 19:27
Az olcsóbbak kopnak, nem kicsit.
A drággábbaknál meg van jobb gumi más márkából. Havernak 2 gummája volt, abból az egyik szálszakadásos lett kb 1 hét múlva. És csak edzettünk, nem köves terepen.
Szerintem Rubena felejtõs
#11862
Írta 2007. április 05. - 17:42
'A gépjármûvezetõ nem ellenség, a közúti közlekedés nem háború, ebbõl következõen a helyváltoztatás nem túlélési gyakorlat!'
ELADÓ! http://forum.bikemag.../hirdetes-12960
#11863
Írta 2007. április 05. - 17:28
#11864
Írta 2007. április 04. - 18:58
'A gépjármûvezetõ nem ellenség, a közúti közlekedés nem háború, ebbõl következõen a helyváltoztatás nem túlélési gyakorlat!'
ELADÓ! http://forum.bikemag.../hirdetes-12960
#11865
Írta 2007. április 04. - 16:12
Huhh, durva ez a videó a defektmentességrõl :
http://www.notubes.com/moviedemo.php
Mod: Na Pite, miután megnézted, még mindíg latex?
15 vs 5 ezer... most utóbbi nyert, mert a tervezett alkatrészek hogy eleve túllépték a keretet az egy dolog, de egy huszassal drágábban is hozták meg õket mint terveztem .
Viszont könyvjelzõztem, fejemben meg hogy te tudod majd hogy hol lehet ilyet beszerezni ha a latexszel defektet kaptam... :prosze:
"A hegyikerékpározás több mint versenysport, a természetközpontúan gondolkodó, egészségmegőrző,aktív életstílust kedvelő emberek szabadidősportja." Paripám
#11866
Írta 2007. április 04. - 15:29
http://www.notubes.com/moviedemo.php
Mod: Na Pite, miután megnézted, még mindíg latex?
#11867
Írta 2007. április 04. - 15:13
:lol1:
Ebben az a lényeg hogy könnyebb mintha belsõvel használnád a kereked.
24-60gr a szalag (típustól függ) 30-50 g a szmötyi + a szelep =54-90 gr, ez könnyebb mintha flyweighttal használja az ember, és mellesleg totál defektálló.
Mellesleg nem fogok vitázni az elõnyeirõl/hátrányairól, láttam róla elég videót, sõt 'z egyik srácnak is ilyen van itt Zegen, õ tubelesst használt, így nyert kerekenként 100-150 gr-ot... Egyedül azt lehet felhozni hogy drága, de sztem megér 15 ezret az hogy soha ne kelljen defektet szerelni fõleg ilyen súlyban
Mod: Ja és használhatod bármelyik gumit, legyen az tubeless vagy nem, széles vagy vastag kemény vagy puha. Ja, mégsem, a Michlein gumit nem ajánlja a gyártó, mert a véleménye szerint lerobbanhat a felnirõl... Amúgy sztem nem nagy kár
Én már 2 éve használom, és már csomószor kiveséztük a cuccost. De újszülöttnek minden vicc új! Egyébként meg www.notubes.com
#11868
Írta 2007. április 04. - 14:33
Hali, mivel eljött a tavasz, a rombolomat picit tekerhetövé kéne tenni, mert télen ugyis csak a jános hegyig jártam meg visza, de most hogy süt a nap, megjött a kedvem csak ugy bünözni a városban, és erre a double track + 2,5" erösitett Mobster nem a legjobb kombo (lehet hogy sulyrekordott állitanék fel a forumon, mivel el egy horror belsövel van ráadásul..)
Nos van nekem 2 komplett kerekem ami már barátibb sulyban van (disc bull + deore/B+ agyak) és erre kéne nekem valami gumi.
Kritériumok: 800g a felsö határ, minél kisebb görgülési ellenállás, valami minimális oldalfal azért legyen benne és ne legyen tul virsli (ja és nem szánok rá egy vagyont se...)
Ilyenekre gondoltam: Conti Traffic 2,1 ez elveben 40gmal tulmegy azon amit mondtam, de legalább olcso...
Conti Double fighter II 1,9 ez 780g elég furin nézz ki de legalább jol gurul szvsz, vizsont az 1,9 nem tul keskeny?
CST Old School 2,125 na ez nem tudom milyen nehéz, de legablább dizájnos a fehér oldalfallal....
És végére 2 slick gumi
IRC Lovers soul 2,25 ez is 800g alatt van, de nagyon furi a mintázata, probálta már valaki ilyet?
Schwalbe Big Apple 2,0 ö 790g egy barátomnak van, neki bevált, de nekem még sose volt slick gummim...igaz ez a 2 uccso picit drágább..
Tehát ezek közül mi éri meg legjobban városi tekerésre (+ mindenféle örültségre) vagy ha van más ötlet akkor én nyitott vagyok...
(pl tudom hogy van schwalbe table top, csak most nincs nagyon kedvem 12/13000 kidobni 2 gumira...Holly roller detto)
Csak a városra ott vannak a semislickek, de Black Jack 1,9 egész fasza terepen, de aszfalton is kis gördülési ellenállása van...
"A hegyikerékpározás több mint versenysport, a természetközpontúan gondolkodó, egészségmegőrző,aktív életstílust kedvelő emberek szabadidősportja." Paripám
#11869
Írta 2007. április 04. - 12:32
http://ebike.hu/term...26-felterep/332
van 1,75ös és 1,9es
#11870
Írta 2007. április 04. - 12:14
Nos van nekem 2 komplett kerekem ami már barátibb sulyban van (disc bull + deore/B+ agyak) és erre kéne nekem valami gumi.
Kritériumok: 800g a felsö határ, minél kisebb görgülési ellenállás, valami minimális oldalfal azért legyen benne és ne legyen tul virsli (ja és nem szánok rá egy vagyont se...)
Ilyenekre gondoltam: Conti Traffic 2,1 ez elveben 40gmal tulmegy azon amit mondtam, de legalább olcso...
Conti Double fighter II 1,9 ez 780g elég furin nézz ki de legalább jol gurul szvsz, vizsont az 1,9 nem tul keskeny?
CST Old School 2,125 na ez nem tudom milyen nehéz, de legablább dizájnos a fehér oldalfallal....
És végére 2 slick gumi
IRC Lovers soul 2,25 ez is 800g alatt van, de nagyon furi a mintázata, probálta már valaki ilyet?
Schwalbe Big Apple 2,0 ö 790g egy barátomnak van, neki bevált, de nekem még sose volt slick gummim...igaz ez a 2 uccso picit drágább..
Tehát ezek közül mi éri meg legjobban városi tekerésre (+ mindenféle örültségre) vagy ha van más ötlet akkor én nyitott vagyok...
(pl tudom hogy van schwalbe table top, csak most nincs nagyon kedvem 12/13000 kidobni 2 gumira...Holly roller detto)
#11871
Írta 2007. április 04. - 08:57
#11872
Írta 2007. április 04. - 08:33
Hát... egyelõre sztem latex belsõt próbálok meg; remélem annyira sûrûn nem kell pumpálni. (Jobb defektvédelem mellett szól a nagyobb komfort is, mert azokat is jobban elnyeli amire a tag/teló még nem nagyon reagál...)
"A hegyikerékpározás több mint versenysport, a természetközpontúan gondolkodó, egészségmegőrző,aktív életstílust kedvelő emberek szabadidősportja." Paripám
#11873
Írta 2007. április 04. - 00:17
Ebben az a lényeg hogy könnyebb mintha belsõvel használnád a kereked.
24-60gr a szalag (típustól függ) 30-50 g a szmötyi + a szelep =54-90 gr, ez könnyebb mintha flyweighttal használja az ember, és mellesleg totál defektálló.
Mellesleg nem fogok vitázni az elõnyeirõl/hátrányairól, láttam róla elég videót, sõt 'z egyik srácnak is ilyen van itt Zegen, õ tubelesst használt, így nyert kerekenként 100-150 gr-ot... Egyedül azt lehet felhozni hogy drága, de sztem megér 15 ezret az hogy soha ne kelljen defektet szerelni fõleg ilyen súlyban
Mod: Ja és használhatod bármelyik gumit, legyen az tubeless vagy nem, széles vagy vastag kemény vagy puha. Ja, mégsem, a Michlein gumit nem ajánlja a gyártó, mert a véleménye szerint lerobbanhat a felnirõl... Amúgy sztem nem nagy kár
#11874
Írta 2007. április 03. - 22:25
"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
#11875
Írta 2007. április 03. - 22:20
#11876
Írta 2007. április 03. - 22:06
2600 v 2800 Ftért vettem két kevlár szallagot, a Trekben az van, és szedtem már ki belõle pár tüskét . Szal ahogy elnézem hasonló a cucc és olcsóbb, és sztem súlyben sem sok a különbség.
:prosze: MJani
Nemnem... Ez nem egy szalag ami megvéd a tüskéktõl... a szalag a felniszalag helyére kerül, hogy ne eressze a küllõkön a levegõt meg a szmötyit. Belsõ nélküli rendszer normál külsõvel!!! Ha belemegy egy tüske, szög stb akkor a benne lévõ egyenletesen eloszlatott anyag azonnal eltömíti a lyukat.
Nem Tubeless, hiszem azzal is lehet defit kapni hanem egy (számomra legalábbis) teljesen új rendszer.
Mod: Linket nem tudok, én boltból szerzem, de õk is UK-ból rendelik...
#11877
Írta 2007. április 03. - 20:50
Ha semmiképpen nem szeretnél defektet kapni, rendelj Angliából notube szalagot meg lötyit... Könnyebb mint flyweight belsõvel és SoHaSeM fogsz vele defektet kapni, 6 ezer a szalag pro stück + lötyi + szelep.. Szerintem megéri beruházni...
Defektállóságáról annyit hogy a tesztvideón a csávó belevágott 3* ugyanabba a lyukba egy 60-as szeget és nem engedett le a gumi...
Kérek linket, ha tudsz plíz. Pont mostfgo hazajönni ismi az UK-bõl lehet hozatok vele.
#11878
Írta 2007. április 03. - 20:36
Gratulálok Pite, jó gummát választottál
Latex belsõrõl azt tudom mondani hogy nem érdemes annyival többet rákölteni, azzal is lehet defektet kapni... Egy 3 centis akáctüskét nem álltja meg az hogy más anyagból van a belsõd... (tapasztalat)
Ha semmiképpen nem szeretnél defektet kapni, rendelj Angliából notube szalagot meg lötyit... Könnyebb mint flyweight belsõvel és SoHaSeM fogsz vele defektet kapni, 6 ezer a szalag pro stück + lötyi + szelep.. Szerintem megéri beruházni...
Defektállóságáról annyit hogy a tesztvideón a csávó belevágott 3* ugyanabba a lyukba egy 60-as szeget és nem engedett le a gumi...
2600 v 2800 Ftért vettem két kevlár szallagot, a Trekben az van, és szedtem már ki belõle pár tüskét . Szal ahogy elnézem hasonló a cucc és olcsóbb, és sztem súlyben sem sok a különbség.
De ha 4-5Kból megvan a 2 latex belsõ és negyedeli a tüskés defektet (felütésest gondolom nem befolyásolja de ált kemény gumikkal járok) akkor nekem már megérte - ugyan én nem a dobogóról maradok le defekt miatt, de pl maradtam le arról hogy kiérjek a busz elé mikor jött asszony és hát nem tudom melyik a rosszabb
:prosze: MJani
"A hegyikerékpározás több mint versenysport, a természetközpontúan gondolkodó, egészségmegőrző,aktív életstílust kedvelő emberek szabadidősportja." Paripám
#11879
Írta 2007. április 03. - 20:32
'A gépjármûvezetõ nem ellenség, a közúti közlekedés nem háború, ebbõl következõen a helyváltoztatás nem túlélési gyakorlat!'
ELADÓ! http://forum.bikemag.../hirdetes-12960