Jelentkezz be Regisztrálj

Gumitopik
#11621
Posted 2007. May 31. - 16:36

A sebesség mindent megold.
#11622
Posted 2007. May 31. - 13:07



Közben megrendeltem a két Maxxis OverDrive MaxxProtect 26x1,75"-öst; de ez most mellékes.
Ami mindenképp fontos lehet mindazoknak, akik Maxxist rendeltek: várhatóan a jövõ héten érkezik az országba új szállítmány.
_____________________________________________
AM rlz
#11623
Posted 2007. May 31. - 12:06

Nehéz a K-RAD, meg lassan úgyis elkopik, valami majd kellene helyette.
Valami könnyû külsõ kéne, dirtre/streetre, és ez megtetszett, nem is drága, és egész jó súlyban van..
Gondolom felütni könnyebb mint a k-rad-ot pl, az érdekelne inkább, hogy aszfalton mennyire kopik?
#11624
Posted 2007. May 30. - 22:58

Egy kérdésem lenne: Passzol szerintetek egy Schwalbe Big Apple 2,35-ös gumihoz egy 26x1,75-ös felni, vagy mindenképp szélesebb felni kell alá?
Elõre is köszi!
#11625
Posted 2007. May 30. - 14:16

'A gépjármûvezetõ nem ellenség, a közúti közlekedés nem háború, ebbõl következõen a helyváltoztatás nem túlélési gyakorlat!'
ELADÓ! http://forum.bikemag.../hirdetes-12960
#11626
Posted 2007. May 30. - 14:14

'A gépjármûvezetõ nem ellenség, a közúti közlekedés nem háború, ebbõl következõen a helyváltoztatás nem túlélési gyakorlat!'
ELADÓ! http://forum.bikemag.../hirdetes-12960
#11627
Posted 2007. May 30. - 10:52

#11628
Posted 2007. May 30. - 10:50

#11629
Posted 2007. May 30. - 08:26


- Impac Runway 26x1.75
- Continental CityRide 26 x 1,75"
- Maxxis OverDrive MaxxProtect 26x1,75"
- Schwalbe Speed Cruiser 26x1,5 (bár ez meglehet, keskeny lesz - de ha nagyon ajánlanátok...

Akinek van tapasztalata ezekkel a gumikkal, infóit elõre is köszönöm! Próbálnék olyat venni, amit vizes úton is többé-kevésbé jól tudnék használni. Belsõbõl szerintetek milyen falvastagságút érdemes ezekhez az 1.75-ös gumikhoz, ha nem DH-zik velük az ember?

Például ez: Maxxis Ultralight (0,6mm) 26x1,5-1,75 ?
Ezer köszönet!
#11630
Posted 2007. May 29. - 22:32

Conti digga 2,5 avagy a gravity 2,3 ról vélemény ill tapasaztalat?
Többen írtátok már h a megadott méret nem tükrözi a valóságot, vagyis kisebb a valós méret mint a gyári adat, mégis mennyivel?
mi a digga-t 59 széles, 57 magasnak mértük, gravity-ról nincs adatom
#11631
Posted 2007. May 29. - 22:27

a conti új fejlesztésû black chili componouddal kapcsolatban van valakinek infója?azt olvastam hogy az explorer supersonic-ba is ilyen keverékû anyag lesz.
a júniusi számban írunk róla
#11632
Posted 2007. May 29. - 17:58

Conti digga 2,5 avagy a gravity 2,3 ról vélemény ill tapasaztalat?
Többen írtátok már h a megadott méret nem tükrözi a valóságot, vagyis kisebb a valós méret mint a gyári adat, mégis mennyivel?
csak részben vagyok kompetens, mert ezeket nem ismerem, 42-es méretezésû slick-em van Contiból, na az bosszantó módon egy teljes mérettel keskenyebb a valóságban, tolómérõvel mérve épp 37-es...
#11633
Posted 2007. May 29. - 16:41

Többen írtátok már h a megadott méret nem tükrözi a valóságot, vagyis kisebb a valós méret mint a gyári adat, mégis mennyivel?
#11634
Posted 2007. May 29. - 15:45

'A gépjármûvezetõ nem ellenség, a közúti közlekedés nem háború, ebbõl következõen a helyváltoztatás nem túlélési gyakorlat!'
ELADÓ! http://forum.bikemag.../hirdetes-12960
#11635
Posted 2007. May 29. - 12:16

Friss élményem a decathlonos sprayvel.
Ma reggel munkába menet kaptam egy defektet.
Mivel siettem, gondoltam rosszabb nem lehet, belenyomtam a cuccot.
1 perc és már mentem is tovább. Szóval biztos gagyi, meg van sokkal jobb is, de engem ma megmentett, méghozzá gyorsan.
Jól rá kell tekerni a szelepre, különben tényleg orrán-száján jön.
Nekem autós szelepem van, ehhez elõbb le kell szedni azt a kis adaptert, ami a csõ végén van, és egy más típusú szelephez való. (bocs, nem tom a nevét.)
Persze a szokásos 5 bartól messze van a nyomásom, de kibírja hazáig.
Azt nem tudom, hogy mennyire tartós a javítás, ki kell próbálni, hogy bírja-e az üzemi nyomást is. Majd otthon jól telinyomom, aztán pár napig figyelem a hatást. Tartalék belsõ meg szerszám úgyis mindig van nálam.
Mindenkinek defekt-mentes napot!
Üdv,
optimista
#11636
Posted 2007. May 29. - 00:32

#11637
Posted 2007. May 26. - 10:10

A lenyeg szerintem nem csak a szurasi tesztben van, hanem aban, hogy 1,2-1,5 baral tekerhetsz. Ez egy über erzes lehet tehnikas szakaszokon.
A hatranya: kb. 3 havonta utanna kel önteni a lötyböl, ha nem jol rakod a szalagot a felnire akkor "kitejel" a kölök között es nagy disznosagot csinal.
Gumicserenel kilehet a szelepen keresztül veni a lötyöt.
A svajci valasz :
http://www.tubelessk...05/ENGLISH.html
Video a Bal oldalon.
#11638
Posted 2007. May 26. - 10:06

#11639
Posted 2007. May 25. - 22:07

Az meg hogy "állítólag"...csak ma 4 lyukat szúrtunk bele szóval... meg a weboldalukon található video: www.notubes.com / support / movies, installation demo / puncture test !!! Kihagyni bûn !!!
Szóval lényegében véve ez egy küllõvédõ szalag és egy lötyi. A rendszert fel lehet tenni Tubeless és nem tubeless felnire is, S I M A (nem tubeless) gumival, belsõ nélkül. 118 gramm a szett, ami azt jelenti, hogy Maxxis ultralight belsõ súlyban kap az ember egy defektmentes kereket. Persze ennek is megvannak a határai, 2 cm-es vágást már nem hiszem hogy eltömít, de a 100-as szeget még igen.
Kérdés?
Jah, még annyi, hogy Michlein gumihoz nem ajánlja a gyártó, de ez sz.tem nem nagy veszteség...
#11640
Posted 2007. May 25. - 20:31

Olcsóbb, kisebb, könnyebb, és a ragasztója a leheletet is frissíti.
