Jelentkezz be Regisztrálj
Gumitopik
#11601
Írta 2007. május 30. - 22:58
Egy kérdésem lenne: Passzol szerintetek egy Schwalbe Big Apple 2,35-ös gumihoz egy 26x1,75-ös felni, vagy mindenképp szélesebb felni kell alá?
Elõre is köszi!
#11602
Írta 2007. május 30. - 14:16
'A gépjármûvezetõ nem ellenség, a közúti közlekedés nem háború, ebbõl következõen a helyváltoztatás nem túlélési gyakorlat!'
ELADÓ! http://forum.bikemag.../hirdetes-12960
#11603
Írta 2007. május 30. - 14:14
'A gépjármûvezetõ nem ellenség, a közúti közlekedés nem háború, ebbõl következõen a helyváltoztatás nem túlélési gyakorlat!'
ELADÓ! http://forum.bikemag.../hirdetes-12960
#11604
Írta 2007. május 30. - 10:52
#11605
Írta 2007. május 30. - 10:50
#11606
Írta 2007. május 30. - 08:26
- Impac Runway 26x1.75
- Continental CityRide 26 x 1,75"
- Maxxis OverDrive MaxxProtect 26x1,75"
- Schwalbe Speed Cruiser 26x1,5 (bár ez meglehet, keskeny lesz - de ha nagyon ajánlanátok...)
Akinek van tapasztalata ezekkel a gumikkal, infóit elõre is köszönöm! Próbálnék olyat venni, amit vizes úton is többé-kevésbé jól tudnék használni. Belsõbõl szerintetek milyen falvastagságút érdemes ezekhez az 1.75-ös gumikhoz, ha nem DH-zik velük az ember?
Például ez: Maxxis Ultralight (0,6mm) 26x1,5-1,75 ?
Ezer köszönet!
#11607
Írta 2007. május 29. - 22:32
Conti digga 2,5 avagy a gravity 2,3 ról vélemény ill tapasaztalat?
Többen írtátok már h a megadott méret nem tükrözi a valóságot, vagyis kisebb a valós méret mint a gyári adat, mégis mennyivel?
mi a digga-t 59 széles, 57 magasnak mértük, gravity-ról nincs adatom
#11608
Írta 2007. május 29. - 22:27
a conti új fejlesztésû black chili componouddal kapcsolatban van valakinek infója?azt olvastam hogy az explorer supersonic-ba is ilyen keverékû anyag lesz.
a júniusi számban írunk róla
#11609
Írta 2007. május 29. - 17:58
Conti digga 2,5 avagy a gravity 2,3 ról vélemény ill tapasaztalat?
Többen írtátok már h a megadott méret nem tükrözi a valóságot, vagyis kisebb a valós méret mint a gyári adat, mégis mennyivel?
csak részben vagyok kompetens, mert ezeket nem ismerem, 42-es méretezésû slick-em van Contiból, na az bosszantó módon egy teljes mérettel keskenyebb a valóságban, tolómérõvel mérve épp 37-es...
#11610
Írta 2007. május 29. - 16:41
Többen írtátok már h a megadott méret nem tükrözi a valóságot, vagyis kisebb a valós méret mint a gyári adat, mégis mennyivel?
#11611
Írta 2007. május 29. - 15:45
'A gépjármûvezetõ nem ellenség, a közúti közlekedés nem háború, ebbõl következõen a helyváltoztatás nem túlélési gyakorlat!'
ELADÓ! http://forum.bikemag.../hirdetes-12960
#11612
Írta 2007. május 29. - 12:16
Friss élményem a decathlonos sprayvel.
Ma reggel munkába menet kaptam egy defektet.
Mivel siettem, gondoltam rosszabb nem lehet, belenyomtam a cuccot.
1 perc és már mentem is tovább. Szóval biztos gagyi, meg van sokkal jobb is, de engem ma megmentett, méghozzá gyorsan.
Jól rá kell tekerni a szelepre, különben tényleg orrán-száján jön.
Nekem autós szelepem van, ehhez elõbb le kell szedni azt a kis adaptert, ami a csõ végén van, és egy más típusú szelephez való. (bocs, nem tom a nevét.)
Persze a szokásos 5 bartól messze van a nyomásom, de kibírja hazáig.
Azt nem tudom, hogy mennyire tartós a javítás, ki kell próbálni, hogy bírja-e az üzemi nyomást is. Majd otthon jól telinyomom, aztán pár napig figyelem a hatást. Tartalék belsõ meg szerszám úgyis mindig van nálam.
Mindenkinek defekt-mentes napot!
Üdv,
optimista
#11613
Írta 2007. május 29. - 00:32
#11614
Írta 2007. május 26. - 10:10
A lenyeg szerintem nem csak a szurasi tesztben van, hanem aban, hogy 1,2-1,5 baral tekerhetsz. Ez egy über erzes lehet tehnikas szakaszokon.
A hatranya: kb. 3 havonta utanna kel önteni a lötyböl, ha nem jol rakod a szalagot a felnire akkor "kitejel" a kölök között es nagy disznosagot csinal.
Gumicserenel kilehet a szelepen keresztül veni a lötyöt.
A svajci valasz :
http://www.tubelessk...05/ENGLISH.html
Video a Bal oldalon.
#11615
Írta 2007. május 26. - 10:06
#11616
Írta 2007. május 25. - 22:07
Az meg hogy "állítólag"...csak ma 4 lyukat szúrtunk bele szóval... meg a weboldalukon található video: www.notubes.com / support / movies, installation demo / puncture test !!! Kihagyni bûn !!!
Szóval lényegében véve ez egy küllõvédõ szalag és egy lötyi. A rendszert fel lehet tenni Tubeless és nem tubeless felnire is, S I M A (nem tubeless) gumival, belsõ nélkül. 118 gramm a szett, ami azt jelenti, hogy Maxxis ultralight belsõ súlyban kap az ember egy defektmentes kereket. Persze ennek is megvannak a határai, 2 cm-es vágást már nem hiszem hogy eltömít, de a 100-as szeget még igen.
Kérdés?
Jah, még annyi, hogy Michlein gumihoz nem ajánlja a gyártó, de ez sz.tem nem nagy veszteség...
#11617
Írta 2007. május 25. - 20:31
Olcsóbb, kisebb, könnyebb, és a ragasztója a leheletet is frissíti.
#11618
Írta 2007. május 25. - 20:31
lehet, hogy drágább - dupla ennyi - de azt beszélik, hogy ellenben ezzel a Motip jó!
Kerékpáros hírek - bikemag.hu
Blog - blog.bringasandras.hu
#11619
Írta 2007. május 25. - 19:53
Pl milyen az a javító spray amit a decathlon árul, próbált már vki ezt vagy hasonlót?
http://www.decathlon...8315/index.html
#11620
Írta 2007. május 25. - 18:43
lényegében egy lötyi amit a gumiba juttatsz, és ez állítólag megvéd teljesen a szúrásos defektektõl mert eltömi a lyukat..Elmesélnétek egy tudatlannak, hogy pontosan milyen ez a stans notube?