Jelentkezz be Regisztrálj

Gumitopik
#8981
Posted 2008. August 21. - 19:53

"foxot ürlények tervezték és csak ánuszkulcsal javitható..."
#8982
Posted 2008. August 21. - 13:06

X
#8983
Posted 2008. August 21. - 09:41

#8984
Posted 2008. August 21. - 00:27


(kivéve a városi rohanóst)
.......+++Eladó "kacatok"+++...........:openarms: Lokálpatrióta Házigazda
#8985
Posted 2008. August 20. - 19:58

ha annyi kiló lennék mint Te (mondjuk azt nem szeretném azért
) én normál belsõvel sem fújnám többre
Én viszont 3bar alatt mindig lenézegetek, mintha defekt lenne-érzésem van.
-=B.B.B.=-
"Aki nevet,azzal együtt nevet a világ.Aki sír,az egyedül sír..." Oldboy
#8986
Posted 2008. August 20. - 11:56

nekem kb 1 hete van, nem mentem vele még sokat, de egyelõre amit tudok mondani: földúton jól halad, mivel középen crossmark van. köves úton is elég korrekt módon jöttem vele, nem ilyesztett meg sehol. erdõben ösvényen meg úton is próbáltam, jó volt. nem kapar el csak minimálisat, meg még defektem sem volt. ugyanennyi km után a conti speedkinggel már 2 is.(kevláros) maxxis crossmark-al van valakinek tapasztalata?

#8987
Posted 2008. August 20. - 11:52

1.8 és 2.1 között használok. de volt 4 nap alatt 500 km aszfalt, amin muszály voltam slickezni, akkor volt fönn 1.5. a 2.3 meg akkor kewrült föl, amikor minden gumim elfogyott és ez volt kéznél, de ez kb 3-4 napig, nem is nagyon mentem vele.Szóval te egy felnin használsz 1,5 szliktöl 2.3 ig terep gumit?:chin:
etrto norma
http://www.komponent...fengroessen.htm
http://tandem-fahren...nik/Reifentips/
#8988
Posted 2008. August 20. - 11:10

ha annyi kiló lennék mint Te (mondjuk azt nem szeretném azértÉn 2 barra fújom a külsõimet, mivel a latex tényleg durván defektálló, és csak azért nem jutott eszembe, h még kevesebb luftot használjak, mert utálnám a felni kopogó hangját hallani
![]()
Inkább az a para, h még mindig nem kerültem oylan helyzetbe, hogy foltoznom kellett volna, aztán nem tudom, mi lesz akkor...

Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#8989
Posted 2008. August 20. - 08:08


Inkább az a para, h még mindig nem kerültem oylan helyzetbe, hogy foltoznom kellett volna, aztán nem tudom, mi lesz akkor...

#8990
Posted 2008. August 20. - 07:35

A sebesség mindent megold.
#8991
Posted 2008. August 20. - 02:29

Ez, így nem igaz.kilehet, ha felütöd, de a tüskék nem hatják meg. cserébe viszont gyakrabban kell pumpálni. Michelin C4-est pl. kapsz a decathlon áruházakban.
Tüske szúrta már át a latexet, 2X is idén, de annyi az elõnye hogy kb. 1 órát lehet vele tekerni mielõtt teljesen leereszt.
C4-et, mármint belsõt, nem a robbanószert:D kapni sztem bármelyik nagyobb bringaboltban, de ha nem, akkor rendelésre tuti hoznak.
#8992
Posted 2008. August 20. - 01:13

#8993
Posted 2008. August 20. - 01:12


'A gépjármûvezetõ nem ellenség, a közúti közlekedés nem háború, ebbõl következõen a helyváltoztatás nem túlélési gyakorlat!'
ELADÓ! http://forum.bikemag.../hirdetes-12960
#8994
Posted 2008. August 20. - 01:07

#8995
Posted 2008. August 20. - 00:18

Sajnos nem szeret/nemszeret kérdése, muszáj, mert per pill ez az egy bringám van. És még így sem igazán hatékony aszfalton, pedig nem valami traktorgumi ez a crossmark.Azért kérdeztem, mert én (87kg) 3,1-3,2vel már nem tudom felütni hátul és néha nagyon oda tudom vágni a hátulját. Mindig olyan nyomáson próbálom használni a gumijaimat, amin már pont nem tudom felütni. De látom te szereted ha aszfalton jól gurul.
De alakul a rohangálós bringa is, elvileg két héten belül meglesz, aztán azon csirkegumi 4-5baron, crossmark meg elpuhulhat. de 3barnál lejjebb nem fog menni, az tuti.
#8996
Posted 2008. August 19. - 23:40

A sebesség mindent megold.
#8997
Posted 2008. August 19. - 23:26

3,5-4bar? Hány kiló vagy, 110?
75. csak nem hordok magamnál állandóan pumpát, hogy ha betonra érek, fújogassam, nem szeretném felütni, és megszoktam ezt. terepen kicsit ki szoktam ereszteni belõle, kb. olyan 3 barra. meg így könnyebb felfele tekerni
edit: meg az is bejátszik, amit imi írt
#8998
Posted 2008. August 19. - 23:26

A Conti Explorer-t (Pro) hátul olyan 3,8-ra szoktam pumpálni. Legutóbb tettem vele egy próbát, hogy kb. 0,5-tel kevesebbet adtam neki. Szétidegesített

Trance
"Attól még, hogy egyesek szerint kevés idõnk van hátra, nem kéne szét....ni mindent magunk körül, lásd szemetelés, erdõirtások, és a tévé maci megszüntetése..."
#8999
Posted 2008. August 19. - 23:20

én 2,5/2,6-al megyek a 2,25 RR/NN kombóval vagyok vagy 110 és egyetlen defektem volt velük 3 év alatt, mikor lusta voltam túra elõtt fújni bele, és kb 1,8 volt a hátsóban.Hát ez a nyomás dolog...
Cspattárs a 2.1-es SpeedKinget (a normális 14ezer ftos verziót) is 2 baron használja, sõt volt olyan hogy 1.8-at próbálgatta. És ugye ez nem túl ballonos cucc. Ja, latex-al.
Én tavaly használtam a Houffalize (1.8 széles és nem annyira ballonos) gumit 2-2.5 bar között, igaz NoTubes rendszerrel belsõ nélkül a sima (tehát nem tubeless verziót ami olyan 450 gr alatt van, tehát anyag sincs benne).
Szval nemtom, bár ugye izlések és pofonok, régen én is 3-4 bar között mentem...
a crosmark-al 4 baron 10 km alatt sikerült eldefektelni....na errû ennyit

Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#9000
Posted 2008. August 19. - 23:16

Cspattárs a 2.1-es SpeedKinget (a normális 14ezer ftos verziót) is 2 baron használja, sõt volt olyan hogy 1.8-at próbálgatta. És ugye ez nem túl ballonos cucc. Ja, latex-al.
Én tavaly használtam a Houffalize (1.8 széles és nem annyira ballonos) gumit 2-2.5 bar között, igaz NoTubes rendszerrel belsõ nélkül a sima (tehát nem tubeless verziót ami olyan 450 gr alatt van, tehát anyag sincs benne).
Szval nemtom, bár ugye izlések és pofonok, régen én is 3-4 bar között mentem...
