Az normális ha a gumit kb. 2 hét után után kell fújni mert csökken benne a nyomás(kb. 0,3-0,4 bar-nyit)?
A szelep nem enged ill. szerintem nem is defekt mert akkor szerintem a jóval hamarabb leengedne.
Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!Jelentkezz be Regisztrálj

Gumitopik
Indította
Darton
, 2002. január 18. 20:07
#8941
Írta 2008. augusztus 26. - 23:28

#8942
Írta 2008. augusztus 26. - 19:09

#8943
Írta 2008. augusztus 26. - 15:36

#8944
Írta 2008. augusztus 26. - 15:03

Az apróbb mintás micsoda, mert a mintája más, mint ami "dupla" képen szerepel? Nem beszélni német:D
Picit beszel mogyoro, a képen a RR --> Rocket Ron, lemérve 2.1 ben 395 Gr :scared:
Képek róla:
http://images.google...E:official&sa=N
Vásárolható:
http://bike-componen...ifen?osCsid=b87
Örülök az ALbertnek. Végre lejön a NN hátulról.
#8945
Írta 2008. augusztus 26. - 14:56

Az apróbb mintás micsoda, mert a mintája más, mint ami "dupla" képen szerepel? Nem beszélni német:D
#8946
Írta 2008. augusztus 26. - 14:49

#8947
Írta 2008. augusztus 25. - 22:49

Rocket Ron kicsit lassabb, mint a racing ralph és gyengébb a defektállósága a tesztek alapján (ahogy elõre megjósoltam).
A sebesség mindent megold.
#8948
Írta 2008. augusztus 25. - 21:47

10 ropit sztem megér:)
megvárom, h tetszik -e neked a Rocket Ron, ha nem átveszem 2 milkacsokiért;)
megvárom, h tetszik -e neked a Rocket Ron, ha nem átveszem 2 milkacsokiért;)

#8949
Írta 2008. augusztus 25. - 21:44

504g volt a legkönyebb amit mértünk és 530 a legnehezebbTig: RR 2,25 milyen súlyban? Forgásirány mind1?
forgásirány meg arajta van, de az a jó ahogy nem logikus
várd meg a rocket ront hasonló minta és 436g 2,25-ösben
Jocek nézd meg a 2,4-es ardent-et az mérve 835g
a 2,1-es monorail 466
a legkönyebb crossmark 2,1 meg 450 körül
ezekhez tudsz viszonyitani
"Az Ég szemébe nézve, Széttárt karral áll, Halálos viharra vár egy haldokló világ "
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#8950
Írta 2008. augusztus 25. - 21:21

#8951
Írta 2008. augusztus 25. - 20:46

legútobbi emlékeim szerint erõs fenntartássalkérdés:
mennyire lehet hinni a Maxxis oldalán feltüntettett súly adatoknak?
"Az Ég szemébe nézve, Széttárt karral áll, Halálos viharra vár egy haldokló világ "
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#8952
Írta 2008. augusztus 25. - 16:56

#8953
Írta 2008. augusztus 24. - 13:36

Sziasztok,
Sunrims Mammoth felnire fel lehet rakni egy 1.6 - os városi külsõt? Kizárólag városban használnám a gépet. Csak azért vannak aggályaim, mert amikor a felnit vettem, mintha mondott volna vmit az eladó, hogy mire figyeljek gumi felrakásnál, de elfelejtettem. :wallbange
Köszi
Sunrims Mammoth felnire fel lehet rakni egy 1.6 - os városi külsõt? Kizárólag városban használnám a gépet. Csak azért vannak aggályaim, mert amikor a felnit vettem, mintha mondott volna vmit az eladó, hogy mire figyeljek gumi felrakásnál, de elfelejtettem. :wallbange
Köszi
now I lay me down to sleep
pray the lord my soul to keep
pray the lord my soul to keep
#8954
Írta 2008. augusztus 23. - 11:21

#8955
Írta 2008. augusztus 23. - 00:41

És a gördülési ellenállást hogy mérték?
Berakják valami gépbe 20km/h-val, 2,5bar-on.
De azt már ne kérdezzétek meg, hogy hogyan mértek aszfalton, fûvön és köves talajon.
Van pl. egy ilyen grafikon:
Gumi szélesség / gördülési ellenállás (Watt, kisebb jobb)
Aszfalt:
50 = 18,01 Watt
57 = 19,21 Watt
62 = 18,23 Watt
Füves talaj:
50 = 128,07 Watt
57 = 120,41 Watt
62 = 112,66 Watt
Köves talaj:
50 = 44,11 Watt
57 = 43,32 Watt
62 = 42,72 Watt
#8956
Írta 2008. augusztus 22. - 19:58

És a gördülési ellenállást hogy mérték?
White Horse
Nothing is impossible. _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ Cipõ!!!
_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ Minden jóban van valami grammánia.
Nothing is impossible. _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ Cipõ!!!

#8957
Írta 2008. augusztus 22. - 19:52

ez szép és jó
csak annyit kérdeznék, hogy a defektállóságot hogy mérik? és miért cm a mértékegysége?
Egy súllyal rendelkezõ féméket/tût ráejtenek a belsõvel ellátott és felfújt külsõre.
Addig próbálkoznak egyre magasabbról elengedve a súlyt, amíg a külsõ kihasad, a levegõ elszökik.
Többször próbálkoznak a külsõ más-más felületén, majd a kapott értékeket átlagolják.
#8958
Írta 2008. augusztus 22. - 15:31

ez szép és jó
csak annyit kérdeznék, hogy a defektállóságot hogy mérik? és miért cm a mértékegysége?
csak annyit kérdeznék, hogy a defektállóságot hogy mérik? és miért cm a mértékegysége?

#8959
Írta 2008. augusztus 22. - 12:53

Az Áprilisi Bikében található gumiteszt kiegészítve a Szeptemberi újdonságokat felvonultató tesztel:
Név: / hurka szélesség / bütyök szélesség / gördülési ellenállás (Watt, kisebb jobb) / defektállóság (cm, nagyobb jobb)
Conti Mountain King 2,4: / 54,1 / 60,4 / 32,5Watt / 65cm
Conti Race King 2,2: / 54,5 / 50,7 / 23,9Watt / 55cm
Conti Rubber Queen 2,2: / 56,3 / 56,4 / 29,8Watt / 70cm
Conti Rubber Queen 2,4: / 57,8 / 58,6 / 42,7Watt / 75cm
Conti Rubber Queen 2,4 UST: 54,5 / 53,9 / 40,5Watt / 85cm
Maxxis Crosmark 2,1: / 48,5 / 49,4 / 27,4Watt / 55cm
Maxxis Monorail Exc 2,1: / 49,0 / 50,3 / 26,3Watt / 55cm
Maxxis High Roller 2,35 UST: / 49,9 / 53,4 / 45Watt / 70cm
Maxxis Ardent 2,4: / 54,9 / 58,9 / 36,3Watt / 80cm
Michelin Mountain Dry 2,3: / 53,1 / 55,7 / 28,7Watt / 75cm
Michelin Mountain X 2,2 UST: / 50,8 / 55,3 / 29,3Watt / 80cm
Ritchey Intuition WCS 2.0: / 44,3 / 47,5 / 38,2Watt / 45cm
Ritchey Premonition WCS 2,25: / 55,3 / 58,2 / 35,2Watt / 67,5cm
Schwalbe Nobby Nic 2,25: / 52,7 / 54,2 / 28Watt / 70cm
Schwalbe Nobby Nic 2,4: / 55,5 / 57,3 / 29,8Watt / 70cm
Schwalbe Rocket Ron 2,25: / 49,7 / 54,3 / 24,7Watt / 52,2cm
Schwalbe Racing Ralph 2,25 UST: / 54,5 / 55,9 / 19,8Watt / 80cm
Schwalbe Fat Albert 2,4 front+rear: / 58 / 61,4 / 29,9Watt / 83,75cm
Specialized Captain 2,0 2-Bliss: / 48,5 / 50,7 / 39,2Watt / 85cm
Specialized Purgatory 2-Bliss 2,2: / 53,7 / 54,7 / 37,2Watt / 70cm
Specialized Eskar 2-Bliss 2,3: / 54,3 / 56,5 / 37,6Watt / 80cm
Hutchinson Toro 2,15: / 49,7 / 48,9 / 37,6Watt / 60cm
Vredestein Tiger Claw 2,1: / 53,9 / 54,7 / 26,2Watt / 67,5cm
WTB Wolverine 2,2: / 51,8 / 54,2 / 25,9Watt / 65cm
Név: / hurka szélesség / bütyök szélesség / gördülési ellenállás (Watt, kisebb jobb) / defektállóság (cm, nagyobb jobb)
Conti Mountain King 2,4: / 54,1 / 60,4 / 32,5Watt / 65cm
Conti Race King 2,2: / 54,5 / 50,7 / 23,9Watt / 55cm
Conti Rubber Queen 2,2: / 56,3 / 56,4 / 29,8Watt / 70cm
Conti Rubber Queen 2,4: / 57,8 / 58,6 / 42,7Watt / 75cm
Conti Rubber Queen 2,4 UST: 54,5 / 53,9 / 40,5Watt / 85cm
Maxxis Crosmark 2,1: / 48,5 / 49,4 / 27,4Watt / 55cm
Maxxis Monorail Exc 2,1: / 49,0 / 50,3 / 26,3Watt / 55cm
Maxxis High Roller 2,35 UST: / 49,9 / 53,4 / 45Watt / 70cm
Maxxis Ardent 2,4: / 54,9 / 58,9 / 36,3Watt / 80cm
Michelin Mountain Dry 2,3: / 53,1 / 55,7 / 28,7Watt / 75cm
Michelin Mountain X 2,2 UST: / 50,8 / 55,3 / 29,3Watt / 80cm
Ritchey Intuition WCS 2.0: / 44,3 / 47,5 / 38,2Watt / 45cm
Ritchey Premonition WCS 2,25: / 55,3 / 58,2 / 35,2Watt / 67,5cm
Schwalbe Nobby Nic 2,25: / 52,7 / 54,2 / 28Watt / 70cm
Schwalbe Nobby Nic 2,4: / 55,5 / 57,3 / 29,8Watt / 70cm
Schwalbe Rocket Ron 2,25: / 49,7 / 54,3 / 24,7Watt / 52,2cm
Schwalbe Racing Ralph 2,25 UST: / 54,5 / 55,9 / 19,8Watt / 80cm
Schwalbe Fat Albert 2,4 front+rear: / 58 / 61,4 / 29,9Watt / 83,75cm
Specialized Captain 2,0 2-Bliss: / 48,5 / 50,7 / 39,2Watt / 85cm
Specialized Purgatory 2-Bliss 2,2: / 53,7 / 54,7 / 37,2Watt / 70cm
Specialized Eskar 2-Bliss 2,3: / 54,3 / 56,5 / 37,6Watt / 80cm
Hutchinson Toro 2,15: / 49,7 / 48,9 / 37,6Watt / 60cm
Vredestein Tiger Claw 2,1: / 53,9 / 54,7 / 26,2Watt / 67,5cm
WTB Wolverine 2,2: / 51,8 / 54,2 / 25,9Watt / 65cm
#8960
Írta 2008. augusztus 22. - 02:50

Ennyire kritikus lenne 0,55 bar..?
A 2,35 a gumi mérete, 2,5 meg az hogy mennyire kellene fujni, és igen, érzem a 0,7bar különbséget...(majdnem 30%!)
By Sala:
"foxot ürlények tervezték és csak ánuszkulcsal javitható..."
"foxot ürlények tervezték és csak ánuszkulcsal javitható..."