nekem szét vannak dobálva a padlónTig / Balu vagy többiek? Ti min tároljátok a gumikat? Most egy ruhafogastartót néztem ki a garázsban.. Megfelel a célnak?
Jelentkezz be Regisztrálj

Gumitopik
#8941
Írta 2008. szeptember 04. - 20:09

Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#8942
Írta 2008. szeptember 04. - 20:02

#8943
Írta 2008. szeptember 04. - 13:09

#8944
Írta 2008. szeptember 04. - 08:52

Használ valaki olyan gumibelsõt, amiben van valami folyadék, és ha defektes lesz a belsõ, az eltömíti a lyukat?Hányszor nehezebb, mint a normál belsõ, mert már így is dögnehéz a kerekem.
Leginkább az érdekelne, hogy mennyire mûködik a dolog.
Ha valaki használ ilyet, mondana véleményt?
Doc Blue + NN EVO 2,25 UST
50ml kb. = 50g / 1 külsõ
Belsõ nélküli rendszerben használom, eddig bármilyen szúrásos/tüskés defektet megfogott levegõ veszteség nélkül.
Centi hosszú vastag tüske sem babrál ki vele, a tüske kihúzása után azonnal tömít.
Hasadásos defekt már egy kicsit húzósabb. Egy kõ/üveg széthasította a külsõt kb 1cm szélesen, de csak a külsõ gumiréteget, a belsõ szövetszerkezetet kb 2-3mm szélesen. Ezt is megfogta bár a levegõ veszteség jelentõs, 3bar-ról 0,8-bar-ra, de ezzel még simán haza lehetett tekerni. Ha újra felfújom 3bar-ra akkor megint elengednek a kis latex lamellák, de most már 1,5bar-on megáll. Úgy látszik, kell egy kis idõ, amíg szépen beékelõdik a tömítõanyag, de tökéletesen nem fog zárni soha, folt kell bele.
Csere, takarítás:
Kb 4-5 hónap alatt becsomósodik, a latex szálak összetapadnak, akár fél centis golyókká a gumi belsejében a forgás hatására.
Sok helyen figyelmeztetnek, hogy a tej beszárad, kikristályosodik, 3 hónap után, ilyet nem tapasztaltam még eddig.
A takarításra használt rongyot ne használjuk másra, a tej a rongyon még hónapokig ragadós masszaként megtapad, meg állítólag veszélyes vegyszer.
Összegzés:
Egy csomó idegeskedéstõl megkímél, eddigi min.10 defekt, folt/év volt az átlagom az itteni akácokban gazdag környéken. És az még egy jó évnek számított.

Most meg volt 1, amihez le kellet venni a külsõt.
#8945
Írta 2008. szeptember 04. - 05:37

Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#8946
Írta 2008. szeptember 04. - 00:17

Ma érkezett meg a 2 Schwable Table Top külsõm. (Ezelõtt Maxxisok voltak).
Van rajta egy jelölés, gondolom a forgásirány lenne. Front és Rear különbözõ irányba mutatnak.
Ugye jól értem hogy azt jelenti hogy ha elsõnek teszem akkor a Front nyíl irányába kéne forognia, a hátsónak meg a Rear?
#8947
Írta 2008. szeptember 03. - 22:53

ja mondom én 504 és 530 g között mértem õketköszi. amúgy 525 g-ot mértem 2,25" méretben.
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#8948
Írta 2008. szeptember 03. - 22:49

Talán használhatnád a keresõt...
Nekem Schwalbe Doc Blue van az elsõ belsõmbe töltve, 50ml/belsõ amivel számolni lehet, ez kb. 50g-ot jelent. Mûködött a dolog, de egyszer nem, emiatt van hátul új belsõm, michelin latex, de ez már lötty nélkül. Viszonyításként egy maxxis flyweight belsõ kb. 100g, löttyel már 150g, egy normál akármilyen belsõ 170-200g, és a michelin latex 120-130g.
Köszi az infókat, lejegyeztem.
A keresõt meg használtam...
Köszi mégegyszer:)
#8949
Írta 2008. szeptember 03. - 20:00

úgy. hátra így / \ , elõre így \ /
köszi. amúgy 525 g-ot mértem 2,25" méretben.
#8950
Írta 2008. szeptember 03. - 19:37

Nos, belsõ csere elég volt szerencsére, mert a külsõnek nem lett nagy baja. :-)
Szeretem maxxis-ékat :-)
Üdv. Gábor
#8951
Írta 2008. szeptember 03. - 18:20

Használ valaki olyan gumibelsõt, amiben van valami folyadék, és ha defektes lesz a belsõ, az eltömíti a lyukat?Hányszor nehezebb, mint a normál belsõ, mert már így is dögnehéz a kerekem.
Leginkább az érdekelne, hogy mennyire mûködik a dolog.
Ha valaki használ ilyet, mondana véleményt?
Talán használhatnád a keresõt...
Nekem Schwalbe Doc Blue van az elsõ belsõmbe töltve, 50ml/belsõ amivel számolni lehet, ez kb. 50g-ot jelent. Mûködött a dolog, de egyszer nem, emiatt van hátul új belsõm, michelin latex, de ez már lötty nélkül. Viszonyításként egy maxxis flyweight belsõ kb. 100g, löttyel már 150g, egy normál akármilyen belsõ 170-200g, és a michelin latex 120-130g.
#8952
Írta 2008. szeptember 03. - 17:53

úgy. hátra így / \ , elõre így \ /hello! A ralphokat akkor a gumin jelölt módon érdemes felrakni?
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#8953
Írta 2008. szeptember 03. - 17:48

#8954
Írta 2008. szeptember 02. - 20:50

Leginkább az érdekelne, hogy mennyire mûködik a dolog.
Ha valaki használ ilyet, mondana véleményt?
#8955
Írta 2008. augusztus 28. - 16:38

picit off de talán még belefér:
EXTRA SÛRGÕSEN KERESEK UST SZELEPET!!!
Ha tudsz olyan boltot (Bp-en) ahol tuti hogy van akkor dobj légyszi egy sms-t:30-698-5717
Vagy ha kölcsön tudnád adni a Mátrára és a 24 órásra akkor vendégem vagy pl egy korsó sörre:)
Elõre is kössz!
Okay,megvan:D...szal felejtsük is el gyorsan:)
#8956
Írta 2008. augusztus 28. - 14:05

EXTRA SÛRGÕSEN KERESEK UST SZELEPET!!!
Ha tudsz olyan boltot (Bp-en) ahol tuti hogy van akkor dobj légyszi egy sms-t:30-698-5717
Vagy ha kölcsön tudnád adni a Mátrára és a 24 órásra akkor vendégem vagy pl egy korsó sörre:)
Elõre is kössz!
#8957
Írta 2008. augusztus 27. - 00:06

Az normális ha a gumit kb. 2 hét után után kell fújni mert csökken benne a nyomás(kb. 0,3-0,4 bar-nyit)?
A szelep nem enged ill. szerintem nem is defekt mert akkor szerintem a jóval hamarabb leengedne.
Az semmi én 2 naponta fujkálom 1,5-2 bar-t..

Biztos valamelyik régebbi folt engedett fel,de addig nem akarom kicserélni mig a másik külsõt nem veszem meg,majd a kettõt egyszerre és akkor cserélek új belsõket is.
#8958
Írta 2008. augusztus 26. - 23:30

#8959
Írta 2008. augusztus 26. - 23:28

A szelep nem enged ill. szerintem nem is defekt mert akkor szerintem a jóval hamarabb leengedne.
#8960
Írta 2008. augusztus 26. - 19:09
