Jelentkezz be Regisztrálj
Gumitopik
#5141
Posted 2011. April 20. - 14:27
Van egy Trek 7300-as crosstreking bringám.
Milyen külsõt ajánlottok rá? Elsõsorban aszfalton használom, de könnyebb terepen/földúton sem szeretném ha nagyon zavarba jönne.
Tehát vmi jó mindenes gumi kéne
Ja és a méret: a felnire ez van írva: 622x18
Erre milyen méret jó?
#5142
Posted 2011. April 17. - 16:38
GIANT ANTHEM-X hivatalos leírás
#5143
Posted 2011. April 17. - 16:08
A TL koncepció LÉNYEGE, hogy KELL BELE FOLYADÉK. És kapásból érdemes õket 4 baron tárolni egy napig, hogy kinyúljanak, s beálljanak - s csak másnap leengedni õket a kívánt nyomásra.
Nem értem, miért nem töltöttél bele lötyit, mitõl féltél? Hogy kilöttyen 2-3 csepp?
EDIT Na akkor valamelyik admin ezt a választ is kérem küldje utána.
Nem akartam hogy kárba vesszen a drága lötyi, amennyiben sz*r a gumi... mondom, hogy még csak most barátkozom a tubelessel !!!
Még pár dolog:
-a felrakás elõtt nem tisztitottam meg a felni és a gumi azon részeit ahol érintkeznek, ennek ellenére fel tudtam fújni kompresszor nélkül. Érdemes leszednem és takarítani (a jobb szigetelés reményében), vagy ha már fennvan akkor biztos tuti
-60ml elég lesz kerekenként? (ennyi van itthon)
-olvastam korábbról hogy néha utána kell tölteni mert "párolog", ezt honnan látom?
Köszöntem!
ritchey p29er custom
#5144
Posted 2011. April 17. - 15:49
Nem értem, miért nem töltöttél bele lötyit, mitõl féltél? Hogy kilöttyen 2-3 csepp?
EDIT Na akkor valamelyik admin ezt a választ is kérem küldje utána.
GIANT ANTHEM-X hivatalos leírás
#5145
Posted 2011. April 17. - 15:47
Életem elsõ tubeless installját csinálom, Mavic 819 felnikre Spec The Captain S-Works ill. FastTrak Control külsõkkel, mindkettõ "2bliss". Pár óra árán már megy a felfújás kompresszor nélkü........................
mivel nem idevaló, átraktam a tubeless topicba, valamelyik admin legyen kedves innen törölni
ritchey p29er custom
#5146
Posted 2011. April 17. - 14:29
ritchey p29er custom
#5147
Posted 2011. April 17. - 13:08
Nekem annyi észrevételem van, hogy 1.8-baron megfelelõ sebességgel a hátsó kerékre gyakorlatilag nem kell minta. .
Én eléggé kezdõ vagyok még de van egy kiszemelt földutas szakaszom, ahol szoktam méregetni az idõmet. Nos. Nem túl ideális körülmények között a magellan pyxis + race king 2.2 kombóval mentem 6perc 30mp-et. Bátyám 16kg-os hipermarketes bringájával 1.5ös full slick gumival, hasonló talajviszonyok (szárazság, porosság) között mentem 6.40et. Saját hipermarketes régi bringámmal (kb 13kg + michelin country rock 1.75) szintén 6.40et tudtam. Idõben nem nagyon van különbség a pöpec bringa, és a duci, de száraz talajra optimális gumi és a vacak bringa + vékony slick között, de a kényelem amit a race king nyújt az valami isteni.
#5148
Posted 2011. April 17. - 08:19
És mennyi az a "megfelelõ sebesség"?
18-as átlag fölött terepen nincs gondom semi slick-el, de amikor lazázom, s 14-15-öt megyek, akkor igen.
GIANT ANTHEM-X hivatalos leírás
#5149
Posted 2011. April 17. - 08:10
Ezzel a CST-vel eleinte nem volt gond kb. egy évig.De utánna...Pedig ránézésre nem sokat kopott.
a conti szériából a 3. van használva. Az elsõ contact bírt kb. 10 ezret, a második contact 9 ezret, a mostani city contactban van kb. 7-8 ezer (ezen alig látszik még a kopás)
ennyi km alatt volt kb. 4-5 lassú defekt meg egy százas szög (Budapesten)
" Eredeti szerzõ: Dante
Nekem annyi észrevételem van, hogy 1.8-baron megfelelõ sebességgel a hátsó kerékre gyakorlatilag nem kell minta."
én mentem ki nedves-nyálkás terepre elöl rendes terep, hátul slic combóval, élvezetes volt, mert a segge folyamatosan keresztbe jött a kanyarokban fék nélkül is
#5150
Posted 2011. April 17. - 07:16
Nekem annyi észrevételem van, hogy 1.8-baron megfelelõ sebességgel a hátsó kerékre gyakorlatilag nem kell minta.
És mennyi az a "megfelelõ sebesség"?
#5151
Posted 2011. April 16. - 23:10
Miután már nem mertem tovább azt a köpenyt használni, hátul semislickre váltottam, s eddig nagyon bevált, kiállva, sóderen sem kapar el sohasem.
GIANT ANTHEM-X hivatalos leírás
#5152
Posted 2011. April 16. - 21:18
continental conti contact
tapasztalatom alapján nagyon nagyon jó
Ezzel a CST-vel eleinte nem volt gond kb. egy évig.De utánna...Pedig ránézésre nem sokat kopott.
#5153
Posted 2011. April 16. - 20:53
Ajánljatok 28-as jó defekt védelmû külsõt 90% aszfaltra és 10 % földútra.A mostani CST-vel kb. 8000 km alatt kaptam vagy 20 defektet.Elég kellemetlen...
continental conti contact
tapasztalatom alapján nagyon nagyon jó
#5154
Posted 2011. April 16. - 20:22
#5155
Posted 2011. April 16. - 19:59
még egyszer: elöl mit kell tudjon a külsõ? megosztott elsõ hely: tapadjon kanyarban és legyen jól fékezhetõ, másodsorban lehetõleg guruljon jól. hátul: mászáskor kapaszkodjon. ezt pont az elsõ keréken fékezésre optimalizált bütykök tudják megoldani, ha a gumi hátul fordítva van. fékezni valszeg kevésbé lehet majd így, mintha "rendesen" állna, de ez amúgy is mindegy ismerve a fékezés fizikáját. kanyarban pedig célszerûbb ha a hátsó kerék enged el hamarabb, ebben láthatóan egyetértünk.
a biciklizés, fõleg a mi szintünkön, amúgy sem rakétatechnika, egy kis kísérletezés senkinek sem fog megártani. ha nem tetszik, legfeljebb visszafordítja. dolog lényege, hogy mindenki azt csinál, amit akar. feltételeztem, hogy a kérdezõnek is segíthet egy plusz vélemény.
"Nyugi. Minden a legnagyobb rendben csúszik ki a kezeim közül..."
"Itt vannak sárkányok, b@zdmeg???!!!"
#5156
Posted 2011. April 16. - 19:46
Ha a gumin egy ajánlott forgásirány van, akkor MINDKÉT KERÉKEN így érdemes felrakni. Például a Race King is ilyen.
Vagy a Cinder.
A sebesség mindent megold.
#5157
Posted 2011. April 16. - 19:09
Ha a gumin egy ajánlott forgásirány van, akkor MINDKÉT KERÉKEN így érdemes felrakni. Például a Race King is ilyen.
GIANT ANTHEM-X hivatalos leírás
#5158
Posted 2011. April 16. - 19:06
#5159
Posted 2011. April 16. - 19:01
#5160
Posted 2011. April 16. - 18:57
a gyarto a nyilak alapjan ajanlja. a megadott gordulesi es tapadasi jellemzok arra vonatkoznak, ha megforditod, akkor mast kapsz. persze ettol tetszhet ugy, de a dragabb gumikat azert mar nem hasrautesszeruen tervezik.