Jelentkezz be Regisztrálj

Gumitopik
#5141
Posted 2011. April 24. - 21:25

Hutchinson Bulldog MRC High hajt. (PV512480) (Kerék | Gumiköpeny | 26 coll MTB) | Kerékpár Webshop
#5142
Posted 2011. April 24. - 19:48

#5143
Posted 2011. April 24. - 11:48

Akkor hasonlo, mint a 26os. 29esen is maradnek a ron ralph kombonal.
Idén elõl kipróbálom a 2,4"-es Maxxis Ardentet. Merevvillában lesz, kell a kényelem. Ha megvan hozzá a gép és kipróbáltam, a megfelelõ oldalon írok róla egy tesztet.

#5144
Posted 2011. April 24. - 10:23

#5145
Posted 2011. April 23. - 13:56

azt akartam is kerdezni, hogy 29esen elol a ralph milyen? van valami mas schwalbeval osszehasonlitasi alapod?
mert 26oson annyira nem szerettem, mert tulsagosan sodrodott szaraz, poros talajon, ha nyalkas, akkor meg total lutri.
Még csak kétszer használtam. Az elsõ alkalom Salzkammergut Trophy extrém táv, ott poros-száraz-finom sotteren nem egyszer rugdostam vissza magam a földtõl a kanyarokban, hamarabb ment ki, mint a hátulja. Másik alkalom a Mátra maraton hosszútávja volt. Az is iszonyú száraz pálya, mégsem volt gondom a tapadással. Sotterre születni kell szerintem.


#5146
Posted 2011. April 23. - 13:41


#5147
Posted 2011. April 23. - 11:33

Maggi ha nem kell csak hagyd kint a kapu elõtt, mikor miskolcos köre van az üzletkötõnknek

Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#5148
Posted 2011. April 23. - 11:12

NN-rõl mik a tapasztalatok? van most két 2.25-ös itthon de még nem lettek kipróbálva
elöl sz@r (vagy béna vagyok), hátul jó, de nekem kicsit nagynak tûnt a gördüléssel szembeni ellenállása.

"Nyugi. Minden a legnagyobb rendben csúszik ki a kezeim közül..."
"Itt vannak sárkányok, b@zdmeg???!!!"
#5149
Posted 2011. April 23. - 10:42

probald ki a ront elol
Nekem a Ralph tökéletes volt, aki lenyomott lefelé az a felfelékben is agyonvert. Szerintem teljesen jó külsõ.
#5150
Posted 2011. April 23. - 10:26

#5151
Posted 2011. April 23. - 10:17

Azért a Ralph, még ha sodródott, akkor is kontrollálható és kiszámítható volt. Amúgy az egyik legjobb választás, ha szárazak a körülmények.
probald ki a ront elol

#5152
Posted 2011. April 22. - 11:07

azt akartam is kerdezni, hogy 29esen elol a ralph milyen? van valami mas schwalbeval osszehasonlitasi alapod?
mert 26oson annyira nem szerettem, mert tulsagosan sodrodott szaraz, poros talajon, ha nyalkas, akkor meg total lutri.
Azért a Ralph, még ha sodródott, akkor is kontrollálható és kiszámítható volt. Amúgy az egyik legjobb választás, ha szárazak a körülmények.
#5153
Posted 2011. April 22. - 07:24

Én a 29"-es RR-ot hátul is elsõként használom mivel úgy jobban gurul, a nagyobb átmérõ miatt még így is megfelelõen tapad és fékezhetõ.
azt akartam is kerdezni, hogy 29esen elol a ralph milyen? van valami mas schwalbeval osszehasonlitasi alapod?
mert 26oson annyira nem szerettem, mert tulsagosan sodrodott szaraz, poros talajon, ha nyalkas, akkor meg total lutri.
#5154
Posted 2011. April 22. - 07:06

Köszi!
Földúton azért használható?
Teljességgel. De ha kicsit durvább gumi kell, akkor a Travel Contact lesz a barátod.
#5155
Posted 2011. April 21. - 22:47

#5156
Posted 2011. April 21. - 19:21

Continental Contact 622/700C (Kerék | Gumiköpeny | Országúti/Trekking) | Kerékpár Webshop
Itt találsz ebbõl 2011-es modellt is, meg jónéhány másfajtát is.
#5157
Posted 2011. April 21. - 12:23

#5158
Posted 2011. April 21. - 11:48

sziasztok!
A hétvégén egy cimborám épp két racing ralphot tett fel a kerékre. Egy olyan kérdésünk merült fel, hogy ugyebár a gummeren fent van a front meg rear irányok. Az a furcsa nekem hogy hátul a menetiránynak megfelelõre van feltüntetve, viszont elõre pont fordítva. nekem olyan mintha így nagyobb lenne az ellenállása az RR-nek! Mi a tapasztalat hogyan jobb elõre felrakni a felírt irányba, vagy úgy ahogyan logikusnak tûnik! A kérdés azért is érdekel mert épp most akarok két ilyen gummert felaplikálni a felnire!
A két gumi máshogy kapja a terhelést, az egyiknek gyorsításnál kell kapaszkodni, a másiknak fékezésnél kell jobban belemarnia a talajba.
http://www.viczaigum...2/mitas-m06.bmp
Ez egy motorkerékpár gumi. Elõre hátra ugyanaz a méret kell a motoromra, és ezen is rajta van, hogy hol merre kell állnia, pedig ezen a mintázat közel se olyan jelentõs mint a rralphon.
#5159
Posted 2011. April 21. - 09:49

Úgy kell felrakni ahogy rá van írva.sziasztok!
A hétvégén egy cimborám épp két racing ralphot tett fel a kerékre. Egy olyan kérdésünk merült fel, hogy ugyebár a gummeren fent van a front meg rear irányok. Az a furcsa nekem hogy hátul a menetiránynak megfelelõre van feltüntetve, viszont elõre pont fordítva. nekem olyan mintha így nagyobb lenne az ellenállása az RR-nek! Mi a tapasztalat hogyan jobb elõre felrakni a felírt irányba, vagy úgy ahogyan logikusnak tûnik! A kérdés azért is érdekel mert épp most akarok két ilyen gummert felaplikálni a felnire!
A sebesség mindent megold.
#5160
Posted 2011. April 21. - 07:45

A hétvégén egy cimborám épp két racing ralphot tett fel a kerékre. Egy olyan kérdésünk merült fel, hogy ugyebár a gummeren fent van a front meg rear irányok. Az a furcsa nekem hogy hátul a menetiránynak megfelelõre van feltüntetve, viszont elõre pont fordítva. nekem olyan mintha így nagyobb lenne az ellenállása az RR-nek! Mi a tapasztalat hogyan jobb elõre felrakni a felírt irányba, vagy úgy ahogyan logikusnak tûnik! A kérdés azért is érdekel mert épp most akarok két ilyen gummert felaplikálni a felnire!