Köszönöm!Lehet jövõre benevezek egy ilyen párosra, úgyis rég volt már Contim.A kombóról tapasztalatom nincs de valami német magazinban azt írták hogy tökéletes párosítás.
Jelentkezz be Regisztrálj
Gumitopik
#4281
Posted 2011. September 13. - 23:35
#4282
Posted 2011. September 13. - 22:21
#4283
Posted 2011. September 13. - 22:16
fogadd meg a tapasztaltak tanácsát és kiló hintõporral rakd össze.
életben nem raktam még a gumiba foltozásnál használtam max. Rakni kell 1 kis adagot gondolom a külsõbe és körbeforgatom?
#4284
Posted 2011. September 13. - 20:05
#4285
Posted 2011. September 13. - 17:46
#4286
Posted 2011. September 13. - 17:36
Elég combos ára van.
Pár hete felhívott egy haverom, hogy ott van a soroksári Decathlonban és le van akciózva a latex belsõ 3000Ft-ról 1200Ft-ra. Csak auto szelepes volt, de mivel nekem az kell, gyorsan vetettem vele kettõt tartalékba. Tehát, ha jársz Decathlon felé, nézz be, akció nélkül is 3K szokott lenni az ára.
Decathlon - biciklik - kerékpárok alkatrészek légkamra MICHELIN - 26X 1.5 - 2.2 LATEX gumibelső MICHELIN - MTB kerékpározáshoz, a defekt kialakulásának csökkentésére. Könnyű súly, optimális teljesítmény és ütéscsillapítás.
Köszi a tippet, ma eljutottam a soroksári Deca-ba és tényleg 1200 forint akcióban. Vettem is 3db-t és ahogy néztem 10-15 van még nekik, ha esetleg vki még szeretne venni.
#4287
Posted 2011. September 13. - 15:55
Elõl X-King hátul Race-King kombóról mi a véleményetek?Eddig NN-RaRa-t használtam de gondoltam kipróbálom a Contit is.Az X-King miben lehet más az NN-tõl?
A kombóról tapasztalatom nincs de valami német magazinban azt írták hogy tökéletes párosítás.
#4288
Posted 2011. September 13. - 13:43
"Télen nagyon hideg van, nyáron nagyon meleg van, soha sincs jó idõ, mindig esik az esõ!"
#4289
Posted 2011. September 13. - 13:23
#4290
Posted 2011. September 12. - 21:47
gondolkodtam a 2.4esen is, de ha el is ferne, nagyon szukosen. igy is iszonyat retket kap az elso valto, annyira kozel forog a kerek a geo miatt.
A problémádra a megoldás, hogy nem kell elsõváltó!
A 2,4es RacingRalph-ot elsõkerékre szánom a fullrigid gépemre, hátra van még 2db 2,25ös belõle. Durvulni/edzeni meg ott a pár 2,4es Ardentem.
#4291
Posted 2011. September 12. - 21:39
#4292
Posted 2011. September 12. - 21:36
Rocket Ron nem gurul jól? Na ez nekem új. Tapasztalataim sem ezt mutatják és a német Bike-ban is olvastam valami tesztet (szokásos mûszeres alaposságút:-) ami igen jó gördülési adatot mutatott.
Arn: Szerintem az X king jó lesz neked. És a Maxxis Ardent is egy nagyon jó mindenes gumi. 2.2-esben 1.8 baron megyek vele és imádom. (menetkészen 85 kg vagyok:)
#4293
Posted 2011. September 12. - 10:34
#4294
Posted 2011. September 12. - 09:46
#4295
Posted 2011. September 12. - 09:05
singlespeed.nl-rõl, miért érdekes?
mert egesz nemetorszagban nem talalok 2.25oset. vagy ez 2.4es (sulyabol)? de ugy nezem itt meg draga, mint a rosseb...
ez kb jol mutatja a helyzetet van minden raktaron, kiveve azt. bar igazabol a 2012es lenne jo, de az meg nincs.
http://www.bike-comp...dell-2011-.html
#4296
Posted 2011. September 12. - 08:12
#4297
Posted 2011. September 12. - 07:33
Na megvolt a Balaton-kör szombaton. BigApple egy álom volt. 3 Bar-ra fújtam. Kellemesen gördült, és közben kényelmesen csillapított is.Balaton körön hány bárra fújnátok egy Scwalbe BigApple 26 x 2.15"-ös gummát?
Aszfaltra ezek után nyugodt szívvel tudom ajánlani olyanoknak, akiknek szúrja a szemét a hurka gumi. Az infókat meg köszi vele kapcsolatban.
Egyébként ez a Balaton-kör nem egy nagy cucc. Inkább csak hosszú. Még izomlázam sem volt, csak a púzóm fájt. Északi parton egy vicc ahogy megoldották az utat, le fel tekereg ahelyett hogy elõre haladna. És valóban vannak seggrepesztõ gyökér kitüremkedések az aszfalton, ami teló nélkül érdekes lehet. Országutival halálos lenne. De nagy almával és telóval nem volt gond ez sem.
"Olcsón, könnyűt, erõset. De csakis kettőt választhatsz!" - Keith Bontrager