Jump to content

Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!
Jelentkezz be Regisztrálj
Photo

Gumitopik

* * * * * 4 votes

  • Please log in to reply
15857 replies to this topic

#3981
Sly78

Sly78

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 1,513 posts

Köszi! :)


off.
kérdezhetek magánban? a pilisbe mennék, csak nemtom merre. vagy csak nagyjából.

#3982
Szabii

Szabii

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 349 posts
Köszi! :)

#3983
Sly78

Sly78

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 1,513 posts

Hali van valakinek tapasztalata az új Conti Mountain kingrõl?


nekem. nagyon bejött. remekül mászik, szépen tapad még sárban is. gyorsan dobja a sarat, kanyarban is szuper, szerintem a gördülési ellenállása is teljesen rendben van. oldaltartás is oké, murvás talajon is eddig ez a gumi tapadt a legjobban. igaz, eddig még csak kb 500 km-t mentem vele, így kopásról meg defektállóságról nem tudok nyilatkozni. egy defektem mondjuk már volt vele, de ez nem biztos h a gumi hibája, nem tudom mitõl kaptam. ja, nedves aszfalton halál, baromira csúszik, de nem is oda való.

#3984
kenguru

kenguru

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 472 posts
Nekik: http://www.bikeradar...ing-ii-11-44382

Hali van valakinek tapasztalata az új Conti Mountain kingrõl?



#3985
Szabii

Szabii

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 349 posts
Hali van valakinek tapasztalata az új Conti Mountain kingrõl?

#3986
rob

rob

    This is the way

  • globális moderátor
  • 16,879 posts

Urak, egy amatõr kérdés, kérem vigyázzanak.

Egy defekt miatt volt egy sebtében történõ belsõ csere. Azért sebtében, mert a gyors pumpálást követõen látható volt, hogy a belsõ mégsem lett kellõen elegyengetve a helyére ahogy kell, így a külsõnek lett egy szép nyolcasa. Viszont lusta voltam leereszteni és helyére maszírozni így nem foglalkozam vele. Pár km után (max olyan 150 km) veszem észre, hogy már nem csak a külsõben, de a felniben is keletkezett 8-as. Persze ez már elhanyagolható, de még is. A 150 km-rt végig terepen tettem meg, de minden durvulás nélkül.

Szóval a kérdésem: lehet e az, hogy a kissé kacsázó külsõ rakta bele a nyolcast a felnibe?

nem lehet.
viszont a defekted ha "felütéses" akkor lehet, hogy az a felütés okozta a felniben levõ 8-ast is.

"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan

"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.


#3987
arn

arn

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 7,205 posts
  • LocationBécs
az, hogy a gumi szarul van felrakva (ut), attol a felni nem lesz torvenyszeruen ferde. persze nem veletlenul adnak meg max nyomast a felnihez (minel konnyebb, annal kisebbet altalaban), a gumin keresztuli terheles hatassal van a felnire. de hogy mennyire, azt szerintem nincs ember, aki igy megmondja, sokmindentol fugg. a biztos az, hogy minel kevesbe usson, fujd egy kicsit tul felrakasnal, hogy a helyere keruljon, majd ereszd vissza.

lattam fenn olyan kepet is, hogy a felrobbano belso szep kis huplit csinalt a lekonnyitett felnibe.

#3988
Sly78

Sly78

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 1,513 posts

Urak, egy amatõr kérdés, kérem vigyázzanak.

Egy defekt miatt volt egy sebtében történõ belsõ csere. Azért sebtében, mert a gyors pumpálást követõen látható volt, hogy a belsõ mégsem lett kellõen elegyengetve a helyére ahogy kell, így a külsõnek lett egy szép nyolcasa. Viszont lusta voltam leereszteni és helyére maszírozni így nem foglalkozam vele. Pár km után (max olyan 150 km) veszem észre, hogy már nem csak a külsõben, de a felniben is keletkezett 8-as. Persze ez már elhanyagolható, de még is. A 150 km-rt végig terepen tettem meg, de minden durvulás nélkül.

Szóval a kérdésem: lehet e az, hogy a kissé kacsázó külsõ rakta bele a nyolcast a felnibe?


basszus, én pont így jártam két hete. a defekt után vettem észre, hogy nyolcasom van. de akkor ezek szerint az nem a felniben lett, hanem a gumiban? errõl még nem hallottam. én utána mentem vele még vagy 70 kilit, remélem nem ártott a felninek. kíváncsi vagyok mit mondanak a hozzáértõk, bár simán el tudom képzelni, hogy a szabálytalan forgás olyan erõkkel hat a küllõkre, hogy egy irányba elhúzzák a felnit.

#3989
Lopakodó

Lopakodó

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 283 posts
Urak, egy amatõr kérdés, kérem vigyázzanak.

Egy defekt miatt volt egy sebtében történõ belsõ csere. Azért sebtében, mert a gyors pumpálást követõen látható volt, hogy a belsõ mégsem lett kellõen elegyengetve a helyére ahogy kell, így a külsõnek lett egy szép nyolcasa. Viszont lusta voltam leereszteni és helyére maszírozni így nem foglalkozam vele. Pár km után (max olyan 150 km) veszem észre, hogy már nem csak a külsõben, de a felniben is keletkezett 8-as. Persze ez már elhanyagolható, de még is. A 150 km-rt végig terepen tettem meg, de minden durvulás nélkül.

Szóval a kérdésem: lehet e az, hogy a kissé kacsázó külsõ rakta bele a nyolcast a felnibe?

A keréknél, csak a kerékpár nagyobb találmány  B)


#3990
hermfer

hermfer

    vendég

  • fórumtag
  • 110 posts
Sziasztok,

Rubena top design külsõket valaki használ, érdekelne, hogy milyen a gördülési ellenállásuk, illetve a rubenánál a 2.0-ás szélesség a gyakorlatban mit jelent. Igazából hátsó gumit keresek xc-re a Scylla és a Charybdis között vacillálok, szerintetek melyik mintája tûnik használhatóbbnak fõleg a Bakonyban nyúznám erdei ösvényeken és murvás utakon. Eddig cross mark-ot használtam, de mostanra teljesen elkopott és eléggé szét is szabdalódott a használatban (szálszakadásos lett a vágott defektektõl), alapvetõen elégedett voltam vele, de el tudnék viselni jobb viselkedést sáros talajon, illetve murván elég bizonytalan tudott lenni.

#3991
Richie

Richie

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 914 posts

Schwalbe Durano S -et használ valaki? Megéri az árát? (Fekete - piros kellene, már ha ez számít)

sima durano-t használok.van benne úgy 8000km.1 defektem volt eddig(nem tudom mitõl,reggelre eresztett le),de sosem hagyott ott sehol.
viszont a "színes" gumik állítólag nem olyan tartósak.
"õk nevetnek rajtam mert én más vagyok.én pedig azon vigyorgok mert tudom,hogy õk mind egyformák!"

#3992
mci

mci

    vendég

  • fórumtag
  • 111 posts
Jól hangzik ez is. Contiról én is elég sok rosszat halottam ,ezért vettem Vittoria-t, mert az mindenkinek bevált. De kipróbálok egyet, hátha :)

Hát én talán 28assal kezdtem, de nem vettem észre változást, amikor 23asra váltottam (lehet, hogy mindkettõ a fájdalom küszöböm felett van, úgyhogy már teljesen mindegy :P), de lehet, hogy megnézek egy szélesebbet. De elõl marad a régi 23as, úgyhogy lesz egy kis sufni jelleg is ;)

#3993
adamsss

adamsss

    vendég

  • fórumtag
  • 45 posts
Akár szóbajöhet a Continental sport plus is. 8,5 bar max, defektûrõ, tartós, ha széthajtottad akkor sárgán jelzi, hogy lassan elég. Itt: Continental Super sport Plus 3000 Ft-ért! | Herce-Hurca pl árulnak olcsó B-s változatban. Én kettõt vettem itt, az egyik bevált, a másik nem. De a B-s contikról megoszlanak a tapasztalatok/vélemények.

Egy gondolat a szélességrõl: városi bringára én 25 vagy 28 mm-es külsõt szoktam használni, ami szintén elég gyors, de komfortosabb, kevésbé veri le a vesém a sok kátyú.

#3994
mci

mci

    vendég

  • fórumtag
  • 111 posts
Üdv!

Városi bringára kellene új külsõt vennem (outi, 622/700as kell rá). Melyiket tanácsoljátok?
23mmesre gondoltam, hogy lehessen hasítani Schwalbe Luganom, meg Vittoria Rubinom volt eddig.
Az ár/érték lenne a fontos (érték=tartósság leginkább, mivel csak városban járkálok vele )
Nem lenne gond, ha bírná a 8bar feletti nyomást is :P

Köszi!

#3995
(ex)Cat

(ex)Cat

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 357 posts
Schwalbe Durano S -et használ valaki? Megéri az árát? (Fekete - piros kellene, már ha ez számít)

#3996
h_geri

h_geri

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 459 posts

tl ready pr-nak jó. lehet jó alacsony tömeget írni a katalógba.

kit -es cucchoz ha veszel ust külsõt akkor egész használható tud lenni.


Mi a nagy különbség? mi az ami miatt kevésbé használható? Halottam olyat is, hogy valaki sima külsõvel és szettel használta a bringát.

#3997
h_geri

h_geri

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 459 posts

a butil a hagyomanyos belso anyaga :)

Most égek... :)
Edzõ kerékbe ilyesmin gondolkodom:
Slime Smart Bike Tube 26x1.75/2.125 defektvédett belsõ (Kerék | Belsõ | 26 coll) | Kerékpár Webshop
Slime Lite Smart Bike Tube 28/35-622 defektvédett belsõ (Kerék | Belsõ | Országúti/Trekking) | Kerékpár Webshop

De egyszer light schwalbe belsõ + slime párossal is megszívtam, mert kiszakadt a belsõ, szétrobbant az illesztésnél :) Igaz folyton cserélgettem és semmi hintõpor. Erre mostantól figyelni fogok, + nem fogom lekapkodni. Lesz külön edzõs, sarazós kerék. (edzõ bringára kinek van péze... :)

#3998
arn

arn

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 7,205 posts
  • LocationBécs

butilt ??? WTF butil? :)


a butil a hagyomanyos belso anyaga :)

#3999
Bikertigger

Bikertigger

    maximus

  • fórumtag
  • 21,267 posts
tl ready pr-nak jó. lehet jó alacsony tömeget írni a katalógba.

kit -es cucchoz ha veszel ust külsõt akkor egész használható tud lenni.
"Az Ég szemébe nézve, Széttárt karral áll, Halálos viharra vár egy haldokló világ "
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való

#4000
h_geri

h_geri

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 459 posts
butilt ??? WTF butil? :)

ragasztas utan meg felrobbant, azota megint butilt hasznalok :)


Láma kérdés: Mi a kül a gyári UST és a tubeless kit-es cuccok között? pl: szinte majd mindegyik schwalbe külsõ tubeless ready. Az még attól nem UST?