Jelentkezz be Regisztrálj
Gumitopik
#2421
Írta 2013. szeptember 17. - 20:52
Schwalbe UST-bõl mit ajánlotok hátulra? Pl. ez? Mekkorának néz ki a 2.25-ös felrakva?
#2422
Írta 2013. szeptember 17. - 12:48
#2423
Írta 2013. szeptember 17. - 12:31
Hétvégi találmány a hátsómon. Maxxis Crossmark 2.1 LUST. Nyár elején raktam fel.
Kép 1
Kép 2
Kép 3
Ilyen nagyobbacskából van vagy 4, kisebbekbõl meg vagy 30. Eszem megáll. Négyhónapos gumi, sose volt 2.2 fölé fújva, nem sziklakerteztem vele. Igazából nem bánom, hogy tönkrement, nem szépen öregedett, csúszott már, mint a fene. Érdekes, hogy az elméletileg tökpontilyen tavalyi gumim öregkorára is remek maradt (szégyenszemre rakom is õket vissza, arra a kis idõre, míg 26 éves vagyok)
Ez nem kicsit gáz :S Gyári hibás lehetett szerintem.
#2424
Írta 2013. szeptember 17. - 08:58
Kép 1
Kép 2
Kép 3
Ilyen nagyobbacskából van vagy 4, kisebbekbõl meg vagy 30. Eszem megáll. Négyhónapos gumi, sose volt 2.2 fölé fújva, nem sziklakerteztem vele. Igazából nem bánom, hogy tönkrement, nem szépen öregedett, csúszott már, mint a fene. Érdekes, hogy az elméletileg tökpontilyen tavalyi gumim öregkorára is remek maradt (szégyenszemre rakom is õket vissza, arra a kis idõre, míg 26 éves vagyok)
#2425
Írta 2013. szeptember 17. - 00:38
#2426
Írta 2013. szeptember 17. - 00:35
Meg hát, ott van az az õstermelõi érzés, hogy ez az én munkám gyümölcse.
Én acélperemes gumiból csináltam õket, a csavarok egy zacskó ropi ára.
#2427
Írta 2013. szeptember 16. - 12:03
Nehogy már csillió forintokért vegyetek szöges gumit !
Beindítod a sufni-tuningot és veszel egy jó mintájú, széles acélperemes gumit, Obi-ban veszel pozdorjacsavart (12 v. 14x3,5 mm) és rászánsz egy kis idõt és becsavarod magad. Még sokkal magasabbak is lesznek a kiálló csavarok, mint a gyáriaknál. Belülre meg hosszában elvágsz egy ócska belsõt és abba helyezed majd be a belsõdet, ez véd a csavarfejektõl. Ennyi.
Ha valaki kéri, részletesebben is elmagyarázom. (priviben nem tudom, az nem mûködik)
Évek óta ilyennel megyünk, olyan, mint az álom. Jégen olyat fog ha megrántod a féket, mintha nyáron az aszfalton mennél.
Egyik ismerõsöm csinált házilag. Szépen mûködött egyáltalán nem csúszott a jégen. Csak nem olyan tartós azért mint a gyári.
#2428
Írta 2013. szeptember 16. - 09:14
én is ilyenben gondolkodtam, de 5e forintot megért a kultúr kinézet. Viszont ennek ellenére nagyon kíváncsi vagyok, hogy mûködik a gettó megoldás (ejnye, a gettó tubeless után lett gettó 2x10, most meg gettó szöges, de szerintem találó). Szóval tehetnénk télen egy A-B próbát!
#2429
Írta 2013. szeptember 15. - 23:28
Beindítod a sufni-tuningot és veszel egy jó mintájú, széles acélperemes gumit, Obi-ban veszel pozdorjacsavart (12 v. 14x3,5 mm) és rászánsz egy kis idõt és becsavarod magad. Még sokkal magasabbak is lesznek a kiálló csavarok, mint a gyáriaknál. Belülre meg hosszában elvágsz egy ócska belsõt és abba helyezed majd be a belsõdet, ez véd a csavarfejektõl. Ennyi.
Ha valaki kéri, részletesebben is elmagyarázom. (priviben nem tudom, az nem mûködik)
Évek óta ilyennel megyünk, olyan, mint az álom. Jégen olyat fog ha megrántod a féket, mintha nyáron az aszfalton mennél.
#2430
Írta 2013. szeptember 15. - 15:41
Amikor én keresgéltem, azt láttam, hogy a szögek számával arányosan nõ az ár is. Gondolom ez az összefüggés (szögszám-minõség) szorosabb, mint a fényképezõgépeknél a megapixel vs. minõség.
Nézni kell az aprót, néha felbukkan értelmes áron valami.
#2432
Írta 2013. szeptember 15. - 10:10
#2433
Írta 2013. szeptember 15. - 10:03
#2434
Írta 2013. szeptember 15. - 08:11
Tavaly decemberben szembetalálkoztam az óvoda felé óváckodó télapóval, kb. két kézzel kapaszkodott a kerítésbe, hogy le ne tegye a puttonyát, én meg vigyorogva tekertem a csúszós ösvényen. Egy pillanatra mindketten meglepõdtünk.
#2435
Írta 2013. szeptember 15. - 07:00
Fagyott talajon normál gumikkal el lehet lenni? Szögesgumiban érdemes gondolkodni vagy felesleges?
Én tavaly vettem egy szöges téli gumit. Havas, jeges idõben iszonyatosan tapad, kiállva nem pörög el a kerék, kb. mintha döngölt földúton mennénk, havazáskor elõl kistannyerral tudtam vele mászni, ahol éppen két srác tolta a sima teterepgumis paripàt.. Mely hóban nyilván kevésbé számít a szög, de a téli mintazat már igen, illetve ahol mely hó van, ott biztosan találkozni lehet jeges, kitaposott szakaszokal is.
#2436
Írta 2013. szeptember 15. - 00:35
Szöges gumi inkább jeges talajon hozza az igazi elõnyeit, mély hóban már az sem segít, aszfalton is sz@r vele menni.
#2437
Írta 2013. szeptember 14. - 23:16
#2438
Írta 2013. szeptember 14. - 23:05
hátra rocket ron, elõre nobby nic . csak evo vagy tubeless verziók.
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#2439
Írta 2013. szeptember 14. - 18:25
De a túrázgatáshoz szerintem majdnem mindegy, csak ne tapadjon nagyon, mert akkor nem halad. Eseteleg race king elõre hátra, vagy elõre Xking. De tubelessel!
Valaki?
#2440
Írta 2013. szeptember 14. - 16:55
Valaki?
3. Más: Maxxis Ardent 26x2.25 elöl, Maxxis Advantage 26x2.1 hátul (hajtogathatós vagy UST) a bevált kombóm. Belsõ nélkül. Kaptam kölcsön Nobby Nic-et (asszem 2.3-as volt), hátulra tettem. Aszfalton mintha tépõzáron mennék, terepen nehéz tekerni. Lefele egyértelmûen jobban fog. Pár kör után levettem, de nem volt annyira rossz egyébként. A többirõl nem tudok nyilatkozni.
Ha már így szóba került, használ valaki Ardentet. Hátulra nem gáz?