Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!Jelentkezz be Regisztrálj
Grammmmánia - a végletekig
Indította
ruff
, 2002. október 17. 20:20
#1101
Írta 2009. február 06. - 13:04
#1102
Írta 2009. február 06. - 13:01
#1103
Írta 2009. február 06. - 12:37
#1104
Írta 2009. február 06. - 12:32
Látom már néhány hazánkfia kommentálta: "U must b an Iq fighter" :clap:
The Official Rules of the Euro Cyclist-----------------The Rules > Velominati
#1105
Írta 2009. február 06. - 12:00
Speed has never killed anyone.
Suddenly becoming stationery, now thats the killer.
Suddenly becoming stationery, now thats the killer.
#1106
Írta 2009. február 06. - 08:59
Vredestein tiger claw 26 x 1.6 külsõ 401 gramm a könnyebbik a párja 405 grammosra sikeredett.
Most olcsó :-) is volt.
Most olcsó :-) is volt.
Merida a nyugat dácsiája, de jó a garis ügyintézése
#1107
Írta 2009. február 05. - 23:57
a súlj a megbízhatóság jele;)Ezt már csak vitrinben lehet tartani, vákuum alatt!
Zoomstag ne siránkozz, nekünk legalább olyan bicónk van, amit bátran lehet használni!
enyémek sztem 12 és 13,5kg. de nem kell attól félnem, hogy mi csoffad le róla.
meg az országútin az a nyereg... ennyi erõvel lehetne egy seprûnyél is ott...
#1108
Írta 2009. február 05. - 23:46
Ezt már csak vitrinben lehet tartani, vákuum alatt!http://www.light-bik...ing.asp?id=1507
akkor ez mit birhat?
Zoomstag ne siránkozz, nekünk legalább olyan bicónk van, amit bátran lehet használni!
#1109
Írta 2009. február 05. - 23:43
bazz, több mint 35-ször nehezebb vagyok...
már a puszta jelenlétemtõl összeroskadna:D
hát...lehidalás.
tuti nem a tartósságról híresek. feltéve, ha használják egyáltalán...
biztos lehet vele hasítani
már a puszta jelenlétemtõl összeroskadna:D
hát...lehidalás.
tuti nem a tartósságról híresek. feltéve, ha használják egyáltalán...
biztos lehet vele hasítani
Izomtéridõninja-geológus!
#1110
Írta 2009. február 05. - 23:39
#1111
Írta 2009. február 05. - 23:38
#1112
Írta 2009. február 05. - 23:27
http://www.light-bik...ing.asp?id=1232
szabalyosan ijeszto adatok....70 gramos kormany, 900g alatti vaz...850g-os teleszkop
szabalyosan ijeszto adatok....70 gramos kormany, 900g alatti vaz...850g-os teleszkop
#1113
Írta 2009. február 05. - 23:15
#1114
Írta 2009. február 05. - 22:23
jaja... tényleg... bocsi! Nem egy hiperkönnyû darab, de azért nem is kõnehéz... lehet, hogy bevállalok majd én is egy párt...:chin:
#1115
Írta 2009. február 05. - 21:09
rocket ron. de irta valahol mar a topikban a sulyukkal egyutt
YETI CYCLES - RIDE DRIVEN SINCE 1985. BEFORE MOUNTAIN BIKING WAS EVEN CONSIDERED AN INDUSTRY.
RAUH-Welt
B E G R I F F
#1116
Írta 2009. február 05. - 20:56
Egyszer indultam NAGYON SÁROS maratonon(CRK 2008)... hát oda tényleg rossz választás volt a V-fék... egyébként nekem sincs semmi bajom vele.
Rob... mit teszel fel? "méregdrága-gyorsankopósSchwalbe-t"?
Rob... mit teszel fel? "méregdrága-gyorsankopósSchwalbe-t"?
#1117
Írta 2009. február 05. - 20:37
mindegyiknek megvan a maga helye, tárcsa vagy V fék valamilyen területen, legyen az akármilyen típus, lesz gyenge pontja! az én 62 kg mal és ha nemsáros maratonom van:D simán jó a V fék, nemis nagyon gondolkozok a cserén....
#1118
Írta 2009. február 05. - 19:55
hát elfarolgatom egy fél óra alattés menni idõ múlva fog 0-ra kopni az elsõ szett kûlsõ róla ?
"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
#1119
Írta 2009. február 05. - 13:48
kisüthetne már a nap mennék tekeregni, remélem holnap is jó idõ lesz elméletben mehetek megint a Budai hg-be
Amíg van más aki idegeskedjen helyettem, tegye meg az !
Ha nem kergeted az álmaid akkor csak vegetálsz!
Ha nem kergeted az álmaid akkor csak vegetálsz!
#1120
Írta 2009. február 05. - 13:05
Gramm mániások szoktak ilyen helyeken elvérezni tárcsával! Megfelelõ helyre a megfeleleõ eszközzel. Nem lehet mindent megoldani 160-as tácsákkal.
Dante, a V-fék nem isteni csoda! Durrdefekt lejtõzés után, az Alpokban láthattam már ilyet, még versenyen kívül is. (Volt ilyesmi Neked is, emlékszel? Budai hegyek, megállás után kicsivel?) Esõ, köd, pára, vagy sár esetén a V-fék kezd rizikóssá válni. Én pont ezért hagytam végleg fel vele.
Persze az, aki a lefeléken végig a fékekbe kapaszkodik, annak minden mindegy! Minden féket megsüt.
Fékezni is "tudni" kell!
Dante, a V-fék nem isteni csoda! Durrdefekt lejtõzés után, az Alpokban láthattam már ilyet, még versenyen kívül is. (Volt ilyesmi Neked is, emlékszel? Budai hegyek, megállás után kicsivel?) Esõ, köd, pára, vagy sár esetén a V-fék kezd rizikóssá válni. Én pont ezért hagytam végleg fel vele.
Persze az, aki a lefeléken végig a fékekbe kapaszkodik, annak minden mindegy! Minden féket megsüt.
Fékezni is "tudni" kell!